![]() |
Bassie en Adriaan
heej!
Ik had een vraagje aan jullie... Ik ben namelijk fan van Bassie en Adriaan! jahaa.... En jullie zullen ze denk ik allemaal nog wel kennen. Maaruh nu was m'n vraag eigenlijk: Zijn jullie rond de jaren 80 alleens naar het Circus van B&A geweest? Zo ja, kan je daar misschien wat over vertellen? Ik ben er namelijk wel heen geweest, alleen toen was ik 4 en weet er helaas niet zoveel meer van. Trouwens als je er foto's ofzo van hebt, zou je die dan willen mailen? Greetz, |
Bassie & Adriaan FAN?! http://www.smilies.nl/eek2.gif
Ik heb ze geloof ik 1 keer gezien, weet er echter niets meer van. potverdorie! ;) |
Ik kan me nog vaag een act herinneren met een paar stoelen waar bassie op klom.....
|
OMG:eek: :rolleyes:
Als kind ben ik naar b&a geweest. Echt verschrikkelijk!!! Ik wou al helemaal niet er naar toe, maar mijn vader had me toch mee genomen. Echt die clown die deed zo hyper. En ik kan me nog een act herinneren. Volgens mij gingen ze die clown weg toveren! Dus ik helemaal blij! Ik dacht nu is die show afgelopen. En toen stond hij in eens ergens weer in het publiek; toen was hij weer terug getoverd. Dat was dus echt een zware teleurstelling... |
maar goed hoe kun je nou fan zijn van bassie en adriaan?:eek: :rolleyes:
OMG |
Citaat:
ik heb nooit een show van hen verder gezien, maar hiezo hebben we wel alle videobanden :) |
Citaat:
maar foto's staan toch wel op www.bassie-adriaan.nl ennuh.. ik ben ook naar dat circus geweest maa toen was ik even oud als jij zo ongeveer. |
ik was vroeger echt fan, ik heb die show volgens mij wel 5x gezien, maar was toen ook een jaar of 5 :D , ik weet alleen nog dat er iets met water was. Ik kan het wel aan mn vader vragen, want hij is ook 5x meegeweest :D
|
ik weet alleen nog dat ik van de tribune was geflikkerd omdak me doodschrok toen ze balonnen kapot begonnen te prikken :(
|
met de plaaggeest is tof!!!!! Mijn god, die hebben ze toch maar 1 keer uitgezonden omdat hij veel te eng was?! Ik heb de videoband gekregen toen ik klein was, van de Sint, mijn god wat was dat eng!!!!!!
Maar ok, ik ben nooit naar zo'n show geweest, volgens mijn moeder wilde ik wel dolgraag gaan. :) |
Citaat:
|
toen ik klein was ben ik ook naar dat Bassie&Adriaan-circus geweest. Ik weet nog heel goed, dat ik steeds aan m'n moeder vroeg wanneer Bassie en Adriaan nou kwamen... :D
Ik sta ook nog op de foto met Bassie :p Verder weet ik er niets meer van, sorry... :o |
Citaat:
|
neej ik ben er nooit geweest:D
ik zie ze wel eens op tv.. |
Wat ik me dus afvraag: waarom zit de Baron steeds achter ze aan? Ik snap 't niet! Hele bommen en spionagenetwerken, maar waarom?
|
Citaat:
B&A hebben hem eens verslagen, nu wil de Baron wraak nemen en laten zien dat hij B&A te slim af kan zijn... Maar dat lukt hem niet echt :) |
Citaat:
ik moet altijd denken aan dat stukje (is in die serie met die schat) dat Bassie en Adriaan in een grot zijn.En dan staan ze bij een schatkist.Maar dan komt de Baron en B2 en vlugge japie.En dan laten Bassie en Adriaan zich zo vastbinden terwijl de Baron niet eens een wapen heeft!!! :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ejjjj, Bassie & Adriaan is echt wel coolll !
