![]() |
puntschoenen
Je ziet ze nu overal :s In het begin dacht ik nog dat het maar even zou zijn, maar nu zie je echt iedereen ermee.... Ik vind die dingen echt lelijk. Ik kan echt niet voorstellen dat er nog meer jongens zijn die dat nou leuk vinden? Of zijn die er wel?
|
nee, afschuwlijk.
|
afschuwelijk lelijk. en ik ben niet eens een jongen!
|
ik heb er als vrouw ook een hekel aan, al sinds ze in de winkel liggen (toch al zon 1.5 jaar).. ik ben bang als ik die dingen aantrek dat er dan minstens aan elke voet 2 tenen afsterven..
|
Gaat wel...
|
Ik heb ze zelf ook en vind ze heel mooi. Ik heb geen echte punten, maar meer een beetje stomp aan de voorkant, beter dan die hele puntige punten:P
|
agh die zijn toch alweer passé :)
|
welke chick heeft ze niet?
|
Ze zijn alweer uit schat.
lifestyle |
hmmm.. volgens mij ben jij dan het enige meisje dat er zo over denkt. M'n vriendin komt nu ook al telkens met die schoenen. Ik heb t dr al zo vaak gezegd dat ik die dingen zo lelijk vind en dat ik dan maar niet naast dr wil lopen, maar ze blijft ze aan doen...
En telkens een meter achter d'r en voor d'r blijven lopen is ook zo lullig! |
Citaat:
|
Ik vind ze niet zo eh, mooi.
|
Het ene jaar zijn het neuzen die zo afgestompt zijn dat het lijkt of je de godganze dag tegen een muur aanschopt, het andere jaar heb je van die spitse dingen die chineze voetjes in de lengte veroorzaken. (n)
|
bij mij in de klas heeft een jongen van dat soort schoenen.... :s
Eöl Yávëtil |
in braband zijn ze al weer bijna uit :s
|
Citaat:
|
het toppunt zijn dan die puntige schoenen die net op cowboy laarzen lijken... Net van die linedance dingen...
|
Gadverdamme vieze klotedingen.
|
Daar kan ik me nou totaal niet druk om maken.
->lifestyle |
ik vind juist dat ze voeten iets elegants geven (tenzij maat gigantisch)
|
Ze zijn lekker handig tijdens het uitgaan (NOT)
Ben er al 3 keer overgestruikeld.. En dan hebben die meiden die ze aan hebben het nog niet eens door dat het daardoor kwam... |
Ik vind het lelijk, en het zou ook al uit moeten zijn. Het is vervelend dat 90% van de schoenen in de winkel puntschoenen zijn, normale schoenen zijn schaars geworden ;)
|
de anti-puntschoen mensen komen best vaak met het ontzettend domme argument dat je tenen dan in die punt gepropt zitten :rolleyes: ja, mijn tenen zitten echt met z'n 5-en op 1,5 cm in die punt gedrukt, echt.. heus.. daarom draag ik ze ook dagelijks, ik kick op de pijn (y)
edit: voor de onderontwikkelden onder ons: ik vind ze dus leuk, bij mezelf en bij anderen :) |
Citaat:
|
de puntschoene zijn wel weer btje passé. maar k vind ze tof :D
ik d8 eerst ook dat t nie lekker zat, maar je merk dr nix van. ik ben voor! (y) |
Citaat:
Geen dom argument dus, maar in mijn geval gewoon gebaseerd op eigen ervaringen |
vre-se-lijk!
maar als ze alweer uit zijn, wat is dan nu in? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben ongelooflijk tegen!!!
Veel te netjes (wat ik dus niet ben....) en als je een grote maat schoenen hebt en ook nog es brede voeten, ziet het er dus echt niet uit... Maar da's mijn mening maar hoor. Ik vind ze gewoon helemaal niks... @wissie--> Da's helemaal waar. Ik ben afgelopen herfst echt zo'n beetje alle schoenenwinkels langs gegaan om laarzen te vinden zonder die spitse punten... Je komt toch al snel uit op de sportschoenen, maar daar heb ik al zo veel van... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
puntsgoene zijn vet kewl man!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind ze ook echt heul lelijk. en al helemaal omdat echt iedereen d'r mee loopt...
echt heul irritant :nono: |
sommige zijn wel mooi.. heb nu wel mooie met vlammen dr op :P (wel duur :( ) bruin met donkergrijs gevlamd.. vind ze wel chique :)
|
Citaat:
|
ik vind het wel van de persoon afhangen of t staat of niet, maar eigenlijk ben ik toch wel tegen!
|
Citaat:
|
ik vind puntschoenen wel mooi..
En meisjes die zegge 'o maar nu zijn ze uit' doen wel heel pope dat ze 'modieus' zijn, maar een eigen stijl hebben ze niet. En trendsettend ook niet. Ze lopen ook maar gewoon achter de feiten aan.. De puntschoenen zullen langzamerhand wel inderdaad verdwijnen, maar zullen iig nog wel 2 seizoenen meegaan. |
ik vind het zelf ook wel mooi
en ben bang dat het nog wel een poosje in blijft ook |
ik vind ze echt walgelijk! net trollenpoten :D
|
ik heb 1 paar.. niet heel erg puntig wel een beetje. en dat vind ik wel mooi
|
Citaat:
|
maar wat vind je er dan eigenlijk mooi aan?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Mannen die dat soort schoenen dragen zijn gay.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15. |