![]() |
[Foto] CD/platen hoes
Ik moest voor school een platenhoes (voorkant) ontwerpen voor een album van een bestaande band.
Dit is het resultaat: http://cmd.hro.nl/student/0759300/po...rtbreakWEB.jpg wil weten wat jullie er van vinden.. (en ik heb het idee dat ik het onbewust ergens van gejat heb, maar waar van weet ik niet :D) |
Mooi, helder, strak. Ik zou alleen "for a" niet cursief doen, en de subtitel netjes alignen met de F van Funeral. En zelfs de subtitel eigenlijk ook niet cursief...maar da's omdat ik dat persoonlijk mooier vind. :)
|
sfeervol en strak. Zeer mooi. Vind de onderste regel alleen een beetje storend.
|
Citaat:
En ja dat alignen zei net ook al iemand tegen me, maar ik vond het juist zo wel iets hebben. Misschien dat ik dat nog verander ja :) |
Probeer die kleine vlekjes weg te soepen...verder erg stijlvol.
|
foto(?) is mooi
typografie zou ik (nog) iets simpeler houden |
Citaat:
|
Ik had die onderste zin een beetje verplaatst, iets naar het midden..
Voor de rest, mja Perfectioneer de kleine vlekjes in Photoshop, daar is het programma voor niet waar? |
mooie foto.. meer niet...
|
tjah... wat valt er over te zeggen...'de terugkeer'
http://www.geocities.com/relientkholland/ugly2.jpg opbouwend kritiek is zeker welkom.. kwerk nog niet zo heel lang met photoshop enzow.. |
Citaat:
|
wel mooi, niet helemaal mijn stijl
maar t lijkt alsof het glas in de wijn is gelegd, dat er niks in heeft gezeten :/ |
als ik jou was zou iki dat rechterwijnglas weghalen want heeft in mijn ogen geen nut, en haalt bovendien de impact grotendeels weg als het ware
maar ja |
veder wel dope foto overigens (y)
|
Citaat:
|
ik vind funeral for a friend om te huilen, wel een mooie naturelle voorkant
|
het is "this year's"
verder vond ik het er wel goed uitzien. alleen het lettertype vond ik wat standaard. |
Citaat:
years is inderdaad letterlijk 'jaren', ik weet niet maar volgens mij mag het ook gewoon aan elkaar. En van de site van de band word ik ook niet veel wijzer want daar staat het ook op beide manieren gespeld. |
-s is altijd meervoud (1 uitzondering volgt)
-'s is óf bezit óf een afkorting van 'is' it's = it is its = bezit van it. Hier dus niet met 's, want dat wordt al gebruikt voor it is. voor de rest altijd aanhouden: s = meervoud, 's = bezit (of is). kun je eigenlijk niet verkeerd mee gaan. |
Ik vind het goed! Goede foto, en aan dat cursieve ''for a'' stoor ik me nog niet eens zo aan.
|
die tweede zin moet juist inspringen, de foto is cliche,maar ja, hoe is de muziek?
|
geweldig (y)
|
(y)
|
ik zou bij het liggende wijnglas een lippenstifdmondje terug willen zien(gwoon wat je krijgt wat je met lippenstift uit een glas drinkt) en een kapot glas zou misschien iets mooier zijn, wat je eigenlijk t beste kan bepalen door de txten te weten, maar die ken ik niet...
|
Wouw, heel mooi gedaan, komt goed over, heel duidelijk:)!
|
ik zou alleen het tafelkleed egaal wit doen (dus zonder vouwen ed, dat je niet ziet dat het een tafelkleed is)
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |