![]() |
Worm/Agobot
Heej mensen, ik heb dus een worm op mijn computer die mijn virusscanner(AVG) niet kan verwijderen. Daarbij is mijn computer erg vatbaar voor virussen en wormen (vandaag 24). Heeft iemand een idee wat ik kan doen om die worm te verwijderen en mijn computer beter te beveiligen?
ow, ik heb win2000 en de worm gaat niet weg in sysinfo.exe groetjes |
niet zomaar attachments openen altijd.
geen vage bestanden van <50kb downloaden met kazaa. niet zomaar bestandjes accepteren van lolbroeken op msn. regelmatig je windows updaten (patches installen e.d.). tegen andere mensen die de pc gebruiken ditzelfde zeggen. kortom, beetje nadenken bij het computeren. |
|
Koop een goede virusscanner zoals Kaspersky of McAfee.
En jouw computer is niet vatbaar voor virussen, in veel gevallen is de gebruiker de veroorzaker van virussen doordat de gebruiker domweg alle bestanden maar aanklikt en onveilige software gebruikt zoals Microsoft Internet Explorer. Voorbeelden van veiliger browsers zijn Opera en Mozilla Firebird. |
Ik heb het antwoord. Tis wel een beetje en gedoetje maar zal kijken wat ik kan doen.
je moet ff op internet zoeken op het cpuidlexp.exe op google je vind een aantal spaanse site met de removal ook vind je er als het goed een in het engels maar het is ff zoeken. Ik hoop dat dit werkt anders moet je me maar ff toevoegen op msn gijsfortrie@hotmail.com |
Voeg me maar ff toe want dan leg ik je uit waar je de removal kan downloaden heb hem al gevonden
|
Citaat:
|
Citaat:
hij ziet dat het een meisje is en wil der voor zich zelf |
Citaat:
|
laat het duidelijk zijn dat ik een zeer verstandig gebruiker ben, maar mijn moeder en vooral mijn broer niet kan duidelijk maken dat ze niet zomaar altijd 'ok' moeten klikken.
ik voeg je wel even toe gijs |
Citaat:
|
Citaat:
|
Beste foxyroxy,..
Vergeet die gijs, want je kan deze worm zelf (of met ons) ook verwijderen. Lees gewoon ff wat symantec over de worm zegt. (Ennuh tis de goeie site hoor, want symantec verwees me door naar deze pagina) En hier kan je de removal tool downloaden. Als het niet lukt, post je problemen maar in deze topic. Veel suc6 |
Citaat:
;) |
Citaat:
Sorry Mari :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18. |