![]() |
Meest geëmancipeerde vrouw?
Nou, maak uw keuze zou ik zeggen. Vermeld ook even de minst geëmancipeerde s'il vous plaît, welk het aantrekkelijkst is (als type) en welk het minst.
1. De zakenvrouw: http://www.usainsurance.com/images/businesswoman.jpg 2. De slet: http://muster.x0.nl/049/images/personal/0317-0.jpg 3. De kuisvrouw: http://www.jbproductions.nl/pic/entertainment/ent2f.gif 4. De moeder: http://www.schlijper.nl/archive/2003/09/15-moeder.jpg 5. De onzichtbare vrouw: http://www.reel.com/Content/Reelimag...zira/burka.jpg |
Hehehe. :D
De zakenvrouw lijkt mij het meest geëmancipeerd (dat hoeft niet zo te zijn, maar als ik alleen naar de foto moet kijken concludeer ik zo). Die vind ik ook het aantrekkelijkst. Die vrouw met de burka lijkt mij het minst geëmancipeerd, de slet vind ik afstotelijk. |
Meest geëmancipeerd: tja, toch wel de zakenvrouw...
Minst: die geitenwolle sok (5.) Meest aantrekkelijk: die is moeilijker... ik denk toch dat ik voor de moeder ga, of voor de zakenvrouw. Minst: eveneens de geitenwolle sok, of de kuisvrouw... |
De onzichtbare vrouw = :D
|
Aan de hand van deze foto's:
Meest geëmancipeerd: de zakenvrouw. Minst geëmancipeerd: de onzichtbare vrouw en de kuisvrouw. Meest aantrekkelijk: de zakenvrouw, de slet en de moeder. Minst aantrekkelijk: de onzichtbare vrouw en de kuisvrouw. :cool: Aan de hand van deze foto's dus he... |
Citaat:
Zakenvrouw (Y) |
Ik ben tegen een te ver doorgeslagen emancipatie van de vrouw, omdat het onnatuurlijk en ongezond is.
|
Citaat:
|
De zakenvrouw (y)
de slet probeer respect te kopen door haar lichaam te gebruiken :nono: |
|
Meest geëmancipeerd: de slet, zij windt alle mannen om haar vinger en misbruikt hen voor het financiële gewin. (y)
Minst: de kuisvrouw. Meest aantrekkelijk: op die foto's de moeder. In het algemeen de ehm... zakenvrouw maar. Minst: de kuisvrouw. |
Het moederke ziet er inderdaad héél goed uit! :) (y)
|
De zakenvrouw en het minst de onzichtbare vrouw :p
|
Citaat:
|
Citaat:
On-topic: De zakenvrouw |
slet :cool: (y)
|
Citaat:
|
Meest geëmacipeerd: de zakenvrouw
Minst: de kuisvrouw Aantrekkelijkst: in dit geval de moeder, anders is het vaak de zakenvrouw. Minst: de kuisvrouw |
De zakenvrouw vind ik het meest geemancipeerd.
De onzichtbare vrouw is veruit het meest afstotelijk. Ik vind de moeder eigenlijk wel lief, moeders 4-ever! |
De zakenvrouw.
|
De onzichtbare vrouw natuurlijk. :D
|
Hoewel één optie voor mij te eenduidig is, kies ik voor de moeder/huisvrouw. In de Westerse samenleving zie ik die als de meest geëmancipeerde vrouw van deze tijd. Een vrouw die huisvrouw wil zijn kan dat gerust doen in niet-westerse culturen.
Mannen en vrouwen zijn niet gelijk en de meerderheid van de vrouwen wil bewust of onbewust gewoon huisje-boompje-beestje, maar kan dit ei niet kwijt in de Westerse maatschappij. Veel mensen kiezen de optie 5, maar ik vind dat de kwestie van de sluier/chador veel te negatief word gezien. Men gaat er van uit dat de vrouw dit noodzakelijk als onderdrukking ervaart. Menig vrouw heeft geen behoefte aan seksuele flirt, behalve met haar eigen man. De chador is wellicht extreem, en ook niet populair in de moslimwereld. Daar tegenover leven we nu in een geseksualiseerde samenleving met ook overdreven aandacht voor het lichamelijke aspekt van seksuele relaties. Als je niet als getrainde sexpop op het strand kan liggen, moet je je als vrouw in het Westen minderwaardig voelen. |
zakenvrouw
|
Citaat:
Veel mannen zoeken hun heil nu in het buitenland. Daar vinden zij hun vrouwen, terwijl Nederlandse vrouwen tot onmogelijke feeksen met biseksuele smaak worden opgevoed. Dit is allemaal een treurige ontwikkeling, maar een feit, dat niet te weerleggen is door plaatjes van blonde seksgodinnen te posten. (n) |
een manwijf
|
De moeder, want zij is het meest mooi. (y)
|
Citaat:
|
het is de onzichtbare vrouw natuurlijk want je kan haar niet zien en onder die kap zit dus gewoon de leidster van de Feministen!
denk ik dan......... |
De onzichbare vrouw heeft zo te zien een goedgevulde portemonee in haar hand en heeft daar blijkbaar te danken aan haar kwaliteiten ipv aan haar uiterlijk :D
|
Citaat:
|
Anders, ze zijn namelijk allemaal geëmancipeerd :)
|
De zakenvrouw.
|
1. De zakenvrouw
2. De slet 3. De kuisvrouw 4. De moeder 5. De onzichtbare vrouw Ik kies voor een prostituee met een eigen zaak met kinderen die ilegaal bijklust in de schoonmaak met een hoofddoek om. ik kies dus voor anders. |
Citaat:
|
1. De zakenvrouw
2. De kuisvrouw 3. De moeder 4. De onzichtbare vrouw slet=helemaal onderaan, want ik heb helemaal geen respect voor die vrouwen :o , dus daarom zijn ze ook niet geemancipeerd |
Die moeder is het aantrekkelijks. Dikke tieten :cool:.
En ik heb uiteraard op de slet gestemd... vanwege pricipiële redenen. |
toch wel de zakenvrouw
|
ik denk de zakenvrouw...
|
Citaat:
|
Allemaal! Emancipatie is voor mij: iedereen moet kunnen doen waar die het beste in is, en daarin niet belemmerd worden door diens sexe.
|
De moeder. :p
|
Als het aan mij ligt is iedereen evenveel geemancipeerd bij mij.
|
Citaat:
|
Maar misschien zit die zakenvrouw thuis alleen maar onder de plak bij haar man en familie. Uiterlijke schijn. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben irritant ja. :p |
Offtopic:
Citaat:
|
De zakenvrouw :):o
|
Citaat:
|
Eigenlijk hadden we er ook nog een sportvrouw tussen kunnen zetten (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32. |