ik kijk af en toe nog wel is, vooral de baron & B100 vinnik gaaaaf!! M'n favo aflevering is die aan het eind van de serie (dat ze naar al die landen gaan met die pakjes gloof ik). Dan staan de boeven bovenop een heuvel, de baron met zo'n luidspreker in z'n handen "attentie attentie sector 5" enzzz. echt geweldig !! (snap je 't nog ??)...... ik ben een paar jaar geleden nog naar een voorstelling geweest met mn kleine broertje was ook wel lachuh.....haha (door de rest wordt ik voor gek verklaard maar ja, whatever, B&A rulezzzzz !!!) |
OH MY GOD!!!! :eek:
Wie is er nu fan van Bassie & Adriaan?!?!?! :eek: :eek: :eek: Ripper die toen ze klein was wel eens naar B & A keek, maar die slechte grijze majoor altijd het leukste vond :o |
Citaat:
|
tsja, smaken verschillen he :D
|
Citaat:
De ene houdt hier van en de andere ergens anders van.. |
en soms hou je van hetzelfde, komt ook wel is voor...;)
|
Ik vond ze vroeger mega :cool: joh!!
maar nu.. ja ze zijn nogsteeds tof natuurlijk.. maar ik zou er geen topic over openen en daarin te zeggen dat ik fan ben.......... :p sorry ;) |
Citaat:
Inzetten maar... |
Ik vond die baron van.... tja, wat was het ook al weer? nouwja, die baron was wel melig, maar die kerel die ook door bassie werd gespeeld, ook zo'n boef, die was wel stoer. en die dove was ook wel melig. Ik vond adriaan altijd een beetje een zeikert, maar bassie was wel weer leuk.
|
Ik haat echt Bassie en Adriaan, die mannen wonen bij me in de buurt, arrogante rijke dikke ouwe mannen.... bah....
En dat circus is al 20 jaar precies hetzelfde.... |
Jaah!! Bassie en Adriaan!! Zijn mega koel, ik wist nl. op mijn 3e al dat ik homo was en ik was helemaal gek van Bassie, nou ging ik hem stalken en toen kwam die naar buiten 's nachts maar nou vind ik hem niet leuk meer want die neus heeft ie in het echt helemaal niet......:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bassie en adriaan zijn koel!!
|
Wahaha... 'k vind het maar een triest stelletje bejaarde geldwolven, om het zo maar te zeggen... Bassie schijnt zelfs een pesthekel aan kinderen te hebben :D
Maar toch kijk ik 't wel eens, 't is op de één of andere manier toch wel geinig om te zien... :D |
De auto van Bassie en Adriaan heeft indertijd zelfs nog tegenover ons huis gestaan! Je weet wel met die koplichten met oogjes erin! Ik was ook maar een gup toen het circus er was!
|
Citaat:
Ik verspil hier verder geen woorden aan. Ripper |
Bassie en Adriaan zijn zooooo verschrikkelijk FOUT, zo fout dat het weer extreem lollig is eigenlijk....net als dingen die gewoon zo monsterlijk kitscherig lelijk zijn dat ze weer cool worden....can anybody follow me up to here? :D Anyway zat vroegers altijd aan de buis geplakt als B&A er was, vooral de afleveringen in Kreta waren leuk hahahaha. Ach, Bassie en Adriaan...dat waren nog eens tijden....*snik* LOL
|
:p Adriaan is soooooooooooooooo'n lekkurrrrrrr ding joh!!! :p
|
Citaat:
;) :D Ripper |
het wordt weer uitgezonden door kindernet, zooo doop echt..vet oud en zoo droog...nog steeds fan :D
|
Citaat:
De serie's komen binnenkort geloof ik allemaal op DVD uit! Volgende week komt als het goed is de serie "De Diamant" in de winkel op DVD! :):) |
Oei, Ik was echt Fan.... Later vroeg ik me ook best af waarom. Kindernet herhaalt het tegenwoordig, en nee, achteraf is het eigelijk best allemaal heel erg flauw....
|
Mijn broer was ook een fan! Mijn oma kocht daarom alle videobanden van Bassie & Adriaan. Mijn broer kon ze wel 3 keer achter elkaar door kijken. Ik werd er helemaal gestoord van, want ik vond ze totaaaal niet leuk!
|
Citaat:
|
Bassie en Adriaan ruled!! Pure cult! :)
|
Aaaah!!! Ja, bassie en adriaan, ik heb alle afleveringen gezien geloof ik! Was hartstikke leuk. Ik ben een keer naar een optreden van hen geweest, alleen die adriaan, die vent die zat me te schreeuwen in de microfoon! Wat een herrie! Maar de tv series zijn heel leuk
|
Ik hoorde vandaag
dat bassie vlugge japie was en adriaan de barom wie is b2? :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
maar b2 was gewoon een acteur volgensmij |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44. |