![]() |
bloeden na seks
Mijn vriendin had voor mij al vaker seks gehad en had ook al eens gebloed. Wat dus waarscheinlijk haar maagdenvlies is geweest. Maar nu ik met haar voor t eerst naar bed ging bloedde ze ook. Mijn vriendin wil ermee naar de dokter maar ik heb gezegd dat dat waarscheinlijk niet nodig is omdat het best normaal is dat ze bloed. Ik weet trouwens wel dat het maagdenvlies eigenlijk geen vlies is maar een randje weefsel.
Mijn vraag is of het mogelijk is dat haar maagdenvlies na haar vorige minnaar nog niet helemaal weg was en dat deze nu verder kappotgegaan is. Oftewel; kan een maagdenvlies meer dan 1 keer scheuren. |
Ja, op zich, het scheurt er namelijk niet af maar het scheurt een beetje in, het kan dan dus best nog ook op een ander plekje inscheuren. Dat gebeurt alleen niet zo heel gauw; misschien is jouw penis dikker dan die van haar vorige vriend of zijn jullie wel erg onstuimig bezig geweest ofzo. Maargoed, het feit dat 't kán gebeuren hoeft niet te betekenen dat dit ook is waardoor ze bloedde, dus 't is op zich geen slecht idee van haar om naar de dokter te gaan.
|
Ik heb na mijn eerste keer nog zovaak gebloed. Ik heb er nooit iets raars van gedacht en ik denk dat je vriendin er ook niks raars achter hoeft te zoeken. Het was wel altijd maar een heel klein beetje bij mij. Ik merkte het altijd pas als ik naar de wc ging en me na afloop afveegte zeg maar :p Niet dat er echt bloed uitliep.
|
als et er bij mij nogal ruig aan toe gaat kan k welles bloeden, maar niet zo erg ofzo
|
Citaat:
Drinken dat bloed! Drinken! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15. |