![]() |
Overige muziek-vragen topic
Heb je er, net zoals ik, ook zo'n hekel aan dat er telkens topics worden geopend alleen maar omdat een bepaalde persoon een vraag heeft over, bijvoorbeeld, een cd al uit is, wanneer een band bezig is in de studio etc... zodat je moet gaan bladeren om een topic, misschien wel favoriete topic, te vinden?
Nu heb ik bedacht om misschien deze vragen te behandelen in 1 topic ;) . Je hebt bijvoorbeeld al een topic voor mensen die een titel van een nummer zoeken of de naam van de artiest van een nummer/cd. Deze dus voor de overige vragen, ik weet niet of het een succesvol-topic-project gaat worden maar ik vind het het proberen waard :p . Veel succes iedereen. |
dat lijkt me een uitermate goed idee , homofiele vriend muddy!! :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ERm.. is Avril nog single :o
|
Citaat:
Wil je dr nu nog steeds? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hij heeft de poster als vergeijkingmateriaal :) :p
|
is het je niet opgevallen dat dat soort topics wel es uitlopen op boeiende discussies over de desbetreffende artiest e.d.?
naja ik denk dat sigúr het wel heeft samengevat @exo... go grow a taste ;) |
uhuh :D
|
Citaat:
|
|
je moet eensch een goede klap tegen je kop krijgen dear (y)
|
hoe is de nieuwe cd van limp bizkit, tegenover chocolate starfish (want die vonk bagger)?
|
Citaat:
|
Ach mens ik val tenminste niet op zwervers
|
ok dan, het kon erger... hey als we het toch over overige muziekvragen hebben, wie vind je de mooiste dame in de muziekindustrie?
- paz lenchantin nb: dames dus, britney en christina doen deze keer ff niet mee :D |
Citaat:
|
Citaat:
??? |
:cool: (y)
|
@ muddy... gaat goed he, dat topic van jou... :rolleyes: lekker overzichtelijk
|
alizee <3
|
Citaat:
|
Citaat:
Alizee.. die's eigenlijk wel ietsje leuker dan Avril. Maar toch ben ik van mening dat Avril en ik voor elkaar gemaakt zijn (y) En bovendien ik vermoed dat Alizee okselhaar heeft :( |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ze is idd frans dear |
Ja precies.
Maar goed die franse liedjes zijn wel weer geilll :P :o + Siouxsie is natuurlijk heel schattig |
Citaat:
http://pageperso.aol.fr/sebdoignies/...0photo%206.jpg :cool: |
Citaat:
de spaansen daarentegen... :eek: |
ze heeft een lintje om haar nek, wat een kreng (n) :(
|
Citaat:
|
Citaat:
ok Alizee is nog steeds in the race (y) http://nathaliesplace.improbabilitye...s/siouxsie.jpg kijk wat een lieffie <3 (siouxsie) |
alizee <3
|
Citaat:
|
niet mijn type
|
Citaat:
|
http://lemonodor.com/images/pj-harvey-cover.jpg
pj harvey is ook wel een soort van leuk maar die lijdt aan het hipheids syndroom :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en pj is een lekkah mokkel ja, en die van ladytron is ook een snoesie en goldfrappzangerestje in een thunderbirdspakje is ook om te smulleh |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
pffff leno jatte hem juist van mij..... en pj <333333 |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24. |