![]() |
Oproepje voor mensen die niet te beroerd zijn me te helpen
Ik moet een werkstuk over mijn grote voorbeeld maken, maar ik heb geen grote voorbeeld, is er iemand die wel 1 heeft en mij ook kan uitleggen waarom nou net dit grote voorbeeld jouw grote voorbeeld is? :confused:
|
Neem iemand die veel heeft gedaan voor het mensenrecht, voor de wetenschap ed. Gemakkelijk te motiveren en veel over te vinden.
Voorbeeldjes: Nelson Mandela, Moeder Theresa, Albert Einstein :D Btw: er is een huiswerkforum hoor... |
Okč, maar dat is zo simpel, iedereen uit mijn klas doet het al over zulke bekende mensen zoals Shakespaere enzo, weet je een iets minder bekende?
:confused: |
Citaat:
Dan wordt het verslag wel een stuk moeilijker omdat je het allemaal zelf moet doen. |
Citaat:
Ik vind het een erg stomme opdracht :o |
Stomme opdracht? Ik zou willen dat ik op school zulke opdrachten had :)
Maar ehm... Misschien Prins Bernard? Omdatie voor zn mening durft uit te komen en hij heeft het WNF opgericht... Ja, sorry ik weet niks beters, het kwam opeens in me op :) |
Waarom niet zeggen dat je geen echt groot voorbeelt hebt? En dan zoiets van deze mensen bewonder in daar en daarom, maar ik heb gewoon niet 1 iemand die mijn grote voorbeeld is. Er zijn zoveel bijzondere mensen. Wel een questie van uitleggen waarom je het zo doet.
|
Marinehelden. (y)
Nederlands: bv. Karel Doorman. Amerikaans: bv. Chester W. Nimitz. |
Citaat:
maar ik snap nu waarom je fleet admiral heet ;) |
Freud: een tijd lang een van de meest vooraanstaande psychologen geweest.
Een Nobelprijswinnaar: spreekt voor zichzelf. Salvador Dalí: omdat hij zo vreselijk mooi kan schilderen en een boeiende biografie heeft. (Die overigens ook gedeeltelijk door hem verzonnen is.) Anouk, Stephen King, the adams family of graaf Dracula? |
Citaat:
Tis voorbeeld :) Ontopic: Mijn grote voorbeeld is 1) Bam Margera, hij's een koele pro-skater 2) Mr. Mobach, want die man heeft zoveel kennis van het fiscale recht dat ik hem af en toe niet begrijp. :p |
ik heb het over jeanne d'arc gedaan. een frankrijks meisje dat voor heks verbrand is maar dat niet zo was. Ikl vind het een schitterend verhaal. de moed die zij getoond heeft kan ik bewonderen (Y)
|
Dr stond bij je info dat je aan Basketbal, korfbal en zwemmen doet, is daar niet een beroemdheid bij waar je veel aan te danken hebt om die sport te kiezen?
|
Citaat:
|
groot voorbeeld:
Bill Gates - nelson mandela - president kennedy |
voorbeeld: Henk Vos
|
Citaat:
Ik doe dan wel aan korfbal, basketbal en zwemmen, maar ik heb daar ook al geen grote voorbeeld bij. Blijf berichten sturen! :rolleyes: |
Inge de Bruin dan ofzo? Dan verzin je gewoon dat je net zoveel wil bereiken als haar
|
GFraizer, de uber-moderator van de Battle.net forums :-P
|
John de Wolf misschien?
|
Martin Luther King ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09. |