![]() |
Halo
Ik heb dus Halo
maarem hij loopt nogal bagger. Als ik gewoon in een level rond loop is alles soepel, maar zodra er ventjes op me af komen lopen....... Een vriend van mij heeft het ook en bij hem loopt het soepel.... Ook heeft hij alles op z'n hoogst staan...en als ik alles op zijn laagst zet loopt ie nog steeds bagger...... Ik heb: AMD Athlon XP 2500+ 512 mb ddr 3200 ram GeForce 5600 pro 128 mb 80 gig ~ 40 gig vrij en gecomprimeerd...(mssn ligt het daar aan ??) Die vriend heeft: hhm P4 2000 of zo kdenk 265 mb drr 2800 ram geforce 4 (kwenie mx of ti) WAAROM DOET IE HET BIJ MIJ ZO BAGGER !!!!! (mssn patst hij maar wat, want ik heb het nog niet gezien) :mad: :mad: :mad: |
drivers?
|
als hij alles op low detail heeft zal het wel draaien ja :)
en als jij alles op high detail zet niet.. een FX5600 is namelijk geen geweldige kaart :) een mx of ti verscheelt nogal.. een mx draait halo echt niet vloeiend als je een beetje details wil :) |
Citaat:
|
Mijn comp zuigt toch dikke negertepels vergeleken bij de jouwe
En bij mij draait ie wel aardig op z'n lelijkst |
Jah mijn computer is niet slecht maar toch ook weer niet een van de beste en bij mij speelt ie aardig hoor....Zo'n goede videokaart heb ik niet in de computer zitten, volgens mij maar eentje met 64 MB...:p....Zo ik weet het ook niet..!! :D
|
Koop een xbox.
:rolleyes: :p |
Citaat:
:p :p :p |
halo is wel een van de slechtste ports ooit geloof ik.
draait echt vreselijk, zelfs op onze xp3000+/1gig/radeon9800pro. |
Citaat:
:( :( :( stoute microsoft :nono: :mad: (btw, day of the tentacle rules !) |
Citaat:
|
ik heb n geforce 4...maar ik kan m niet mooier zetten..en als ik een driver download heb ik een goeie crack nodig die er dan overheen kan..want als ik dan de oude crack erover heen gooi, dan is die patch weer weg..iemand n tip??
|
Citaat:
|
DirectX9 :o
|
lees jij nooit magazines. ofzo
In de PU (Power Unlimited) was te lezen dat microsoft van het probleem afwist. Het spel loopt idd voor geen meter. Zelfs op het beste systeem niet. :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarja, tis wel een slechte port. Maar da was te verwachten met Gearbox. :p |
in 1280*1024 (of was het zelfs 1024*768) high detail enzo dan he.
En gezien de overweldigende graphics :rolleyes: lijkt het me niet meer dan redelijk dat het op zo'n systeem dan gewoon goed en soepel draait. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Halo wil je niet spelen, dat spel is zooooooo slecht, echt gadverdamme.
Slecht leveldesign, totaal geen detail, totaal 3 vijandjes ofzo, stuk of 5 wapens, en de levels zijn de hele tijd hetzelfde, zeer bagger. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
Oh btw...dat schelden laat je standpunt echt beter uitkomen zeg! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen detail? Vergeleken met wat? Tis een spel uit 2001. Is logisch dat huidige spellen meer detail hebben? Toch? En FYI 8 diverse vijanden, 8 wapens, 4 voertuigen. En ik merk zelf weinig van de herhaling van leveldesigns, teveel actie om me daarmee bezig te houden. Maar dat is ook geen reden om een spel slecht te noemen. Tis niet geweldig maar ze pakken het stukken beter aan met Halo 2, voornamelijk omdat ze geen deadline hebben. |
Ik merk bestwel dat ze die stukken gekopierd hebben zeg...als je Assault on the controlroom speelt.. :s
|
Hi
|
Ik kan Halo zelfs soepel draaien met lage instellingen op deze AMD Duron 1200 Mhz 256MB met een Geforce 256 *!* fyi: dat is de eerste geforce
|
Citaat:
Nee, het is een supertof spel, maar ik vind je een sukkel. |
Citaat:
|
de buitenlevels van halo zijn wel koel, de binnelevels NIET.
|
Citaat:
Het feit dat aan het spel zelf niks is veranderd is omdat de Bungie-crew DRUK bezig is met Halo 2. Gearbox mocht niet zomaar game-content aanpassen. Halo PC is sowieso ook interessanter voor de multiplayer (die erg leuk is vind ik zelf :)). |
't enige leuke aan Halo was de co-op en multiplayer. Op de XBox, uiteraard.
|
heeft iemand de e3 video van volgens mij 2000 gezien?
toen er ook nog dino-achtige beesten aanwezig waren? Dát was cool, halo is gewoon verneukt door de switch naar xbox. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mij lopen de levels ook niet zo soepel maar het multiplayer spel gaat als een speer!(ADSL)
Gremlin |
Citaat:
|
Citaat:
|
bij een vriend van mij draqaide ie ook bagger maar nadat hij de goede driver ergens had gedowned ging ie super :cool:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |