![]() |
Dryathon - motherfuckers
Ja.
morgen begint het. nog een uur of 30 om je te rukken, je vriendin te neuken, je lul tussen but-cheeks te knallen en klaar te komen, je wasbever een beurt geven , om het even. over 30 uur begint de 2e strijd om de dryathon. Prognose. wie gaat er winnen? En wie gaat er als eerste uit? site:http://dryathon.pleurez.com/ |
hoe laat begint dat???
en ik win. duh. |
Citaat:
20:00. morgen. en jij wint echt niet, jij bent zo hopeloos op zoek naar meisjes dat je wel ergens iemand vind die je wil rukken ofzo |
Zet even de site in de openingspost.
|
Citaat:
|
ik heb me door niemand laten rukken dus kunnen die 11 dagen er ook wel bij ;)
|
Citaat:
ik denk dat AM of Paranoid android hoge ogen gaat gooien. |
Citaat:
|
hmmmm
|
maar die topictitel...
is dat een hint??? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
^ :d
|
Roxane says: (13:52:33)
___haha ja, en volgensmij zitten er dan nog stiekem heel wat elke avond aan hun pikkie te trekken |
Citaat:
aardappelkroketje ;) |
jongen echt waar. aardappelkroketjes zijn zo lekker
|
Citaat:
"_jaren lang maken ze je lekker over joekels in hun broek en wat krijg je dan een verschrompeld aardappelkroketje" ja lekkah:( |
Hahaha dit gaat de Kroket nooit en te nimmer winnen. Binnen no time zit hij een dvd van z'n broer te checken :D
|
ja man mn broer heeft een chatgirl.nl account! op mijn kamer!
ik win dus niks natuurlijk! |
Hahahaha.
|
Citaat:
Neef. |
oh, woensdag om 20:00 pas :)
dan kan ik daar vlak voor meteen een euh...startschot geven :D |
Citaat:
het maakt niet uit |
Vorig jaar rond 19.55 heeft het forum de rustigste tijd van het jaar in de avonduren meegemaakt.
|
rutger // ziekerig says:
jerken is gezond Michèle says: hahaaha Michèle says: alleen dat woord al rutger // ziekerig says: toch Michèle says: ja hoor Michèle says: zolang je niemand er mee lastig valt rutger // ziekerig says: nou dan. Michèle says: rutger // ziekerig says: pfff rutger // ziekerig says: wie zou ik dan lastig vallen Michèle says: nou Michèle says: mn broertje deed hetooit s in de douche Michèle says: Michèle says: en toen moest ik er na douchen Michèle says: rutger // ziekerig says: ok das wel jammer als je het in zo'n berg haar laat hangen Michèle says: HOU OP rutger // ziekerig says: Muhahahah |
michele is populair hier ;)
|
Wie is Michèle?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uh, oh ja... is waar ook, doe ik aan mee.
|
Citaat:
en waar baseer je dat op ? :P |
ik doe ook mee :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ohja...das waar ook... en je moeder heet denise richards toch? |
en birthmark doet gewoon mee :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien ook wel leuk om even bij te gaan houden of er de dagen ervoor nog meer gerukt wordt dan normaal. inhaalslagen zogezegd :)
|
Mn vriendin is er niet blij mee.
Schijt an. Ik geef jullie er flink van langs, aangezien ik iets anders niet zo van langs kan geven :o. |
Gelukkig ben ik morgen de hele dag bij mijn vriendin
Kan ik een "head-start" maken...letterlijk ;) |
jah..kan ik me nog inschrijven? :rolleyes:
|
ik ben er bijna klaar voor.
|
Citaat:
|
haha succes
|
Ik ga jullie piemeltjes ownen :cool:
|
Citaat:
|
vorig jaar 3????
Begint het cheaten nu al? enfin Wat krijg ik van jullie na ik uiteraard gewonnen heb? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35. |