![]() |
favo strand
waar is jullie lievelingstrand?
hoeft niet persé in nederland te zijn. wel binnen europa. mijne is in peniscola, klein plaatsje in spanje, errug mooi :d |
het stand van pozzallo, sicilie :)
en in NL: de roompot |
Pink Beach, Bonaire
Zo rustig daar, en zulk lekker zacht zand ... en tis nog pink ook! |
In NL
Scheveningen Bloemendaal Zandvoort Henschotermeer In Buitenland Het hele strand van de Algarve |
ik stem alleen NL:
Indyk - heegermeer ;) |
Citaat:
en ons klasstrandje :cool: |
scheveningen in nederland en het strandje van Zarautz in Spanje :)
|
Buitenland: Venice Beach
Nederland: J'dorp a/z :p (ik ga hier nooit naar het strand, ookal woon ik er 10 minuutjes vandaan :o) |
Citaat:
|
domburg
|
de piraat, lage duintjes, berkenbosch
daar lig ik altijd ergens.. omgeving: oostkapelle richting domburg |
trouwens.. als jullie domburg allemaal zo leuk vinde?
waarom houde we van de zomer dan geen meeting :) is er ook eens een meeting in mijn buurt :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kroatische kust
|
Ergens aan de Adriatische Zee
|
Scheveningen (y) En in het buitenland het strand aan de Middellandse Zee-kust :cool:
|
Citaat:
maar ik vind t er in domburg fijn, nette strand,vriendelijke mensen, fijn zand. en mooi verschilt er eigelijk in eb en vloed en hoelaat je er bent |
Citaat:
en nee ik doe nie meer aan meetings, helemaal nie aan t strand :s daar kom ik voor mijn rust, nie om al te veel nieuwe mensjes te ontmoeten enz |
mallorca: palma nova :)
|
In buitenland denk ik in Zuid-Frankrijk bij Biarritz. Maar ben nog niet zo vaak op vakantie naar de kust geweest, we gaan meestal naar het binnenland
En in NL: Ons eigen strand natuurlijk!:P Hargen aan Zee(bekendste stad in de buurt is alkmaar, zo'n 15 km ervanaf) |
IJmuiden, omdat dat op 5 minuten fietsen is. ;)
|
Citaat:
|
Hurst is echt cooow, daar is ie goed zwemmen en mooie vissen!
|
Bij de Kula Baj in Zweden. Een strand bij een meertje in de buurt van de zee.
In Nederland: Het strand bij Dirksland |
het strand van salou vind ik ook wel iets hebben. lekker druk, mooi zand en gelijk aan de boulevard.
En in nederland hetzelfde voor zandvoort. |
Het noordwijkse strand in de zuid. Lekker rustig en maar 10 minuutjes van mijn huis af :D
|
Het strand ergens in zeeland (aan de noordzee), het stelt niets voor al is het best groot maar de herineringen he :)
|
Lake Langano in Ethiopië.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een een of ander strandje in Griekenland daar zijn er zat k heb niet echt één favoriet. Ik ga ook nog even buiten europa(sorry) maar in Florida waren echt wel supermooie stranden, wit zand,palmbomen, dolfijnen 50 meter van de oever en helder water. (y)
|
[zeurmode] Ahhhh... toe???
Ik mag toch wel een favo strand buiten europa hebben? [/zeurmode] Maar goed.. In Costa Rica hadden we meer als 5 kilometer tropische strand voor ons alleen. :cool: |
Strand van Blanes ter hoogte van ongeveer het laatste strandtentje, 10 meter van discotheek Studio1 (alstie nog bestaat)
Heb daar zoveel leuke dingen meegemaakt :) |
Ow en Scheveningen 20 jaar geleden de beste zomer in Nederland meegemaakt :)
|
Citaat:
Niet om op te scheppen hoor, maar dit zou iedereen een keer moeten zien, zo mooi. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03. |