![]() |
Kan ik nu zwanger zijn?
Tja hoe moet ik beginnen, ik was vanavond bij mijn vriend en we gingen op zijn kamer een dvd-tje kijken.
Na een tijdje hebben we de dvd afgezet, want we waren alleen maar aan elkaar aan het frunniken. Eigenlijk alles behalve het neuken zelf, we waren een beetje geil bezig en hij stopt zijn penis dus naar binnen. Ik ben toen (na 1x stootte dus) gelijk weg gedraait, want ik ben niet aan de pil. Maar kan ik nou zwanger zijn :( Ok de kans is klein, maar het kan toch?? Hij is trouwens niet klaar gekomen. |
ja heel goed, in het voorvocht zitten ook cellen. Dus snel naar de huisarts als ik jou was :o
|
de kans is overigens heel klein
|
Citaat:
|
Citaat:
alles kan, dr zijn genoeg vrouwen zwanger geworden door zulke dingen. de kans is alleen heel klein. maja hij is :s (n) |
Voor de zekerheid een morning after pil slikken. Weet je trouwens zeker dat die gozer SOA-vrij is? Anders moet je je daar ook voor laten testen.
|
tjah wat ze hiervoor mij ook zeggen de kans is klein maar is er dus wel... dus idd op safe spelen en de morning after pil halen of anders ff testen over een paar weken?
|
Citaat:
|
Wat ik niet helemaal begrijp is dat je hem naar binnen liet gaan. Ik neem aan dat je zoiets toch niet geheel onverwachts doet?
Maargoed, gelukkig ben je ongesteld geworden. Misschien een reden om nu maar eens aan de pil te gaan? |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben ook vijftien en aan de pil, mijn moeder stelde het zelf zelfs voor :D dus je kunt beter aan je moeder vragen of je aan de pil mag... |
De kans is heel erg klein, maar wel aanwezig
|
Ik mag niet eens aan de pil :( (tenminste nu nog niet)
Mijn moeder wil nog wennen aan het idee dat ik met mijn vriendje naar bed zou willen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je vriend hoeft niet klaar te komen om ervoor te zorgen dat je zwanger wordt. Ik zijn voorvocht zitten ook zaadcellen die daar voor kunnen zorgen. De kans is heel welliswaar klein maar als ik jou was zou ik gewoon een zwangerschapstest doen, dan heb je tenminste zekerheid!!
En misschien toch maar aan de pil? :o |
Citaat:
Maargoed, je kunt natuurlijk ook tegen je ouders zeggen dat je zó zwaar en zó veel dagen achtereen ongesteld bent en dat het zó'n ontzettende pijn doet en je er zó ontzettend chagrijnig van wordt... en dat je daarom graag de pil wil gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
gow ik ben al vanaf me 12 aan de pil en ik ga met niemand naar bed tis gewoon heel handig dat je weet wanneer je het wordt
|
weetje wat t klote is aan stiekem de pil nemen straks laat je die slingeren en denkt je ma meteen ow mijn god ze doet aan sex... en freakt ze helemaal misschien beter een smoesje over veel buikpijn en onregelmatig bedenken :)
|
Citaat:
Ik wacht nog wel zeker 5 a 6 jaar met kinderen krijgen. |
Ik ben zelf des tijds aan de pil gegaan, mede omdat ik bang as verkracht te worden en daar een zwangerschap aan over te houden. Daarnaast kan heel lang ongesteld zijn of heel veel krap hebben tijdens je periode ook een reden zijn om aan de pil te gaan. Leg dit soort dingen voor bij je moeder als je niet achter haar rug om aan de pil wilt.
|
Nouja, mijn moeder is niet aanspreekbaar meer. Maar toen ze dat nog wel was, zij ze altijd als ik zij dat ik pijn had enzo (wat ook echt waar was): "hoort erbij".
|
en nadat je jezelf hebt weggedraaid ben je in paniek naar de huisarts gerend om de morning after pil?? en nu ben je aan de gewone pil natuurlijk :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30. |