![]() |
Wat kost jou vakantie?
van mij:
10 dagen naar malgrad de mar volpension 3 sterren hotel en ik heb al geboekt en was 370 kwijt zit de annuleringsverzekering en de bus stoel enz al bij in |
E90,25 :)
weekje kamperen, maar mn ouders betalen :) |
haha, mijn vakantie vorig jaar was ong. 20 euro :rolleyes: voor 4 nachten maar door omstandigeheden bleef ik maar 1 nacht..
|
Weekje Spanje in juni: €67 (alleen vliegticket, m'n ouders staan daar 5 weken op de camping en ik vlieg er ff voor een weekje heen :) )
Zomervakantie: €150 ? (alleen vliegticket, kga naar m'n 'schoonvader') |
17 dagen in een huurtent van GoGo-tours in Argeles sur Mer (frankrijk) voor 2 personen: ongeveer 700 euro, incl. partypakket, verzekeringen enz.
|
Kost mij persoonlijk niets (ouders joehoe), maarja dan wordt je ook wel op kamp gestuurd :S
Twee weken zeilen waarschijnlijk in Sardinie (ja ik weet het, best wel oke). Ik denk dat dit hele grapje wel een aantal euro's gaat kosten :S om en nabij de 750, denk ik :) |
5 dagen disney/parijs..
109+69+66+30 en dat is al het vervoer, entree en hotel :) Geen eten ed dus. |
452 Euro...
Zitten we 8 dagen in Marmaris in appartementje Zit een partypakket bij... we vliegen en luchthavenbelasting enzo zit er ook bij!!! Nouja... je moet er wat voor ovr hebben! |
Aaaaaaaargh jou als bezittelijk voornaamwoord = jouw!
Mijn vakantie kost denk ik rond de 1000-1100 euro. 528 eur voor vlucht, 15 dagen verblijf (logies) en verzekering en dan nog wat geld voor eten, drinken, excursies, enz Vorig jaar was ik voor een soortgelijke vakantie in totaal zo'n 800 euro kwijt. Toen was vlucht + verblijf 454 euro en heb ik daar dus niet echt veel uitgegeven. En dat terwijl ik totaal niet op m'n geld gelet heb. |
Mijnes kost iets van 450 euro, zit de vliegreis bij en verder is het all in.
(8 dagen vijf sterren hotel in Turkije) |
Citaat:
even vraagje :) ga je daar met de trein heen en zelf hotel geboekt? want als ik prijzen hoor van mensen die ik ken is het een stuk duurder dan wat jij hebt geboekt, en zij hadden nog maar 3 dagen. |
Ik gok zo'n 900 euro.
Drie weken Curacao incl. eten en drinken en uitstapjes ed. |
Zomervakantie: 744 euro, Puerto de San Miquel (Ibiza)
8 dagen, 3 sterrenhotel, All In (plus vervoer naar vliegveld, verzekering etc.) Schoolreis: Turkije 450 euro Volleybalkamp: 60 euro Jaja..duur jaartje |
Alles bij elkaar denk ik zo'n €500,- .... 10 dagen naar Corsica.
|
Citaat:
|
10 dagen ierland. zal zoiets 250€ zijn
12 dagen corsica, mss net iets meer omdat de heenreis meer zal kosten. |
12 dagen Tunesië, vier sterren hotel, deze zomer: zo'n 500 euro.
Weekendje Parijs komend weekend: cadeautje van mijn vriendinnetje ;) |
ging vorig jaa rnaar rimini, italie ;) 10 dagen
was daar voor bus + overnachtingen 360 euro kwijt verder eten en uitgaanenzo nog eens 130 |
Citaat:
6 personen kost totaal 2500 euro (p/p zo'n 420 euro) Inclusief partypakket,luchthaven belasting, vliegreis etc Het kost wat maar dan heb je wel wat :) |
Citaat:
|
€ 0, want ik ga niet op vakantie.
|
Ik zit nu op ongeveer 650-, voor 11 dagen Turkije in een 4 sterren hotel, maar daar komt ook nog eten+al die belastingen op het vliegveld bij. Ik hoef het niet zelf te betalen, wel een klein deel.
|
Hmmm,....voorlopig zit ik op 660,- maar das alleen het ticket,...dan moet ik nog 'n hotel (zoals het er nu uit ziet) en natuurlijk moet ik ook eten, winkelen,...etc,....
jaja dat word volgens mij 'n dure vakantie,...maar dat heb ik er wel voor over :) |
Polen eind februari: alleen kosten voor paspoort.
|
Citaat:
|
350 euro voor 8 dagen Turkije
|
Citaat:
|
Citaat:
|
€1400,- voor de vluchten en de (basis) overnachtingen.
|
Op zijn minst 1500 Euro :eek:
Maar ja, ik moet dan ook de afgelopen 5 jaar aan niet-op-vakantie-gaan inhalen :) |
Alles bij elkaar zo'n 3500 Euro per jaar.
|
voor 80 euro zit ik van de zomer een week op Texel in een relaxed en compleet huisje
|
10-daagse busreis naar Siofok, Hongarije inclusief verzekering, annuleringsverzekering enzo --> 250 euro.
