![]() |
slechtste politicus
slechtste politicus?
|
Jan Marijnissen (SP).
|
Citaat:
|
Dat is lastig te zeggen, met een heleboel ben ik het niet eens, maar om nou te zeggen dat het slechte politici zijn vind ik erg ver gaan. Johan Vlemmix vind ik persoonlijk geen politicus. Ik kies denk ik Jos Eerdmans. Op een of andere manier heb ik een bloedhekel aan hem, door zijn optreden.
|
Verdorie, ik was Wouter Bos vergeten, die is misschien nog wel vervelender dan Jan.
|
Tis Maria van der Hoeven.
En het is de Partij van de Toekomst (Johan Vlemminx) Ik heb op hem gestemd omdat hij de enige niet-politicus in het rijtje is. |
Die Vlemminx met z'n minister van feest.
Maria van der Hoeven en Boris Diettrich zijn in mijn ogen ook behoorlijk slecht, evenals Mat Herben natuurlijk. |
ik ga voor balkenende,die man heeft gewoon een hoofd om tegenaan te schoppen,verder kan hij zoveel praten zonder daadwerkelijk iets te zeggen,daar word je gewoon niet goed van.
dan word er een simpele vraag gesteld waarop ja of nee geantwoord kan worden ,gaat meneer daar 5 minuten op antwoorden zonder echt een duidelijke mening te hebben... Donner vind ik trouwens ook niet geweldig,die roept van alles,zonder ook echt iets te veranderen...eikels...wacht maar als ik daar over een paar jaar zit dan word alles beter :D |
Citaat:
|
Maxime Verhagen van het CDA. Wat een ontzettende lul is dat...
Tom de Graaf van d66 ken ik niet btw, wel Thom de Graaf |
vlemminx wil ik niet eens een politicus noemen,die man moeten ze gewoon gelijk een nekschot geven...achterlijk,hyperactief,mediageil ventje met z'n oranjeliefde
|
Citaat:
|
Jan Marijnissen (nee het heeft niets te maken met zijn vermeende tiranie) en Piet lul donner . Wouter Bos is een populist in hart in nieren, maar ik vind hem te sympathiek om te nomineren. :o Overigens is het aantal politici dat in aanmerking komt voor een dergelijke titel niet op een hand te tellen.
|
Ken ik amper. Waarom staat er geen Belg tussen?
|
Citaat:
Ik vind het trouwens merkwaardig dat rechtse mensen linkse politici slecht vinden. Irritant, ok. Maar slecht? Ik vind Donner en Zalm ook vreselijke mensen, maar het zijn fantastische politici. Ik vind Zalm zelfs een van de betere in Nederland, alleen inhoudelijk ben ik het niet met hem eens. Maar dat maakt hem geen slechte politicus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Steve Stevaert dan maar. :bloos: Niet omdat hij dom is ofzo, hij heeft 'n goede dossierkennis, maar met z'n "Alles gratis"-politiek gaat hij te ver. Da's gewoon niet realistisch. En draait ook totaal anders uit. |
Zalm
|
Balkenende. Niet eens zozeer om z'n standpunten en handelen als premier (hoewel daar het één en ander op aan te merken valt), maar nog meer dat altijd overal omheen draaien en vaag blijven over wat ie nu echt wil. Een ras-echte politicus dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo kan je het ook zien, maar ik vind het om die redenen juist een slechte politicus. |
Citaat:
|
Ik ben het eigenlijk wel met Machiavelli eens. :eek: Ik vind Jan Marijnissen ook een goed politicus, omdat hij door debatten te voeren een groot deel van het volk kan overtuigen, terwijl hij eigenlijk niet goed is in debatteren.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is meer de 'instelling' van de linkse partijen die mij erg tegenstaat. Vooral Jan en Wouter vind ik zeer vervelend. Die wouter bos is sowieso een leuter. Marijnissen vind ik zo vervelend met zijn constante kritiek, die gozer lijkt niets meer te kunnen dan het volk 'aanroepen' om zo snel mogelijk de rechtse partijen van de troon af te stoten, en een linkse orde te beginnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
balkenende (n)
|
Citaat:
(ik vind hem ook vervelend, daar niet van. Maar ik zou toch minstens willen horen waarom je bijv. balkenende stom vindt) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb in ieder geval op dat Feestpartijfiguur gestemd. Laat die gast in godsnaam eens serieus doen. |
Zalm met stip op 1
|
Ik heb gestemd op Rita Verdonk, want haar uitzettingsbeleid slaat nergens op!
Ik miste eigenlijk nog één optie: Jan Piet Hein Donner!! Dát vind ik de slechtste politicus van het moment. Gisteren gezien in het Journaal: Donner wil vanwege het cellentekort criminelen opsluiten op de bovenste verdiepingen van flatgebouwen!! :confused: Zo'n man spoort toch niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kzou zelf ook geen goede zijn
dusse wrom zou ik over andere oordelen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hugo coveliers
|
Citaat:
|
absoluut Balkenende, ik heb een antipathie tegen die man
|
Mat Herben, of hij klinkt zo onzeker als de pest of als een dreinend kind. Oftie inhoudelijk iets te vertellen heeft weet ik niet, zover kom ik bij hem niet eens.
|
jan marijnissen :mad:
jammer dat je op maar 1 prutser mag stemmen :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28. |