![]() |
Shiva Bhang
Ik heb nou een paar keer Shiva Bhang gebruikt. Het is een heel klein kruidenballetje wat je moet opeten.
Het veroorzaakt een prettige energieke high, of, bij een ietsje hogere dosering, zelfs een stevige trip (vanaf een half bolletje) Het is eigenlijk veel leuker dan blowen en zuipen! meer mensen ervaring? |
neej,vertel is wat meer over dat balletje.
|
Citaat:
Je kan het bij smartshops kopen (E4,- ofzo) het schijnt zelfs goed voor je te zijn, maar daar ga ik maar niet vanuit, en het is een "moodstabilasor" ofzo. Je kan er sterk van gaan trippen (ik een half bolletje dus), maar dat schijnt minder te zijn bij weedgebruikers. veel meer weet ik er eigenlijk niet over. vandaar de vraag duss..... |
hoe lang space je? en is het aan je te zien?:(
|
Citaat:
vandaar OOK deze topic :) |
hmmm ik ben wel geintereseerd nu in deze sjit ik ga binnekort ff langs de smartahop "INFO" krijgen,ik kan het niet kopen maar wel ervoer vragne stellen:o :p
|
Citaat:
|
ik heb het vorig jaar een keer gedaan
half balletje maar echt heel veel merkte ik er niet van (ik was ook wel een regelmatige wiet gebruiker) ik heb alleen wat dingen gekocht toen die ik de dag erna helemaal niet meer zo mooi vond, en ik was vet vrolijk en voelde me hartstikke chilll het is overigens gezond het maakt je lichaam schoon van binnen |
kga ut ook es een keetje proberen :D:D:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14. |