![]() |
[XBOX,PS2,GC] Emulation
zoals de topic al zegt zou ik wel graag willen weten welke goed zijn en welke absoluut prut:D
En (als het mag) ook nog een sitenaampje waar ik ze dan vandaan zou kunnen halen:p Voordat iemand gaat zeuren dat dit niet mag, emulators zijn toch niet illegaal? als dat toch het geval is sluit em dan maar gelijk! maar volgens mij mag dit toch? |
Ik weet nog dat de ps2 een experimentele emu had voor de ps2, maar zijn er ondertussen al werkende emu's voor de next gen consoles :confused:
|
Voor de ps2 is er idd eentje in ontwikkeling. Maar er werken met dat programma nog maar een paar spellen
En die andere 2 weet ik niet precies |
eentje voor de ps 2 is allang online welke weet ik alleen niet ...
|
Citaat:
eerlijk gezegd lijkt me dat vrij sterk, en dan zeker een stabiele. Maar als jij nou eens even gaat zoeken.... |
Ik had laatst wel gelezen over een gamecube emu. Paar frames per seconde met maar enkele games die werken en het ziet er totaal niet uit. Alleen bust a move werkt redelijk. Ik denk dat de huidige consoles emuleren vrij zinloos is nog..
|
mmm btje magertjes dus:s
tja dat wordt dan dus nog maar ff w88 tot dr een paar goede komen! @EternalDarkness: Hoezo zinloos als ik vragen mag? :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:39. |