![]() |
Waarom, wanneer, welke, hoezo?!
Tijd voor een nieuw verfrissend topic ;)
De vraag der vragen: - Wanneer gebruik je welke drugs en waarom? wiet; tegen slapeloosheid speed; extra energie is handig wanneer ik veel voor school moet doen, een feestje heb e.d. paddo's/ salvia; letterlijk voor de geestVERRUIMing ghb; thuis, voor de leuk. .... Zie maar hoelang je je lijst maakt :) (zeer informatief voor 12-jarigen die de link 'drugs' versus 'junk' nogal snel leggen :p...) |
Alleen uitgaan eigenlijk
|
hasj/wiet: Als ik zit te chillen met vrienden.. op feestjes.. soms als ik niks te doen heb of als ik er trek in heb.
paddo's: Als ervaring..leermiddel..en de fun natuurlijk..en wanneer dat ligt er maar net aan. als ik er zin in heb. pillen: speciale gelegenheden..feestjes speciale dagen enz..met gezelschap erbij..waarom? geeft een totaal andere dimensie aan je bewustzijn op dat moment, en dat voelt lekker in combinatie met het vrolijke (feest)gevoel wat je vaak hebt. MDMA: sporadisch als ik er zin in heb en t binnen bereik heb..waarom? tis lekker :) andere dingen die ik ooit gebruikt heb ofzo.. over t algemeen niet aan te duiden wanneer waarom en hoe :p... gewoon .. |
wiet; chillen, uitgaan
alcohol; chillen, uitgaan ephedra; uitgaan xtc; uitgaan paddo's; doe ik alleen als ik me er goed bij voel ik doe niks om iets tegen te gaan |
als de gelegenheid bestaat :D
|
nootjes of pep: feest/uitgaan, chill energie, spacy dansen enzo
wiet: chillen, zowel tijdens uitgaan als gewoon doordeweek ergens |
Citaat:
btw: booze; uitgaan en chillen. :o korte lijst :o |
pillen
|
Citaat:
|
Sjezus! (Bl)ooper!! Jij bent ook altijd nieuwschierig!!!!!!!
|
Citaat:
|
drank, uitgaan chillen
wiet, uitgaan chillen paddo's, als we alles ervoor goed gepland hebben enzo |
Alleen wiet/hasj --) slapeloosheid, feestjes (chill), saaie lessen.
'k zou graag speed hebben, nog nooit geprobeerd, maar lijkt me wel handig spul. Ken wel enkele mensen, maar die zijn er mee gestopt, dus ook niet handig om dit aan hen te vragen. :( |
wiet --> chillen
alcohol --> uitgaan, zitten bij vrienden paddo's --> Als m'n hoofd te vol raakt met alledaagse onzin :p Salvia --> Als dat avond net "iets" mist |
Wiet/hasj chillen met wat gasten, nooit alleen.
Bier: tijdens het avondeten een of 2, en tijdens uitgaan meerdere. |
De vraag der vragen:
- Wanneer gebruik je welke drugs en waarom? -bier, ehm wanneer ik zin heb in een pilsje vaak s avonds na het eten en in het weekend -wiet/hasj ehm eigenlijk ook wanneer ik er zin in heb, ben nu gestopt door de weeks (niet altijd even succesvol :p) maar ehm in het weekend eigenlijk wel van s ochtends tot slapen niet constant natuurlijk maar ehm wel een zekere frequentie :p -paddo's max 1 keer per jaar maar nu al volgens mij 1 jaar overgeslagen en dit jaar weet ik niet of ik het ga doen en waarom? omdat het allemaal prettig is :) |
drank (wijn meestal): tijdens het uitgaan, omdat ik bier vies vind, andere drankjes te duur, en alcohol omdat ik het fijn vind om zat te zijn :o
wiet/hasj: in het weekend, veel, want stoned zijn = leuk andere (smart)drugs: als de gelegenheid zich voordoet |
ik blow alleen maar, en dat doe ik omdat het gewoon relaxt is.. je wordt er rustig van :)
|
* drank: bier, tijdens het uitgaan
* sigaretten: half pakje per dag * wiet: meestal sweekends, soms door de week * paddo's: half jaar geleden, misschien binnenkort nog wel eens |
Wietjes en hashies:
praktisch altijd. Met vrienden waar ik altijd mee ben. Thuis bij wie dan ook, na school, s'avonds tijdens uitgaan, alleen als ik zin in heb, als ik niet ken pitten (werkt niet, omdat ik veel te veel leip ga nadenken in mn bed, maar is wel lache). Mn Pall Mall: Altijd kappen, nodig Alcohol: elke avond pilsje, uitgaan altijd, wiskey wanneer mogelijk :D spacecakeje: voor de lacherij Anders skit: "I don't that shit in my live" (scarface) ik ben zo tevreden, misschien later, maar ik wil nu niet fucked up raken door die skit en het kan wel en jullie weten zelf ook dat je er te makkelijk over doet. Het is niet niets voor je hersentjes. Ik heb er veel van en die wil ik functionerende houden :D Holla back iedereen |
Ja, praktisch altijd blowen is veel beter voor je hersentjes dan een nachtje xtc.
:cool: (y) |
Citaat:
|
Dat is niet gek, ik wilde gewoon even horen wat je net zei :D
Verder heb ik er natuurlijk niets op in te brengen. |
wietjes: tegen slapeloosheid, als ontspanning en als extraatje als ik tekenles heb *word heel creatief als ze blowt*
|
Roken / tabak: de heledag door gematigd, kleine verslaving ja
Alcolhol: Als ik er zin in heb enhet is smiddags Wiet: als het uitkomt, ik er zin in heb, en iemand het bijheeft |
Tabak: Altijd
Wiet: Zo nu en dan, bv filmavondje, of om lekker te gaan slapen.. Alcohol: Als ik naar de kroeg ga |
ephedra kola guarana en koffie als ik daar zin in heb
|
Wiet: om te chille en lekker te slapen
Drank: af en toe bij het eten een lekker koud biertje, of tijdens het uitgaan Pillen: zo af en toe om ff lekker popcorn te poppen in me hoofd Salvia: ja euh 1x gedaan Roken: muhahahahahaha, lekker nooit meer |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29. |