Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Bassie en Adriaan (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=74429)

16NiceBoy 30-04-2002 18:01

Bassie en Adriaan

heej!
Ik had een vraagje aan jullie...
Ik ben namelijk fan van Bassie en Adriaan!
jahaa....
En jullie zullen ze denk ik allemaal nog wel kennen.
Maaruh nu was m'n vraag eigenlijk:
Zijn jullie rond de jaren 80 alleens naar het Circus van B&A geweest?
Zo ja, kan je daar misschien wat over vertellen?
Ik ben er namelijk wel heen geweest, alleen toen was ik 4 en weet er helaas niet zoveel meer van.
Trouwens als je er foto's ofzo van hebt, zou je die dan willen mailen?

Greetz,

TAFKAB 30-04-2002 18:22

Bassie & Adriaan FAN?! http://www.smilies.nl/eek2.gif
Ik heb ze geloof ik 1 keer gezien, weet er echter niets meer van. potverdorie! ;)

kHebTrekInWatLekkers 30-04-2002 20:33

Ik kan me nog vaag een act herinneren met een paar stoelen waar bassie op klom.....

bertbart 30-04-2002 22:33

OMG:eek: :rolleyes:
Als kind ben ik naar b&a geweest. Echt verschrikkelijk!!! Ik wou al helemaal niet er naar toe, maar mijn vader had me toch mee genomen. Echt die clown die deed zo hyper. En ik kan me nog een act herinneren. Volgens mij gingen ze die clown weg toveren! Dus ik helemaal blij! Ik dacht nu is die show afgelopen. En toen stond hij in eens ergens weer in het publiek; toen was hij weer terug getoverd. Dat was dus echt een zware teleurstelling...

bertbart 30-04-2002 22:34

maar goed hoe kun je nou fan zijn van bassie en adriaan?:eek: :rolleyes:
OMG

marlies 01-05-2002 22:25

Citaat:

bertbart schreef:
maar goed hoe kun je nou fan zijn van bassie en adriaan?:eek: :rolleyes:
OMG

Waarom niet?? Beetje lullig om zo te reageren..
ik heb nooit een show van hen verder gezien, maar hiezo hebben we wel alle videobanden :)

cup a soup 02-05-2002 19:15

Citaat:

16NiceBoy schreef:
heej!
Ik had een vraagje aan jullie...
Ik ben namelijk fan van Bassie en Adriaan!
jahaa....
En jullie zullen ze denk ik allemaal nog wel kennen.
Maaruh nu was m'n vraag eigenlijk:
Zijn jullie rond de jaren 80 alleens naar het Circus van B&A geweest?
Zo ja, kan je daar misschien wat over vertellen?
Ik ben er namelijk wel heen geweest, alleen toen was ik 4 en weet er helaas niet zoveel meer van.
Trouwens als je er foto's ofzo van hebt, zou je die dan willen mailen?

Greetz,

ik ben echt een megafan! het is gewoon zo master. vooral die met de plaaggeest is zo fantastisch! maar die laatst op teevee was, was ook mooi hoor. Daar speel adriaan de baron en ut is zo mooi als het beeld gaat trillen bij dat DROMMELS, DROMMELS EN NOG EENS DROMMELS!! (is btw men beltoon :):) )

maar foto's staan toch wel op www.bassie-adriaan.nl ennuh.. ik ben ook naar dat circus geweest maa toen was ik even oud als jij zo ongeveer.

Breg 02-05-2002 19:51

ik was vroeger echt fan, ik heb die show volgens mij wel 5x gezien, maar was toen ook een jaar of 5 :D , ik weet alleen nog dat er iets met water was. Ik kan het wel aan mn vader vragen, want hij is ook 5x meegeweest :D

Spoeleh 02-05-2002 20:11

ik weet alleen nog dat ik van de tribune was geflikkerd omdak me doodschrok toen ze balonnen kapot begonnen te prikken :(

Sciza 02-05-2002 20:27

met de plaaggeest is tof!!!!! Mijn god, die hebben ze toch maar 1 keer uitgezonden omdat hij veel te eng was?! Ik heb de videoband gekregen toen ik klein was, van de Sint, mijn god wat was dat eng!!!!!!

