![]() |
jongens: wat vinden jullie irritant aan jongens
In navolging tot de topics van meisjes wat vinden jullie irritant aan meisjes ben ik toch eigenlijk wel erg benieuwd wat jongens irritant aan elkaar vinden.
|
- Stoer doen en niks voor stellen. Je weet wel van die gozertjes die dan vet moeilijk lopen terwijl ze 15 zijn en jij er 3 van in je eentje met gemak kapotbeukt. Je weet wel van die gangster praat terwijl ze gewoon in NL zijn en vet moeilijk doen.
- Jongens die meisjes gebruiken - Jongens die het alleen maar over zuipen en vrouwen hebben en nooit wat zinnigs te melden hebben. |
Citaat:
aanvulling: - van die lompe boeren die nooit eens aan hun vriendin denken.. alle kleine dingen als een vrouw voor laten enz. - van die "kijk mij" types.. bah - slijmerige types + types die vinden dat ze beter zijn als een ander (niet als in arrogantie want das niet erg, maar dat als een meisje iemand leuk vind dat hun dan gaan vertelle da hun beter zijn dan die andere jonge) naja ik erger me aan ZOVEEEEEL dingen bij jongens.. teveel om op te sommen ;) |
-Jongens die met hun 17, 18 jaar in 6 VWO nog samen 'wedstrijdjes' doen in wie het stoerst is, wie de grootste bek aan de leraar durft te geven, wie er het eerste uit wordt gezet etc.
-Jongens die gaan zitten boeren en 'er een paar laten vliegen' in gezelschap, en dan gaan zitten lachen alsof ze net de Nobelprijs hebben gewonnen. -Jongens die heel cool willen overkomen op de sletjes van de klas door andere jongens af te kraken. -Jongens van 17, 18 in 6 VWO die het kei-stoer vinden om met propjes te gooien, vliegtuigjes te vouwen etc. -Jongens van een jaar of 17, 18 die het bij andere jongens alleen maar kunnen hebben over 'hoeveel chicks ze het afgelopen weekend wel niet geneukt hebben'. Tja, bij sommige jongens (zélfs van die leeftijd) maakt dat nog indruk, maar niet bij mij. Kortom: kinderachtige jongen, jongens van niveau 0,0 die er helaas veel te veel zijn. Ik ga niet voor niks bijna alleen maar met meisjes om. :D |
-Grote bek geven tegen mensen die dat totaal niet verdienen
-stoer doen over hoeveel alcohol ze ophebben - elkaar (serieus) dissen - verschrikkelijk de drang hebben om elk weekend een meisje te willen scoren in de meest foute disco, en zodra ze dit gedaan hebben in geuren en kleuren aan iedereen vertellen. - (terwijl ikzelf het snolletje in kwestie allang geregeld had, natuurlijk) - het overdreven stoere gedrag - niet acceptabel staan tegenover andere 'stijlen'. |
vaak hebben ze het alleen maar over sex en auto's en natuurlijk het groter voordoen dan ze zijn..... maar ondertussen.....
|
CV-rukkers met sterke verhalen.....bah bah bah (n)
|
Reverend schreef op 09-02-2004 @ 22:18:
Citaat:
Citaat:
Mja, gewoon lomp en boers gedrag ja. En jongens zijn vaak niet zo gevoelig, diepzinnig en poëtisch. |
dat ze soms zingen van 'hallo Meneer de Uil, uw onderbroek is vuil' enzovoorts. maar dat doen meisjes ook soms.
|
Ben het eens met alles wat in deze thread is genoemd
|
Alles is al gezegd..
Ow ja. Als je een keer met een meid staat te praten denkt een gozer ook meteen dat je dr hebt geneukt en alles... Hoort ze dat later is ze pissig op mij omdat ze dacht dat ik dat tegen hem had verteld :| |
Competitie in het algemeen. Om de een of andere reden moeten jongens altijd proberen om beter te zijn dan de ander.
|
players
stoerdoenerij arrogantie |
Alles is wel genoemd...
Citaat:
Alleen als ze duidelijk verloren hebben, dan blijven sommige mensen dat ontkennen. Hebben ze gevochten, zijn ze tegen de grond gebeukt, en dan blijven volhouden dat ze gewonnen hebben, of dat ze over een veter zijn gestruikeld.... Stoer doen door een kleiner mannetje in elkaar te slaan. Geef dan de grootste en bruutste kerel van de buurt een paar meppen.... |
Citaat:
|
Ow ow ow, wat kunnen jullie gemeen zijn over elkaar:P
|
Citaat:
|
Wat een gentlemen toch weer hier op het forum :p ;)
|
Nee je bent niet benieuwd, je wilde gewoon zelf een topic openen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20. |