![]() |
Wat onthoud je van je eerste afspraakje?
Of gesprekje, kennismaking, etc, bij een willekeurig persoon. Het gaat dus hier om kleding, accesoires ed.
Heb het er net op de hockey met een vriedinnetje over gehad, en we weten eigenlijk alletwee niet goed waar we naar kijken, of tenminste dat onthouden we niet meer. :o (tsja het gaat ook zo snel allemaal nietwaar;)) Ik weet alleen van mezelf dat ik kijk naar hoe het haar zit, en het geheel plaatje natuurlijk maar verder qua specifieke dingetjes.. Ben benieuwd, waar kijk jij het eerst naar/waar let je het meest op bij een willekeurig persoon? |
het haar (mooi haar bij een jongen dan, is :) )
de kleding, of het origineel is enz. gewoon of het een btje een eigen 'style'is. verder naar mensen hun tassen :confused: en hun broek ook eigenlijk. |
welke schoenen hij aan had, en wat voor ketting hij om had.
Verder let ik altijd heel erg op kleding, vooral schoenen zijn erg, als ik die niet leuk vind kan ik afknappen op de jongen :o Verder moet zijn haar goed zitten natuurlijk en hij moet lekker ruiken. |
Wat hij aanhad.
Wat ik aanhad. Hoe hij deed. (zenuwachtig/irritant/etc.) Wat we dronken. ;) |
hoe ik zelf deed, echt vreselijk
de dag erna komen er allemaal van die dingen naar boven waarvan ik dan denk oooh god hoe kon ik dat zeggen, terwijl het hem probably niet eens is opgevallen |
Of d'r tieten niet te ver van elkaar afstaan.
|
Citaat:
|
Waar ik als eerste op let is het haar en de schoenen.
Verder hoe hij doet en praat. Als het een hele leuke jongen is, let ik daar na een tijdje niet meer op (dan ga ik op mezelf letten :o) |
zijn uiterlijk tenminste zijn stijl.
en zij karakter. Daar kom ik heel snel achter als ik ffkes met hem praat. Zo zijn het meestal players :p |
Hoe hij praat, doet en reageert op dingen. En ook wel hoe hij eruit zag, maar gek genoeg weet ik ook niet precies waar ik dan op let. Ik houd niet van een te gemaakte en afgezaagde stijl, daar let ik dus wel op. Verder: schoenen, haar (krullen :bloos: ) en horloges. ( :confused: )
|
Of zn broek n beetje gevuld is natuurlijk :rolleyes:
|
Gewoon hoe -ie eruitzag, wat we aanhadden inderdaad.
Weet ik veel ,ik onthoud zoveel. |
Tja, gewoon opvallende dingen.. en dat verschilt dus per persoon
|
Citaat:
|
Mijn eerste afspraakje met vorige vriendin,weet ik nog veel te veelover.
Meestal let ik op, wat ze aan hebben,stem,en hoe mensen glimlachen/hun doen en laten :) |
Citaat:
verder: gezicht haar kleding(stijl) stem lach manier van doen tassen ook, zoals iemand anders al zei, al weet ik bij god niet waarom :confused: |
Volgens mij heb ik nog nooit een fatsoenlijk eerste afspraakje gehad. Ik rol meestal zo een relatie in. Kut hoor.
|
Citaat:
Ik let veel op de verhoudingen van de kleding hoe het bij elkaar staat, en hoe intelligent of niet iemand overkomt. |
Citaat:
Wat ik onthoud: Kleding Een bepaalde blik/lach Haar lichaamshouding De lachmomenten En natuurlijk dat ene moment 'vlak voordat je gaat zoenen' :) |
Citaat:
|
kleding ...
schoenen en accesoires :o ehmm ,of ze lief was .. ... (is eigenlijk helemaal niet zo belangrijk .. :o ) |
Eerste indruk (gehele plaatje ;))
Op de een of andere manier helpen de schoenen me meestal om die eerste indruk te bevestigien. Daarna karakter dmv een gesprek. |
I 2nd Ninh.
En meer hoe iemand overkomt in totaal, en dat is al snel bepaalt of dat positief of negatief is. Ook zonder duidelijk aanwijsbare redenen. |
zijn gezicht, of zijn haar er verzorgd uit ziet, najaah eigenlijk het totaalbeeld. En hij moet vooral iets te vertellen hebben! Discussies aan gaan enzo! Daar hou ik wel van :)
|
de cumshot
|
'als zn haar maar goed zat'
|
Citaat:
Ik onthoud wat diegene aan had, hoe ik met diegene in aanraking kwam, hoe diegene er verder uit zag en hoe onze eerste ontmoeting verliep. |
ik kijk naar alles.. ik ben zeer kritisch... kapsel, schoenen, kleding en accesoires...
|
vooral de kleding eigenlijk
|
Zn haar, zn schoenen.
Maar ook of hij niet al te dom is ;) en humor heeft. Vind het belangrijk dat je kunt lachen met de persoon in kwestie. En het is natuurlijk very important offie lekker kan kussen :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56. |