Maar ok, ik ben nooit naar zo'n show geweest, volgens mijn moeder wilde ik wel dolgraag gaan. :)

ZlatanSuperJood 02-05-2002 22:14

Citaat:

cup a soup schreef:

ik ben echt een megafan! het is gewoon zo master. vooral die met de plaaggeest is zo fantastisch! maar die laatst op teevee was, was ook mooi hoor. Daar speel adriaan de baron en ut is zo mooi als het beeld gaat trillen bij dat DROMMELS, DROMMELS EN NOG EENS DROMMELS!! (is btw men beltoon :):) )

maar foto's staan toch wel op www.bassie-adriaan.nl ennuh.. ik ben ook naar dat circus geweest maa toen was ik even oud als jij zo ongeveer.

Is dat Adriaan?? Is me nou nooit opgevallen.

snoopy 03-05-2002 09:47

toen ik klein was ben ik ook naar dat Bassie&Adriaan-circus geweest. Ik weet nog heel goed, dat ik steeds aan m'n moeder vroeg wanneer Bassie en Adriaan nou kwamen... :D
Ik sta ook nog op de foto met Bassie :p
Verder weet ik er niets meer van, sorry... :o

cup a soup 03-05-2002 21:09

Citaat:

Sciza schreef:
met de plaaggeest is tof!!!!! Mijn god, die hebben ze toch maar 1 keer uitgezonden omdat hij veel te eng was?! Ik heb de videoband gekregen toen ik klein was, van de Sint, mijn god wat was dat eng!!!!!!

Maar ok, ik ben nooit naar zo'n show geweest, volgens mijn moeder wilde ik wel dolgraag gaan. :)

ik vind dit avontuur:) niet zo spannend maar juits onwijs grappig.

crazy_ ella 04-05-2002 16:06

neej ik ben er nooit geweest:D
ik zie ze wel eens op tv..

Slither 06-05-2002 16:29

Wat ik me dus afvraag: waarom zit de Baron steeds achter ze aan? Ik snap 't niet! Hele bommen en spionagenetwerken, maar waarom?

Sciza 06-05-2002 16:55

Citaat:

Slither schreef:
Wat ik me dus afvraag: waarom zit de Baron steeds achter ze aan? Ik snap 't niet! Hele bommen en spionagenetwerken, maar waarom?
Wraak.
B&A hebben hem eens verslagen, nu wil de Baron wraak nemen en laten zien dat hij B&A te slim af kan zijn... Maar dat lukt hem niet echt :)

Mikey Thriller 06-05-2002 17:20

Citaat:

Slither schreef:
:D

ik moet altijd denken aan dat stukje (is in die serie met die schat)
dat Bassie en Adriaan in een grot zijn.En dan staan ze bij een schatkist.Maar dan komt de Baron en B2 en vlugge japie.En dan laten Bassie en Adriaan zich zo vastbinden terwijl de Baron niet eens een wapen heeft!!!

:confused:

ZlatanSuperJood 06-05-2002 17:34

Citaat:

Osiris schreef:

:D

ik moet altijd denken aan dat stukje (is in die serie met die schat)
dat Bassie en Adriaan in een grot zijn.En dan staan ze bij een schatkist.Maar dan komt de Baron en B2 en vlugge japie.En dan laten Bassie en Adriaan zich zo vastbinden terwijl de Baron niet eens een wapen heeft!!!

:confused:

Jij weet zeker niet hoe sterk die B2 is he?

Mikey Thriller 07-05-2002 13:54

Citaat:

ZlatanSuperJood schreef:

Jij weet zeker niet hoe sterk die B2 is he?

jij weet zeker niet hoe sterk adriaan is?

loes appelmoes 08-05-2002 21:28

ejjjj, Bassie & Adriaan is echt wel coolll !
ik kijk af en toe nog wel is, vooral de baron & B100 vinnik gaaaaf!! M'n favo aflevering is die aan het eind van de serie (dat ze naar al die landen gaan met die pakjes gloof ik). Dan staan de boeven bovenop een heuvel, de baron met zo'n luidspreker in z'n handen "attentie attentie sector 5" enzzz. echt geweldig !! (snap je 't nog ??)...... ik ben een paar jaar geleden nog naar een voorstelling geweest met mn kleine broertje was ook wel lachuh.....haha (door de rest wordt ik voor gek verklaard maar ja, whatever, B&A rulezzzzz !!!)

