![]() |
champagne
wat kost een fles champagne?? het hoeft geen moèt ofzo te zijn, maar gewoon een simpele, het gaat nl om het idee, met valentijn
|
Cristal. :o
|
Even serieus, ga gewoon naar de supermarkt of de slijterij.
|
moet= 30 euro, goedkoop is rond de 15 euro bij de hema..
|
je zal toch ook wel iets onder de 10 euro hebben?
|
Gewoon Cider kopen, €3,49 ofzo... Bij Dirk/Jan/Bas hebben ze echt goedkope.
|
Kinderchampagne van de Hema is goedkoper.
|
Inderdaad voor 30 euro heb je een Moet...
Je kunt ook mousserende wijn kopen voor 5 euro ofzo? Ligt eraan wat je wilt uitgeven. |
tadaa :P
|
Waarom zo goedkoop mogelijk? Dat is geen goed begin voor een romantische dag, gierige Hollander. :p
|
Ga naar een slijterij om het daar te vragen ipv hier.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
9,95 bij de aldi
kweet niet of ze die nu nog steeds hebben overigens.. (was met oud&nieuw) |
ik hd voor mn vriend zn verjaardag met kerst voor 8 euro een fles gekocht bij de gall en gall.. en het was prima te zuipen.. freixenet ofzo? de witte.. nouja voor de fijnproever niet echt geweldig, maar voor de zuiplappen onder ons prima (y)
|
mumm=€25
Bollinger=€32 Deutz=€54 Taittinger=€28 wijn met prik=€4 Geen hond die het verschil proeft tussen echte champagne en mousserende wijn. |
Je kan gewoon cava kopen voor 5 euro bij de AH. En dat is prima te drinken en het ziet er goed uit.
|
De goedkoopste bij ons (Super de Boer) is €1,99, weet alleen even niet meer hoe die heet.. maar of die ook te drinken is is iets anders :p
|
Citaat:
|
Je kan ook een fles cola geven, lekker romantisch.
|
230
|
Ga eens bij de lidl langs.
ik weet alleen niet of het dan nog wel indruk maakt (volgens mij zit het dan in een plasic fles :) ) |
Varieert heel erg
|
Niet veel. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |