![]() |
uitvindingen ?
voor Nederlands moeten wij iets uitvinden maar ik heb geen inspiratie wie kan mij helpen of een site geven met de laatste neiuwe uitvindingen , alvast thnx, greetzz :D
|
Iets uitvinden voor Nederlands? :confused: Wat wordt er nou precies van je verwacht en in welke vorm moet je het inleveren/presenteren?
|
hallo,
we moeten eht mondeling presenteren ... we moeten zelf iets uitvinden en het dan presenteren in welke vorm juist weet ik ook niet, gewoon uitleggen hoe het werkt en voorwat het zou dienen greetz |
Citaat:
|
oh dat hebben wij ook een keer moeten doen.
toen moesten we een advertentie ervoor maken, met een foto of tekening van het ding en allemaal kreten. we maakten toen een of ander plan apparaat om al je dingen te kunnen plannen. Zo'n zak organiser dus, maar die dingen zijn er inmiddels al :D (toen ook wel, maar dat wist die lerares niet geloof ik) Verzin gewoon iets wat jij op dit moment wel zou kunnen gebruiken. Je hoeft het neem ik aan niet te maken, maar alleen te verzinnen? Dan zou ik een veertje verzinnen die je met je ogen kan besturen. Je kan ermee schrijven door je ogen (à la mathilde van roald dahl) en ook bijvoorbeeld het licht aan en uitklikken of de tv. |
heel fel thnx voor die hintiez, mja idd ge moet da nei maken :D greeetzzz
|
Citaat:
sorry hoor, maar ik begrijp d'r weinig van. |
jaja :D op school praat ik fatsoenlijk ma da was dus de chattaal maar ik zal er op letten, byebye
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11. |