![]() |
Bewoond
Bewoond
Mijn hoofd is bewoond Jij huist in mijn gedachten, Mijn herinneringen Je wentelt je in mij Spiegelt je in mijn ogen Want ik zie je overal Wanneer je behaaglijk wegzakt In opgestapelde kussens van gedachten En deuren opent van alles wat ik Tracht te vergeten En zonder bijbedoeling Mijn muren omver breekt Bouw je een nieuw tehuis voor mijn herinneringen En voor jezelf een plek daarin Je eist nieuwe ruimtes op Glimlachend poets je mijn tranen Opgeborgen in een kostbare kast Je streelt mijn lippen Valt in slaap op mijn tong En zelfs ’s nachts hol je in mijn dromen rond Vangt nachtmerries in je armen Wiegt me dieper in slaap Door een blik van je rustgevende gezicht Ik kan je niet dwingen Te verhuizen Eigenlijk wil ik het ook niet Je zal blijven ronddolen In de eindeloze ruimtes Van mijn hoofd Zet de ramen maar open Adem mijn ademtochten mee in En leef met me mee Bewoner van mijn ziel |
Hmm, denk dat anderen dit best mooi gaan vinden, maar ik vind het een beetje saai eigenlijk, je hebt teveel woorden nodig denk ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54. |