Severus 08-05-2002 21:36

OH MY GOD!!!! :eek:

Wie is er nu fan van Bassie & Adriaan?!?!?! :eek: :eek: :eek:

Ripper
die toen ze klein was wel eens naar B & A keek, maar die slechte grijze majoor altijd het leukste vond :o

cup a soup 10-05-2002 19:03

Citaat:

Ripper schreef:
OH MY GOD!!!! :eek:

Wie is er nu fan van Bassie & Adriaan?!?!?! :eek: :eek: :eek:

Ripper
die toen ze klein was wel eens naar B & A keek, maar die slechte grijze majoor altijd het leukste vond :o

nee is goed.... dus zo eente ben jij he? die geen respect heeft voor anderen, tss...

loes appelmoes 10-05-2002 19:49

tsja, smaken verschillen he :D

16NiceBoy 10-05-2002 19:52

Citaat:

appelflappie schreef:
tsja, smaken verschillen he :D
Japz, gelukkig wel..
De ene houdt hier van en de andere ergens anders van..

loes appelmoes 10-05-2002 19:56

en soms hou je van hetzelfde, komt ook wel is voor...;)

miep 10-05-2002 21:03

Ik vond ze vroeger mega :cool: joh!!
maar nu..
ja ze zijn nogsteeds tof natuurlijk..
maar ik zou er geen topic over openen en daarin te zeggen dat ik fan ben.......... :p

sorry ;)

ZlatanSuperJood 11-05-2002 00:42

Citaat:

Osiris schreef:

jij weet zeker niet hoe sterk adriaan is?

Hierbij organiseer ik een tweegevecht modderworstelen tussen Adriaan "The Hurricane" van Toor en B2 "Wat zeg ie??" de Boef...

Inzetten maar...

FlyingPinguin 11-05-2002 13:51

Ik vond die baron van.... tja, wat was het ook al weer? nouwja, die baron was wel melig, maar die kerel die ook door bassie werd gespeeld, ook zo'n boef, die was wel stoer. en die dove was ook wel melig. Ik vond adriaan altijd een beetje een zeikert, maar bassie was wel weer leuk.

Heelduh 13-05-2002 20:48

Ik haat echt Bassie en Adriaan, die mannen wonen bij me in de buurt, arrogante rijke dikke ouwe mannen.... bah....

En dat circus is al 20 jaar precies hetzelfde....

Vaal 13-05-2002 21:16

Jaah!! Bassie en Adriaan!! Zijn mega koel, ik wist nl. op mijn 3e al dat ik homo was en ik was helemaal gek van Bassie, nou ging ik hem stalken en toen kwam die naar buiten 's nachts maar nou vind ik hem niet leuk meer want die neus heeft ie in het echt helemaal niet......:rolleyes:

ZlatanSuperJood 14-05-2002 08:29

Citaat:

HS!TONEY schreef:
Jaah!! Bassie en Adriaan!! Zijn mega koel, ik wist nl. op mijn 3e al dat ik homo was en ik was helemaal gek van Bassie, nou ging ik hem stalken en toen kwam die naar buiten 's nachts maar nou vind ik hem niet leuk meer want die neus heeft ie in het echt helemaal niet......:rolleyes:
Nee, tegenwoordig heeft onze vriend Adriaan die neus op..

Mikey Thriller 17-05-2002 16:27

Citaat:

ZlatanSuperJood schreef:

Hierbij organiseer ik een tweegevecht modderworstelen tussen Adriaan "The Hurricane" van Toor en B2 "Wat zeg ie??" de Boef...

Inzetten maar...

3 euro cent op Aadje

Uice 17-05-2002 18:52

Citaat:

ZlatanSuperJood schreef:

Inzetten maar...

Aad laat zich inpakken! Alles op Wazeggie.

Tom 17-05-2002 19:36

Bassie en adriaan zijn koel!!

M@rco 17-05-2002 20:27

Wahaha... 'k vind het maar een triest stelletje bejaarde geldwolven, om het zo maar te zeggen... Bassie schijnt zelfs een pesthekel aan kinderen te hebben :D

Maar toch kijk ik 't wel eens, 't is op de één of andere manier toch wel geinig om te zien... :D

Bean 18-05-2002 12:05

De auto van Bassie en Adriaan heeft indertijd zelfs nog tegenover ons huis gestaan! Je weet wel met die koplichten met oogjes erin! Ik was ook maar een gup toen het circus er was!

