![]() |
help me
ik ben dus pas weer begonnen met blowen! k had t een half jaar nie gedaan vanwege bepaalde redenen maar nu kan ik het dus weer.
ik moet alleen ff iets verzinnen dat ik het weer niet zoveel ga doen! weet iemand hier een goede oplossing voor?? |
voor jezelf een grens stellen: bv. zovaak per week, alleen in het weekend, elke maand 1 week niet ofzo.
|
Citaat:
|
gewoon zoveel mogelijk geld uitgeven aan andere dingen, zodat je niet al teveel geld overhoudt voor weed!
of ga voor je rijbewijs sparen ofzo |
had je een vriendin ofzo ?? :D
|
Zo snel mogelijk er weer mee stoppen!!!hoe langer je daarmee w8 hoe moeilijker het wordt!!!!!Veel mensen denken dat blowen niet zo slecht is voor je, maar als je aan 100 junks zou vragen waar ze mee begonnen zijn, weet ik zeker dat er meer als 80 zullen zeggen; met wiet!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het moet uit jezelf komen. Iedereen kan hier wel advies gaan geven maar het begint toch echt bij jezelf...
|
Citaat:
de meeste junks zijn begonnen met wiet, maar als je met wiet begint wordt je niet meestal een junk. |
...fuck it !!!
blow your mind (y) :D |
je moet zorgen dat je af en toe eens een dagje gewoon niet doet, of 2 dagen :)
|
Citaat:
ik heb naast wiet meerdere andere drugs geprobeerd, maar ik ben geen junk, de link tussen softdrugs en harddrugs wordt te snel gelegd |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32. |