![]() |
[sectorwerkstuk]Hoe belangrijk zijn kleding stijlen in de jongerenculturen?
Heej mensen!!
dit onderwerp hoort misschien ook bij huiswerk enzo... Maar ik vond het hier ook wel passen omdat het over kleding stijlen gaat... Ik hou een sectorwerkstuk over De kleding stijlen van jongeren.. hoofdvraag: Hoe belangrijk zijn verschillende kledingstijlen in de jongerenculturen?? Alleen moet deze vraag wat beter worden geformuleerd... Deelvragen: **wat voor verschillende stijlen zijn er? Welke zijn het belangrijkste/bekendst(+beschrijving) **hoe onstaan stijlen/hoe zijn deze stijlen onstaan **geeft een bepaalde kleding sijl je een bepaalde imago/imige? (+wat voor dan?) **waarom denken mensen in hokjes Ik ga ook nog een enquete houden.. Heeft iemand misschien tips/ideen, voor mn werkstuk?? (deelvragen, verschillende manier van onderzoek, vragen voor de enquete) Alvast bedankt!!! Sandra |
hehe dat gaat je een hoop tijd kosten.
|
Citaat:
Waarom wordt er altijd maar vanuit gegaan dat wij hele dagen niks te doen hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Met je kledingstijl kun je je onderscheiden van mensen.. Wanneer je tot een bepaalde subcultuur wilt behoren, kleed je je daar vaak na.
Welke kledingstijlen er zijn? - Punk, Gotic, Skaters, Kakkers et cetera.... (niet lullig bedoelt, maar kun je hier zelf geen antwoord op verzinnen...? *don't take that as an offense*) |
Zucht, waarom kies je ook zo'n topictitel dat men weet dat het om huiswerk gaat (n)
Aangezien jij je niet bereid toont om onderzoek te doen, voel ik er weinig voor om mee te werken, maar jah... de zon schijnt vandaag, dus hup :) Citaat:
ToStylish Klassiek En de regulars Citaat:
Citaat:
Stink-Alto Merken-Fucker Koorbal ScapinoBut [zie ook rijtje hierboven] Citaat:
|
Ik heb ridder gequote bij deze (y)
|
doe zelf eens wat onderzoek zou ik zeggen
|
ridder komt in de richting ;)
|
Citaat:
snapje? |
Dus ik ben niet bereid om onderzoek te doen??
hoe weet jij dat nou.. Ik moet eerst al mijn vragen bij elkaar hebben enzo, dan kan ik pas op onderzoek uit! Ik weet niet waarom het zo over kwam dat ik vroeg of jullie die vragen wouden beantwoorden?! |
Citaat:
daarom zeg ik alvast bedankt.. blijkbaar heb je ook niet zoveel te doen.. dan stomme commentaar op me te geven.. Want ik bedoel het niet verkeerd...................... |
@ japie krelek en noe
er is niemand die je verplicht te replyen, dus doe dat dan ook niet als je niks zinnigs zegt. je wordt niet verwacht om iemand huiswerk voor iemand te gaan maken, voor wat jullie weten kan die sandra1988 al uren aan het werk zijn om iets goeds voor elkaar te krijgen. het is de bedoeling om iemand te helpen als je ergens iets vanaf weet en het je interresseerd. hier is iets over het ontstaan van de ''gabber'' look http://forum.hype.fm/showthread.php?...ghlight=gabber |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik bedoel, je kan heel veel vinden als je hier de zoek functie gebruikt, google, fok.nl [ :rolleyes: ], en trendstyle.net oid :) |
Hehe :P
Peter Pan heerst |
Citaat:
|
Citaat:
Dit plaatje dus... Dat zijn btw geen fashion victims , maar latente homo's ! |
Vraag ik me af. Volgens mij heeft hij nog nooit een vent gezien. :|
|
hij heeft wel mooie brede armen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het wel leuk van je dan je jouwn antwoord op die vragen hebt gegeven hoor :) Ik vroeg eigenlijk ideeën voor meer deelvragen. :) Zouden jullie een enquete maar irritant vinden.. (ben van plan om er eentje te houden...) maar je moet eerst toch weten wat je wilt onderzoeken.. dan kan ik pas aan de slag :) |
Citaat:
|
Die man is overigens 50 heh.
Dat je 't ff weet . |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15. |