Komt dan drinken, eten en de hele zooi nog wel bij op natuurlijk :) |
Citaat:
www.langhout.nl |
het vliegtuig, hotels, gidsen....1000,00€ naar Griekenland met school (niet verplicht natuurlijk)
nu weet ik niet of je eten erin zit ik denk halfpension! 1000€ valt wel mee maar ik ben een Griekomaan (juist uitgevonden :p) dus ik ben volop aan het sparen voor € voor souveniers zoals maskers, musea replicas, vazen, schotels, .... heb nu al 300€ ik ga ervoor zorgen dat het 500€ wordt en dan nog eens 500€ ofzo van ouders 1000+500+500=2000€ :(. london: 93€ vliegticket (moeder en ik) + 230€ hotel per nacht, we blijven er 3 nachten = 93+ 690 € + bezoekjes die we daar gaan doen...laten we zeggen 1000€ in totaal 1000+2000=3000€ voor 18 dagen fun :eek: oh nog een dagje leiden (museum voor oudheidkunde)...trein = 40€ per persoon (vanuit Belgie) :p |
afgelopen zomer was ik 150 euro kwijt voor 2 weken italië...
maar dat kwam omdat voor het merendeel de ouders van de vriendin waarmee ik op vakantie ging betaalden :P en verder een weekje schier met 2 vrienden ook 150 euro cheap but fine! :cool: |
16 dagen rondreizen door Schotland
Incl. benzine, eten, boot, overnachtingen, andere kosten ongeveer 1000 euro per persoon. Gelukkig ga ik met mijn ouders en betalen zij dus :eek: |
Met m'n ouders mee : NIKS
|
Bijna drie weken Brazilië met z'n vijfen...
Ik ga met m'n ouders mee, en hoef voor de reis zelf niet mee te betalen. (zou ook wel erg duur worden aangezien ik niet werk ed..) Denk dat dingen als uit eten, spulletjes/souvenirs ed wel (deels) zelf betaald zullen moeten worden. |
Komende wintersport: 269 euro
Skipas, vervoer, boardhuur, appartement. 10 dagen.. Les Deux Alpes |
Mijn vakantie?
Ik denk dat die ongeveer 700 Euro gaat opleveren. Hmm dan moet ik ongeveer 2 weken zelf eten voor de middag betalen dus laat zeggen ongeveer 30 euro eraf, dan ben ik van plan een aantal keer uit te gaan, nog eens 50/70 euro in totaal. Dan blijft er dus zo'n 600 euro over, ongeveer. Mja ik ga 5 weken werken op een camping in de ardennen, Ik weet niet precies wat ik verdien, maar vorig jaar had ik in 3 weken 350 euro ongeveer, ik krijg nu zoiezo al meer dus ja. |
Ik dacht iets van 280 euro. Ik ga tien dagen naar Hongarije, in augustus. De busreis zit daar ook bij in, en ik zit in een zespersoons villa!
'vrij' goedkoop dacht ik zo :cool: |
Met een groepsreis naar Novigrad, Kroatië. 10 dagen met een uitstapje naar Venetië :) Kost me incl. vervoer (Royal Class bus), reiskosten- en annuleringsverzekering € 300. Ik vind het nog best meevallen :)
|
Zo rond de 650 all inc. 17 dagen Spanje
|
Malgrat de Mar 10 dagen volpension en drie of vier-sterren hotel --> 350 Euro
|
calafell 14 dagen volpension 650 euro in 4 sterren hotel canada maja ouders betalen.
en salou 10 dagen volpension 250 euro in 4 sterren hotel salauris park. |
waarschijnlijk zo'n 800-1000 euro, 15 dagen rondtrekken door europa, naar 4 verschillende steden, daar overnachten, eten/drinken en uitstapjes.
|
Ik ga Naar Lloret de mar. 10 dagen in een appartement met 4 personen. Voor 210 euro in begin augustus. Gewoon het goedkoopste uitgezocht. Want in het appartement doe je toch alleen maar slapen en ... ja.
|
230 euro allin naar turkije in de meivakantie :)
|
ik ga een weekje naar Renesse dat kost 70 euro en dan komt eten,drinken en uitgaan er nog bij.Groezrock in april kost iets van 30 euro en nog eten en drinken.Ik ga nog naar Lowlands en dat kost 110 euro en dan nog eten drinken enzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55. |