Severus 18-05-2002 20:19

Citaat:

cup a soup schreef:
nee is goed.... dus zo eente ben jij he? die geen respect heeft voor anderen, tss...
Dat is dus echt niet waar, hè! :mad: Je kent me niet eens, je trekt toch wel erg overhaaste conclusies: na 1 post denk je al te weten wat voor een persoon ik ben en hoe ik in elkaar steek! :mad:

Ik verspil hier verder geen woorden aan.

Ripper

Feestbeest nummer 1 18-05-2002 20:26

Bassie en Adriaan zijn zooooo verschrikkelijk FOUT, zo fout dat het weer extreem lollig is eigenlijk....net als dingen die gewoon zo monsterlijk kitscherig lelijk zijn dat ze weer cool worden....can anybody follow me up to here? :D Anyway zat vroegers altijd aan de buis geplakt als B&A er was, vooral de afleveringen in Kreta waren leuk hahahaha. Ach, Bassie en Adriaan...dat waren nog eens tijden....*snik* LOL

BrunetJuh 18-05-2002 20:48

:p Adriaan is soooooooooooooooo'n lekkurrrrrrr ding joh!!! :p

Severus 18-05-2002 21:30

Citaat:

J-tjuh schreef:
:p Adriaan is soooooooooooooooo'n lekkurrrrrrr ding joh!!! :p
http://www.smilies.nl/laugh.gif http://www.smilies.nl/laugh.gif http://www.smilies.nl/laugh.gif

;) :D

Ripper

Wim Wok 18-05-2002 22:12

het wordt weer uitgezonden door kindernet, zooo doop echt..vet oud en zoo droog...nog steeds fan :D

16NiceBoy 18-05-2002 22:42

Citaat:

Wim Wok schreef:
het wordt weer uitgezonden door kindernet, zooo doop echt..vet oud en zoo droog...nog steeds fan :D
Nouja oud? :)
De serie's komen binnenkort geloof ik allemaal op DVD uit!
Volgende week komt als het goed is de serie "De Diamant" in de winkel op DVD! :):)

acid-star 18-05-2002 23:04

Oei, Ik was echt Fan.... Later vroeg ik me ook best af waarom. Kindernet herhaalt het tegenwoordig, en nee, achteraf is het eigelijk best allemaal heel erg flauw....

Piccola 18-05-2002 23:23

Mijn broer was ook een fan! Mijn oma kocht daarom alle videobanden van Bassie & Adriaan. Mijn broer kon ze wel 3 keer achter elkaar door kijken. Ik werd er helemaal gestoord van, want ik vond ze totaaaal niet leuk!

Wim Wok 19-05-2002 07:38

Citaat:

16NiceBoy schreef:

Nouja oud? :)
De serie's komen binnenkort geloof ik allemaal op DVD uit!
Volgende week komt als het goed is de serie "De Diamant" in de winkel op DVD! :):)

zijn echt helamaal de eerste hè, nog geen echte lange verhalen, maar gewoon dat ze bakker worden ossow, die zijn toch wel redelijk oud

Mr`Mugatu 22-05-2002 12:13

Bassie en Adriaan ruled!! Pure cult! :)

Love: a passion 23-05-2002 21:16

Aaaah!!! Ja, bassie en adriaan, ik heb alle afleveringen gezien geloof ik! Was hartstikke leuk. Ik ben een keer naar een optreden van hen geweest, alleen die adriaan, die vent die zat me te schreeuwen in de microfoon! Wat een herrie! Maar de tv series zijn heel leuk

Onze Zoon 23-05-2002 21:33

Ik hoorde vandaag

dat bassie vlugge japie was
en adriaan de barom

wie is b2?

:eek:

miep 23-05-2002 23:54

Citaat:

Pibbo schreef:
Ik hoorde vandaag

en adriaan de barom

wie is b2?

WAT

Ulfheðin 24-05-2002 08:50

Citaat:

Pibbo schreef:
Ik hoorde vandaag

en adriaan de barom

wie is b2?

klopt :-)

maar b2 was gewoon een acteur volgensmij

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44.