![]() |
Honden zijn gaaf!
Honden zijn leuker dan katten
|
Honden blaffen, kwijlen en je moet ze uitlaten.
|
aaan honden heb je veel meer vind ik...gewoon katten mag ik op een of andere manier niet...
|
Eens!
Wij hebben een lekker eigenwijs Beagletje en ik zou haar voor geen goud meer willen missen!! |
Een hond is absoluut leuker dan een kat. Dat vindt ik echter ook omdat katten eigenwijze kutbeesten zijn die niets anders kunnen dan keihard gillen als ze krols zijn. Daarnaast vind ik honden best leuk, maar dan moeten ze wel goed opgevoed zijn. Verder vind ik poedels en kleine keffertjes dan weer niet erg leuk.
|
Liever ene hond dan een kat.
Allebei heeft zn voordelen en zn nadelen. Maar mn voorkeur gaat uit naar honden. Al hebben die meer zorg nodig (uitlaten, en qua kosten zit je volgens mij ook hoger). Met een kat kan je toch minder voor mn gevoel, het is een beetje die behalve voedsel niet echt afhankelijk is, die een heel eigen leven heeft en vaak niet van plan is echt goed te luisteren. |
Katten ownen honden.
|
Katten zijn het leukst (y)
|
Citaat:
Ik vind katten juist leuk omdat ze zo eigenwijs zijn. De poes die we nu hebben ook: stronteigenwijs en volledig onvoorspelbaar. De ene keer is ze zo lui als wat en kun je haar overal aaien, de andere keer hoef je maar in de buurt te komen en je loopt een paar flinke schrammen op. :cool: En ze is gek op komkommer en worteltjessap. :D |
Liever een kat dan een hond, vroeger vond ik honden helemaal het einde en wilde ik er zelf ook een maar de laatste tijd vind ik katten toch wel liever :).
|
honden zijn :cool: maar katten zijn lekker makkelijk :o
|
Honden zijn echte vrienden van de mens, katten zijn afstandelijke kut beesten om het maar eens wat grof te formuleren. :o
|
Citaat:
Vaag beest.... |
Citaat:
|
Katten zijn liever, knuffeliger. Een hond ligt altijd in de weg. Een hond springt tegen je op als je binnen komt (zo irritant) een kat wacht gewoon even en die komt gewoon lief bij je zitten als die zin heeft :) een hond dringt op, die gaat dan expres tegen je benen zitten. Een hond blaft keihard en die hoor ik vaker dan een kat. Maar wat ik wel vind is dat ze beide evenveel stinken. Daarom zou ik geen huisdier willen, misschien n vogeltje die stinken nie :P
En honden altijd uitlaten, precies op het moment dat je geen zin hebt. |
Citaat:
Ik weet niet hoe je daar bij komt maar honden ruiken over het algemeen veel sterker dan katten. Als je in een huis komt waar een hond wordt gehouden ruik je dat vrijwel meteen. In huishoudens met een kat niet (of je moet wel een hele sterke neus/hele vieze kat hebben.) Katten kunnen zichzelf over het algemeen beter onderhouden dan honden. |
Citaat:
|
Een hond is veel vriendelijker, een kat die doet altijd zo pissed en chagrijnig. (n)
Katten zijn kutbeesten vind ik (n) |
Citaat:
|
Citaat:
Verder dringt een hond zich niet op, maar toont zn liefde, terwijl een kat je volledig negeert. ;) |
Citaat:
Dat is de zogenaamde 'schootkat'. Lang niet alle katten zijn schootkatten. |
Citaat:
Ik ken een kat die komt ook vrolijk naar je toe gehuppeld als je aan komt lopen en doet echt niemand kwaad ook al lopen de 8 jarige meisjes uit de buurt hem op te tillen alsof ut een rugzak is. |
katten zijn het leukst (duh)
|
honden zijn leuker
katten zitten snachts buiten, maken een takkelawaai, vernielen de tuin en komen dan nog om een aai vragen.. :confused: |
Citaat:
|
Liever een kat dan een hond.
|
Citaat:
Honden zijn veel leuker dan katten. |
Nee, ik vind honden eng.
|
Honden zijn leuke beesten, alleen is het jammer dat je ze moet uitlaten. Geef me daarom maar liever een kat hoor. Die laat zich zelf uit.
|
Helemaal mee eens :)
|
Honden zijn trouw aan hun baasje (roedel), wat er ook gebeurt. Katten zijn trouw aan degene die hun voert. Dat zegt genoeg vind ik...
|
mee eens.. kan namelijk niet zeggen dat ik een kat boven een hond verkies of andersom :D
|
Citaat:
Anyway, ik vind katten leuker. Heerlijk, lekker onvoorspelbaar, maken je aan het lachen met achterlijke acties, je moet er een beetje moeite voor doen wil zo'n beestje je wat liefde teruggeven... EN je hoeft niet in sneeuwstormen, hagelbuien en regenstromen dat beest gaan uitlaten :) . Maar ik ben ook heel erg dol op m'n hondje hoor :). Die is gewoon ALTIJD knuffelbaar, m'n kat is dat alleen op momenten dat het eigenlijk net ff niet uit komt (je bent aan het koken, je wil net opstaan en ze wil PERSÉ op je schoot zitten, je geliefde wilde eigenlijk op je schoot zitten, op je schoot zitten als je net een allergie-aanval hebt, u name it). En katten leven over het algemeen wat langer, dus je hebt er wat langer plezier van :). |
Ik ben dol op poesjes :D
SounD |
ik houd van allebei, ik heb 2 katten en een hond :D
|
zeker weten :cool:
|
Katten zijn het leukst
|
Ik heb een gruwelijke schijthekel aan honden en ben kattenmens pur sang.
|
katten, absoluut.
|
Lastige.. ik vind dat dat verschilt per hond en per kat.
Ik heb twee honden en een kat. En die kat is ook superlief en super aanhankelijk. Maar aan een hond heb je vaak meer, die zijn meer baasgericht zeg maar... Maar dat is mijn kat ook.. Lastig :rolleyes: |
Een hond en een kat is natuurlijk het allerleukst maar als ik voor de honden moet kiezen, kies ik de Corgi denk ik.
Die slaat je servies tenminste niet van je tafel af en is heel erg trouw aan het baasje. (Over het algemeen dan) |
Geef mij maar een hond, een hond is trouw en gehoorzaamt, affectievol en soms wel intelligent. Alleszins intelligenter dan rotkatten, ik haat katten, net als mijn hond :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |