![]() |
Coolbest Smoozy
Haa, ik vind ze cht geweldig, die uitknijp vruchtendrap pakjes van coolbest maar ze kosten wel een godsvermogen. Wat jij?
|
Te duur voor wat je krijgt, eigenlijk. :bloos:
|
Inderdaad erg lekker. Maar veels te duur... wel lekker,gezond en makkelijk
|
Ik vind ze heerlijk...koop er meestal ook wel één keer per week eentje (als ik boodschappen doe ;)). Ze zijn idd wel achtelijk duur... :s
|
Maar coolbest is met al zijn producten best duur. Favoriet: Strawberry Hill :) En die multivitamine dranken van ze (allebei)
|
Ik hou niet van kiwi en niet van mango, dus de combinaties zijn een béétje ongelukkig gekozen wat mij betreft :D
|
qua coolbest drankjes vind ik de smaak mango dream het lekkerst (y)
|
hmm nee das bij mij niet echt favoriet.. k houd sowieso niet echt van vruchtendrankjes
|
ik drink ze echt altijd op maandagochtend in de trein om mezelf beetje wakker te houden.... :)
|
Die zijn echt lekker :D Alleen verkoopt de supermarkt bij ons in de buurt ze niet. Mn ma had er vorige week een stuk of 5 bij de ah gehaald, maar dan zijn ze binnen een paar dagen al weer op :o
Coolbest uit pak vind ik ook lekker, hou wel van vruchtensap. |
jakkiebah :( ofja, ik heb er 1x een geproefd, maar met moeite opgedronken/gegeten. Terwijl ik normaal wel erg van fruit en coolbest houd :)
|
Laatst zocht ik ze, maar bij de supermarkt bij school verkopen ze het niet. :|
|
Ik wilde ze kopen bij mij in de winkel, maar toen waren ze al uitverkocht omdat het Bonusvoordeel bij de AH was :( Lijkt het een beetje op Smoover (van die ijsjes met vruchtendrab).
|
Wat is er nou lekkerder dan een echte Smoothie? Die Smoozy van Coolbest is idd duur.
AH heeft ook lekkere in het vers-vak :p |
Hmm..nog nooit gedronken. Ga ik maar es doen dan :)
|
jah super lekker idd voor een tussenuurtje! maja inderdaad btje duur...
|
Volgens mij heb ik het ooit geproefd toen ik in de stad liep (werd het uitgedeeld) vond het niet super lekker, maar wel lekker voor een keertje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45. |