![]() |
[3D] Huisje
Een lowpoly huisje gemaakt in Lightwave.
*poof* http://members.lycos.nl/physion/Dead%20Eternity/Inn.jpg |
ah eindelijk iets waarover ik kan meepraten en wat 'artistiek verantwoord' is ;)
textures zijn mooi, de overgang van het dag (boven de deur is iets minder. JE hebt teveel polies in het houtstukje links(onder) gedaan. (die steunpilaren) de horizontale edges waren niet nodig. verder niet slecht :) |
Leuk gedaan. Zou wel wat hoger res. plaatje willen zien eigenlijk.
Waarvoor is het bedoeld? |
Highres versie
http://members.lycos.nl/physion/Dead...ity/Inn_HR.jpg Tis een model voor ingame gebruik :) @FoL, als ik die edges weghaal krijg ik strakke lijnen en dus geen knikjes meer in het hout, wat overigens niet zo heel veel uit zou maken aangezien je dr toch niet veel van ziet :P...maargoed ik laat het maar zo, 420 polys is best netjes al zeg ik het zelf ^^ |
je ziet het idd nauwelijks, dus een afrader. Elke poly minder, is een goede poly minder :p
ik snap ook niet waarom je bijvoorbeeld die knik in de schoorsteen maakt, tis niet echt een nuttige toevoeging imo, maargoed. En aan de linker kant, weer beneden, zit een blokje dat je volgens mij beter in de texture kan verwerken dan echt te moddelen. edit: daar ziet de overgang bij het dak er beter uit. Het is alleen onder heel erg, en verder bijna niet. Beetje inconsequent. |
Ah, das beter. :)
Opzich mag het allemaal nog wel wat minder schoon. Ik zie hier en daar wel wat 'viezigheid', maar met name de grens tussen steen en zwart-witte muur, schoorsteen en dak, steen en grond en onder houten balken/vensterbanken/dakgoot kunnen nog wel wat vuil gebruiken...om het nog wat levendiger te maken, zeg maar. Verder zeer netjes gedaan. (y) |
Citaat:
verder zie ik niet echt wat je bedoelt met die overgang? Maar bedankt voor de feedback, ik ga ff kijken wat ik er aan kan verbeteren. |
Citaat:
Met overgang bedoel ik dit: kijk boven de duer, dat dak. Daar is een gedeelte roestig ofzo. NEt boven de duer is er heel veel roest en op de rest van het dak nauwelijks. BEetje te lokaal imo. edit: en aan de rechterkant, precies in eht midden die streep ;) |
dat platte dakje boven de ramen is bouwtechnisch zeer onverantwoord... ;)
maar voor de rest ziet 't er wel netjes uit |
Oww op die manier, ik zie het, maar dat vond ik juist weer mooi dus dat laat ik lekker zitten ;)
En ik heb em echt wel gemodelled met oog op de uiteindelijke scene waarin die gerendered moet worden, dus die polys zitten wel goed. |
Citaat:
" ERROR: Sorry, your building has collapsed. You might try to build some more supportbeams. " |
Ziet er goed uit....Sfeervolle inn, die bouwtechnische idd wat vaag is met een plat dak boven de ramen, maar sowieso erg mooi uitziet. Verder is alles al gezegd erover in voorgaande replies.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |