![]() |
Wat vinden jullie van Treble? ze staan volgende week op 1 in de top 40
Treble staat volgende week op nummer 1 in de top 40 en in de mega top 50
wat vindt ieder1 daarvan? |
wat de fuck is treble?
en waarom de fuck maak je er een topic over? |
niet zo schelden :nono:
|
Citaat:
http://picserv.beyond-reality.nl/img...59765482//1hf1 |
ik denk dat ik delta goodrem beter vind
|
Treble :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach dat liedje... ik twijfel.. is wel ok. Omdat het weer eens wat anders is. En ze limburgs zijn, en ik bij ze in de trein zat gisteren. :p
|
De teksten slaan misschien nergens op, maar het klinkt wel lekker.
|
de naam komt me bekend voor, wie zitten erin?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
huh wat is dit dan?
|
Citaat:
|
Kun je wat meer vertellen over Treble?
|
eej jamejehamehame koppesjeeketoopetoope tepetaatoe
|
Citaat:
|
maar maar maar ik wil alle hits kennen
maar treble komt niet bij mtv 11 at 11 |
Toch knap dat ze op 1 komen terwijl niemand er hier van gehoord heeft. Al zegt dat misschien ook wel iets over de kwaliteit van het gebodene. Al ben ik daarmee mischien wat te voorbarig, ik heb er tenslotte nog nooit van gehoord. Al zegt dat misschien wel wat over de kwaliteit van het gebodene... (etc. etc. etc.)
|
Waarom post iemand nie ff een plaatje van Treble ofzo.
|
Citaat:
(y) |
Citaat:
http://home.fastnet.co.uk/rbower/jss/images/treble.gif |
treble is een G-sleutel? :confused:
|
Citaat:
|
ik ken het weer niet
|
|
Oh zijn hun dat, ja die ken ik wel. Kvin die shit erg wack om eerlijk te zijn. En dat gaat nummer 1 staan? Damn, de muziek gaat erg achteruit in de hitlijsten.
|
DIE TEKST!!!!!
'Ramaganana' album: 'Single Ramaganana' 2003 Ramaganana - Treble Ramaganana ramaganana (4x) Bebe kalama neianana (4x) Ramaganana ramaganana (4x) Lo cala malangalande A papa seia popo a papa seia panda Lo cala malangalande A babaia cola via hananda zaeaa Lo cala malangalande A papa seia popo a papa seia panda Lo cala malangalande A babaia cola via hananda zaeaa O momo gooido veidi memi zon Ton no masteka jon donge Ramaganana ramaganana (4x) Bebe kalama neianana (4x) solo gitaar. Lo cala malangalande A papa seia popo a papa seia panda Lo cala malangalande A babaia cola via hananda zaeaa Lo cala malangalande A papa seia popo a papa seia panda Lo cala malangalande A babaia cola via hananda zaeaa O momo gooidi veidi memi zon, zon Ton no masteka jon donge Lama gie da, om mo gooidi meini memie sajoen paijndigndala lama gie da, ama giejamada corada deidie dahadie sambo Lama gie da, a mama koe kanakie nanasie terasa badage daleija Lama gie da, omomo cai kienija tieleso pa to ko tjenenda solo gitaar. Lo cala malangalande A papa seia popo a papa seia panda Lo cala malangalande A babaia cola via hananda zaeaa Lo cala malangalande A papa seia popo a papa seia panda Lo cala malangalande A babaia cola via hananda zaeaa O momo gooido veidi memi zon, zon Ton no masteka jon donge Ramaganana ramaganana (4x) |
Citaat:
|
Citaat:
rofl :D |
Ik vind het net 3 shakira's
maar dan lelijker |
Citaat:
|
Citaat:
|
OH MY GOD! ik had een paar keer hun liedje gezien op tv, meteen weggezapt :rolleyes: ik wou ze nog niet eens een kans geven...stelletje boomknuffelaars (ja nou..zo zien ze er toch uit!) maar nu kom ik er dus achter dat ze nederlands zijn!
OH MY GOD DAMN FUCK! Ze zetten heel nederland voor lul, hmmzz, volgens mij zijn ze niet zo gewenst als ik mijn reactie en andere reacties bekijk..klote treble (de naam slaat ook al nergens op) |
Citaat:
|
Citaat:
|
bling!! *remembers*
waren ze niet op het bevrijdingsfestival? volges mij wilde een van mijn geflipte connecties erheen |
Citaat:
"hou het hard" |
Citaat:
|
dat getrommel is ook niet juh van het.
Zaterdag op het station zaten een paar zwerfers die ng een stuk beter waren |
Als het op 1 komt in de Top40 kan het niet veel goeds zijn eigenlijk
|
ik ken ze niet maar treble klinkt als terrible ;)
|
ik vind het een erg leuk nummer, leuke meiden ook volgens mij :D
|
Citaat:
omdat ze glimlachen ofzo? dat kan ook komen omdat ze net een dikke spuit in hun arm hebben geramd hoor :p |
Citaat:
dat is als zuurkool en lekker |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25. |