![]() |
Laatst gedroomd.
Weet niet of deze topic al ergens staat.
Ik droomde vannacht dat ik ging drummen in een kantine van een of andere school, maar toen ging ik toch maar eten kopen en draaiden ze at the drive-in en daarna offspring.... ` |
Ik droomde vannacht voor zover ik weet niet.
|
Ik droomde dat Adaware bij mij rond de 1800 schadelijke documenten vond. :confused:
|
Ik droomde vannacht dat ik een drie uur durende schrijftoets voor Nederlands aan het maken was. Toen werd ik wakker en moest ik naar school om een drie uur durende schrijftoets voor Nederlands te maken. :|
|
Ik droomde gisteren dat ik mijn vriendinnen 2 maal voor een huis zag staan en me afvroeg wat ze daar deden. Later bleek dat ik niet uitgenodigd was voor de feesten waar zij op dat moment heen gingen. :(
En vanacht droomde ik dat m'n remmen van m'n fiets het niet meer deden. Toen ik daarstraks naar school ging dacht ik dat het echt was gebeurd, maar m'n remmen bleken het toch te doen. |
Citaat:
|
Mijn leven is een grote droom, dus alles wat ik doe droom ik en alles wat ik droom doe ik.
|
Dat m'n vinger geamputeerd moest worden. :|
|
Ik weet nog wel dat ik vannacht iets droomde en 's morgens wist ik ook nog wel wat, maar nu weet ik het niet meer.
|
Citaat:
Ik heb gedroomd dat ik uit de sneltram viel en viel en viel... |
Ik droomde dat ik gigantisch verwend werd. :o
|
Citaat:
ik heb vannacht eng gedroomd, maar ik weet niet meer wat precies. |
ik herinner me bijna nooit wat ik gedroomd heb, zo ook nu niet.
|
ik weet niet wat ik droomde, maar het was blijkbaar eng want ik schrok wakker.
|
Citaat:
|
Ik droom zelden, en als ik het doe vergeet ik ze.
|
Ik droomde over Dminor. :eek:
|
Citaat:
maar je zoekt het zelf maar op ;) |
Citaat:
Fall If you dream you are falling but you are not frightened or harmed shows that you will meet with adversity but overcome it with ease. If the fall greatly frightens you then will you under go a major struggle in life. If you are injured in the fall you will lose many friends. http://www.sleeps.com/dictionary/fff.html |
Citaat:
|
Citaat:
|
en je denkt dat die website niet onzinnig is? lol :( :p
|
Citaat:
Ik droomde dat ik getrouwd was met een kutwijf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, ik denk dat dromen fragmenten zijn van dingen die je hebt meegemaakt.
|
Citaat:
best concreet vind ik |
Citaat:
|
Citaat:
|
als je valt, dan ontspannen gewoon al je spieren omdat je gaat slapen
ik droomde dat ik eindelij k16 werd. en op de eerste dag met mn scooter moest ik op de rollerbank. en daarna ging hij kapot elke dag en kon ik alnog met de bus |
Citaat:
|
m;n zusje zat in een opblaaszwembadje in een tuin, en er liep een hele grote reuzepad/krokodil in de tuin los, en ineens ging ie wild doen en petste ie zo tegen haar hoofd ik rende snel naar binnen deed de deur dicht, en hij knalde er tegen aan en toen plopten ze ogen eruit.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit zegt natuurlijk niet dat je dan altijd daarover droomt |
Citaat:
@FoxyRoxy: mja, het is wel een onderbewustzijn, maar ik vind die verklaringen niet erg logisch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet alles is met logica te verklaren, dan was het allemaal een stuk makkelijker |
De laatste droom die ik me voor de geest kan halen was dat Balkenende met Bush aan het onbijten was en dat er een hamerhaai binnenkwam die de kop van Bush afbeet :confused: :s
|
Dat de stomste doos van mn klas was genomineerd als grappigste meisje van V6
|
Ik droomde ws niet heel apart oid, het heeft iig geen indruk
op me achtergelaten. :o ;) |
Ik droomde dat een of ander gaar wijf dat allang niet meer bij me op school zit precies dezelfde wiskunde po als ik inleverde, en dat ik m nu helemaal moest veranderen. En er was ook nog iets met de nieuwste cd van Belle & Sebastian.
|
Ik weet het niet meer.
|
Dat er een of ander onzichtbaar wezen met een doek over z'n kop m'n kamer binnenkwam en me wilde vermoorden oid :(
|
Ik weet mn dromen meestal niet meer als ik opsta, gister werd ik toevallig 's nachts wakker. Toen droomde ik dat ik aan het karten was en iemand botste steeds tegen me aan, dat bleek achteraf iemand te zijn geweest die ik ken. Vage droom :/
|
Ik kan ze bijna nooit meer bevatten als ik weer wakker ben, alleen de leukste en vervelendste dromen onthoud ik soms, vermoed ik, ik weet niets meer van vannacht.
|
Citaat:
|
Vannacht droomde ik dat ik 2 zoontjes van een jaar of vijf had.
Eentje heette Hansje en die was echt heel irritant, hij was heel agressief, sloeg mij en mn andere zoontje, schreeuwde de hele tijd en op den duur was ik in de H&M met mijn kinderen en toen gooide hij alle rekken om , sprong op de toonbank en rende steeds weg. Ik werd er echt helemaal gek van en stond op t punt om het mormel iets aan te doen...Toen werd ik wakker. Volgens mij riep ik de hele tijd ''Hansje!'' in mn slaap.. Heel erg eng.. ik weet ook niet hoe ik op die naam kwam/kom :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44. |