![]() |
Erik Satie
Iemand ?
|
http://www.wfmu.org/listen.ram?show=6094
Begint @ 12:00... Verdere info: http://www.af.lu.se/~fogwall/article3.html Ik denk laat ik eens wat leuks posten... |
Ik ben even de naam van het stuk kwijt, maar ik kan wel wat van hem op de piano, rare ritmes.. wel leuk, though :)
|
Niet te enthousiast.
|
sorry, ut zal wel weer es aan mij liggen, maar ehh, wie?
|
Boven staan links.
Linksen staan boof. |
ik ben net toevallig Satie aan het luisteren :)
maar 840 keer hetzelfde motief achter elkaar? nee dank je ;) |
Ja, als je zo lang nodig hebt om het principe door te hebben ben je ook wel weird. Duurt ook 28 uur q:
|
mooi (y)
|
Ik vind het mooie rustige muziek :) , jammer dat je ze niet kan opslaan, stomme Realplayer :mad:
|
Citaat:
|
Ik denk dat veel mensen de Gymnopedieën wel kennen...
|
Ik denk dat je je sterk vergist in dat "veel".
|
Citaat:
|
heeft leuke stukke, maar hou niet echt van zijn muziek...
|
Heel mooi hoor zo rustgevend
Wie was die Erik Satie eigenlijk, en kan ik in de winkel een cd van hem kopen. |
:) :) :) ik heb een cd van Erik Satie gekocht!! dat komt omdat jij het heb laten zien egged en ik vond het leuk. het kosstte 13 euro maar dat betaald mijn moeder. bij de bijenkorf in rotterdam
|
Citaat:
dat 840 vexations heb ik gezien bij de slapeloze nacht in vredenburg het betekend 840 kwellingen en nou... die pianospeler keek erbij of hij elk moment dood kon neervallen ik hou van satie het is ook fijn om zelf te spelen op de piano |
Citaat:
|
ik hou ook van Satie <3
vooral Parade. :) |
Citaat:
@ Spaarvarken: Superdope ! Wat staat er op die plaat ? Misschien moet ik ook eens gaan uitkijken naar een cdtje van de meneer, staat leuk in de verzameling (: |
Tis soms wel lekkere rustige muziek...gnossiene 5 is geweldig (als ik me niet vergis in de titel, ff dalijk naluisteren)
|
Citaat:
... Er staan de drie Gymnopedieën op. en nog veel meer ik ga het niet allemaal typen. Totaal 72 minuten muziek verdeeld over 38 nummers Hij is moeilijk te krijgen, je kan het beste naar een grote winkel zoals de Bijenkorf gaan. Ik ben tevreden over die cd het is ene goeie aankoop |
Citaat:
|
Chill - klinkt als een heerlijke samenvatting van Satie's werk.
Ik kan me idd niet voorstellen dat ie in elke FRS driedubbel onder "Satie" is ingedeeld. Er zal ook niet zo veel vraag naar zijn enzo. Mja als ik het zie... (: |
|
Citaat:
Heb je geld over ofzo?? :p |
Kan me herinneren dat ze bij de Bijenkorf in de Koopgoot in Rotterdam nog 1 hebben liggen van precies dezelfde als mij. Dus neem de trein naar Rdam zou ik zeggen :p
|
Citaat:
Even regenboogfilet eten (: Tot de volgende keer, cheers dude (: |
Citaat:
(Al met al een vrij nutteloos uitstapje maar ach haha) |
Citaat:
Het is geen nutteloos uitstapje...... Het is leuk Als je dan de metro naar Blaak neemt is daar net onder het treinstation een eijsbaan . Kan je ook schaatsen huren. En ik nam me camera mee kan ik foto's maken. En als je 1e klas rijst........... kan je lekker zitten. maardaar heb ik geen geld voor. |
Citaat:
ontopic: ik ken z'n naam, maar heb er nog nooit echt iets van gehoord. klinkt wel heel interessant dus ik ga maar 'ns zoeken (Y) |
Citaat:
@ spaarvarken: Coole shit, neem ik mn vriendin mee om te schaatsen haha. Nja ;) Binnenkort ga ik wel naar R'dam voor Motel Mozaique trouwens. En verder rijd ik inderdaad niet zwart maar heb ik een jaarkaart zoals konflict al zei. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuk om te spelen, vindt mn vriendin ook geweldig als ik het voor haar speel :) Ben het alleen een beetje kwijt.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |