![]() |
Matrix Beweging Onmogelijk ?
Ik Heb een - mischien lichtelijke zinloze - vraag.
Ik weet niet hoeveel van jullie The Matrix : Reloaded hebben gezien maar voor de geen die em wel hebben gezien. In de scene dat Trinity de parkeergarage in springt op die motor,trapt ze 1 van de bewakers neer door haar been over haar rug in die bewakers gezicht te slingeren..... Nu weet ik wel dat de hele Matrix Serie vol onmogelijkheden zitten maar los van dat : is het mogelijk iemand te trappen door middel van achterlangs je eigen been over je eigen rug te slingeren ( terwijl je been er nog aan zit :rolleyes: ) ???? |
dit kan je niet serieus menen :eek:
en dan nog op lichaam en gezondheid :bloos: |
:p t is zondag avond jah !! je moet tog iets te forumen hebbe !! :cool: en waar wou je het anders plaatsen het heeft tog met lichaam te maken en en gezondheid,want als het kan dat is het in ieder geval niet gezond :cool:
|
er zal vast iemand zijn die het kan, maar het is niet de moeite waard je been zover te rekken om alleen dat kunstje te kunnen als je het mij vraagt
|
Maar volgens mij is het gewoon qua botten niet mogelijk :s probeer maar is hoe ver je zelf komt en als het kon moeten je botten in je been dus eerst uit de kom en op je rug om vervolgens trug in de kom te schieten :s
|
Citaat:
|
Nee,ik doe slechts een wilde gok hoe ik denk hoe het is en ik wil jullie mening horen :rolleyes:
|
Er bestaan slangenmensen, die kunnen veel.
Ik heb de Matrix niet gezien, maar als je het zelf onmogelijk acht, dan zou ik het niet na proberen te doen, lijkt me wel zo gezond. |
Citaat:
|
Citaat:
Laten we zeggen dat mijn interesses ergens anders liggen. |
zoals ?
|
Citaat:
Ik denk dat het wel kan. |
Citaat:
Goeie,maarja je moet tog iets doen he :cool: |
Man, jij verveelt je werkelijk! :p
Maar, er zullen bepaalde mensen (zoals Leonoor ook al zei) zijn die het kunnen. Trinity (hoe heette ze ook alweer in het echt? Mary Ann Moss ofzo? :confused: ) zal het hoogstwaarschijnlijk niet kunnen. Maar daar hebben we dan photoshop en dergelijke voor. :cool: |
jah....de bewerkings programma`s wordn echt met de dag beter :p
|
Citaat:
ik heb zowel Lotr 1 als Matrix 1 halverwege afgezet omdat ik ze zo saai vond |
Zal ik jou even een geheimpje verklappen?
T is een film In films gebeuren dingen die niet per se hoeven te kunnen. ;) |
ja die hele LOTR en Matrix boeien me niks, heb wel gedeeltes gezien,maar t publiek wat daarop afkomt spreekt me niet aan, evenmin als de inhoud van de films...
|
Citaat:
:eek: NEEEEEEE !!!! :eek: ECHT WAAR !!!??? :eek: |
ik denk dat het vrijwel niet mogelijk is, of je valt daarna op de grond door de beweging. Als het uberhaupt lichamelijk al mogelijk is en dan is het nog maar de vraag of er kracht achter zit. Al met al, lijkt het me niet echt mogelijk, en zeker niet toepasbaar
|
levenloos
|
Ik heb de film gezien (tot mijn grote spijt (n) ) en kan me de scene niet meer voor de geest halen. Ik kan me echter wel herinneren dat ik bij sommige "moves" zeer zeker mijn twijfels had of dat wel kon.
|
nouw eerder zwaar gewond als je het probeert :p
|
ik zou het eens proberen, weinig kans dat het lukt denk ik
|
Wanneer doet ze dat?? Als ze in The Matrix zit toch?? Wat is The Matrix?? Idd een computer wereld, dus is het technisch niet onmogelijk omdat ze op dat moment geen echt mens is....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neo kan, als hij in de matrix zit toch ook ineens veel meer (kogels tegenhouden bijvoorbeeld..) dit doet hij niet lichamelijk, maar geestelijk.. hij is immers slechts met zijn ziel in de matrix en niet met zijn lichaam.. De matrix is een programma die men ervaart als werkelijk, maar ìs geen werkelijkheid. Trinity kan in de matrix dus inderdaad haar lichaam in allerlei bochten wringen (blijkbaar) net zoals Neo kogeltjes kan tegenhouden.. Haar lichaam is ergens anders en haar ziel ervaart dus de gebeurtenis zoals het in de matrix plaatsvindt.. Ze is in de matrix geen echt mens, alleen haar ziel is daar, haar lichaam niet. In de matrix is haar lichaam een computerprogramma, dus zou de beweging wel moeten kunnen... (tja kun je discussieren wat je definieert als 'mens' maarja..) (als ik de film goed begrepen heb tenminste..) |
Dat heb je super goed uitgelegd (y) (y)
|
Citaat:
|
hahhaah,nouw dankzij Pardon Me zijn we wel tot de conclusie gekomen dat de beweging in ieder geval wel in de matrix mogelijk is :D
|
Citaat:
Lijkt me erg pijnlijk en erg onwaarschijnlijk dat iedereen dat zo maar zou kunnen... Misschien dat van die slangenmensen het kunnen, maar echt helemaal gezond en relaxt lijkt het me niet.. Eerder heel pijnlijk.. :s :( |
jah,keek wel hoever ik kon komen maar kwam ook niet ver :p
|
Citaat:
:D |
die trap kan best wel hoor, je moet alleen ver genoeg vooroover kunnen buigen en een flexibele voorste dijspier hebbe. er kan ook wel behoorlijk wat kracht achter zitten, net als een gewone achterwaarstse trap. gewoon veel en geduldig trainen, komt het goed (hebbe die matrix gasten ook jaren gedaan, dat je het weet).
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24. |