![]() |
Gymles geven
hi
Ik moet vrijdag gymles geven...alle leerlingen moeten dit in het examen jaar een keer gedaan hebben Iemand tips? hmng, het moet niet te ingewikkeld zijn( maar wil wel de ander moe maken :D ) |
100 meter gemengd douchen? :D
|
springtouwen heb ik gedaan :P
en nog 2 dingen die ik vergeten ben :P |
bij ons is dat niet alleen in de 5e maar ook al in de 4e...ik heb een les basketbal gegeven :D Maak geen les die je zelf ook niet leuk zou vinden...hoogst waarschijnlijk wordt je dan nog wel terug gepakt min of meer...Begin gewoon met een boeiende warming up...vervolgens ga je de lay up doen ofso en als et laatste veel wedstrijden...
|
Ik heb een les basketbal gegeven (in de 3e) en een les volleybal (in de 5e). Basketbal moest 45 minuten duren, volleybal 90 minuten.
Bij beiden een warming-up van zo'n 10 minuten. Dan simpele oefeningetjes doen dat met de sport te maken heeft. Bij basketbal bijvoorbeeld dribbelen, passen, gooien enz. Bij volleybal opslag oefenen, zo lang mogelijk bal hoog houden enz. Daarna spelletjes die je met z'n 3en of 4en kan doen, zoals bal hoog houden en tegelijkertijd heen en weer rennen. Tenslotte partijtje (evt als je veel tijd moet volmaken een klein toernooitje met bijvoorbeeld 4 groepjes). Andere dingen die je kan doen: voetbal, slagbal, tafeltennis, badminton, hockey, zwemmen, schaatsen, kanoën, dansen, turnen, handbal, korfbal enz. |
heb je hem inmiddels al gegeven of niej?
|
Wij moeten dat ook, alleen dan met zn 2en. Ik heb met een vriendin Street Dance gegeven: we hadden een 'goed'! :cool: Om: goede uitleg, goed verstaanbaar, goed voorbereid, goed ingegrepen bij wegvallen concentratie, dans op goede niveau, goede manier van aanleren door herhaling, en men was erg goed te spreken over onze muziekkeuze! :D
Erg leuk om sommige jongens te zien stuntelen! En te zien dat andere jongens het juist heel leuk vonden, en het ook nog eens goed konden ook, dat had ik nooit van diegenen verwacht! |
Mijn Tip v/d dag is:
Word dictator voor 1 dag! Zeg niet "Zouden jullie groepjes willen maken?", maar zeg" Maak groepjes!" Het klinkt hard, maar bij mij was het de enige manier die hielp... (y) |
Citaat:
|
haha, owkee thnx voor de tips...heb het al gedaan.
Pionnenroof en pionnenvoetbal...hoe simpel Ik kon het niet echt uitleggen en niemand snapte het..maaar boeieeee, tzit erop :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:55. |