![]() |
Aftermeetingtopic
Nou, het was heel leuk :D
Bart en ik kwamen ongeveer vier uur telaat aan op utrecht en dus was er niemand meer... Gelukkig hadden we met britt afgesproken, en toen hebben we maar onze eigen meeting gehouden :) we zijn naar stairway geweest (in de eerste instantie om de rest van de groep op het spoor te komen) en dat was natuurlijk heel gezellig! Toen zijn we met een gigantische omweg naar de burger king gegaan om ons vol te stoppen, en toen nog maar heel eventjes terug naar de stairway. Daarna britt opgepakt en mee naar huis genomen, waar we met z'n drietjes uit zijn geweest en daarna bij mij thuis in slaap zijn gevallen. Joepie! Maar we willen natuurlijk wel weten hoe het nu was op de 'echte' meeting... en vooral: WAAR HINGEN JULLIE UIT!? |
?!
|
Waar ik uithing? Thuis
|
ik heb 35 euro verdiend met oppassen <3
|
Ik heb de kassa laten vastlopen en iets uit de etalage laten exploderen.
|
ik heb henk jan van idols zonder shirt gezien :cool:
|
Citaat:
|
ik heb met mn oom bad brains geluisterd.
|
Ik stond de hele dag achter je en draaide zo stiekem met je mee
|
ja het was heel gezellig (y)
en eigenlijk wilde we van andere meeters weten waar ze waren :( ;) |
ik uh.... geen idee deed niets nuttigs blijkbaar
|
Nou wij (cHa0s, birthmark, otherside, mcmotion en nog wat niet forumers) waren er om 1 uur en er was verder niemand.
Dus toen zijn we naar othersides kamer gegaan en hebben daar de hele dag geblowd en gezopen :D t was erg leuk, jullie hebben wat gemist |
*brakke aap nummer 2 meldt zich*
|
hee achmed :P
wil je niet meer bellen als ik een klant aan het afwerken ben |
Wat een kut topic.
|
Citaat:
|
:rolleyes:
|
Citaat:
|
Zijn er nog foto's gemaakt van de groepsvolksdans?
|
hehe, d'r was te weinig bier..... of.... het bier was te snel op...
|
Belangrijker nog:
Is er nog geneukt?! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
geen idee..... |
brakke aap 3.
uh juh. bla. |
Citaat:
|
Citaat:
hehe, nevermind :D |
Fotossssss!!!!!!!!!!!!!1
|
ghehe..zo te horen heb ik nix gemist..8-)
|
Ik heb foto's, maar die kan k pas vrijdag op de computer zetten. Er is verder niet geneukt en t was wel heel gezellig.
|
hmm ik at pizza en dronk chocomel
|
hehe
wel leuk om te horen dat die hele meeting in het water gevallen is |
Ik vond het de leukste meeting tot nu toe eigenlijk (Y) lekker weinig forummers :cool:
|
Meetings...
|
Citaat:
|
het was zeker een gezellige meeting :) ik wilde net af gaan geven aan al die überloezers met zwakke excuses die toch maar niet zijn gekomen omdat er misschien wel eens te weinig bekenden zouden kunnen zijn.. maar nu lees ik dat er nog meer mensen zijn geweest... hulde voor die lui (y):D
wel kut dat we elkaar misgelopen zijn dan :( wij zijn 'savonds nog in de stairway geweest maar toen waren al naar huis waarschijnlijk |
Citaat:
|
ja wij gingen om hallef 10 weg savonds, wegens klote openbaar vervoer in klotegehuchten.
maar wij waren dus met zn 5en Dying Bride Aepie Avelon Quantum Kitten + aanhangsel |
hmm ok.. dan had het dus toch nog een meet met 12 man kunnen worden :|
|
mwach, ik heb het naar mijn zin gehad, jullie ook, de mietjes bleven gelukkig thuis (Y)
Kon niet beter toch? |
jah da's wel waar het was zeker gezellig.. alleen een van de leuke dingen van een meeting vind ik dat je kan zien hoe forummers nou echt zijn.. en nu heb ik maar twee forummers gezien die ik nog niet irl had meegemaakt :)
|
ach whatever, doen we het een keer over.
|
(y)
|
Citaat:
|
Ja van die muziek-betweters kan je niet op aan natuurlijk
|
Citaat:
|
hehe :D
Nah, eerst krijg ik een smsje dat jullie verhinderd zijn, en dan lees ik hier dat jullie gewoon geen zin hadden :eek: |
gaat dit erover waar er geneukt wordt?
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12. |