![]() |
beste vriendin is overleden
mijn beste vriendi is 2 weken geleden overleden bij een autoongeluk.
ik weet niet wat ik zonder haar meot doen. ik mis dr onwijs en alles is anders... ik he het bed sybdroom gehad, end at ging nu net tijdje goed maar nu komt het weer helemaal terug.. ik weet niet meet war ik moet den zjin hier nog mensen die ook zoiets hebben meegemaakt? |
Waardoor kwam het dat het weer een tijdje goed ging met
je bed ed? Heb je hulp (gehad), of heb je dat op eigen kracht gedaan? Het lijkt me iig hoe dan ook belangrijk dat je hier over probeert te praten ed, en iig andere (goede!) manieren dan eten ed zoekt om je verdriet in te kunnen uiten... Ik weet niet hoe je band is met andere mensen die je beste vriendin ook kenden ed, maar misschien kun je er met hen over praten ed? Uiteindelijk maken zij toch ongeveer hetzelfde mee... Dat iedereen ervaart het ws anders ervaart en er op z'n eigen manier mee omgaat weet ik wel, maar jullie zouden elkaar misschien wel kunnen steunen ed, omdat jullie uiteindelijk toch (ongeveer) hetzelfde meegemaakt hebben en meemaken. |
met dat bed, heb ik op eigenkracht gedaan
en voelde me gewoone en tijdje neit depri, voor t eerst in mijn leven gign t gewoon 2 maanden goed, was gelukkig. en nu gebeurt dit. met andere mensen kan ik er niet zo heel erg over praten, want die weten niet precies hoe ik voel. met mijn andere vriendinnen praten we d'r neit echt over niemadn zegt er wat over. alleen met 1 jongen van school waar mijn beste vriendin helemaal gek van was kan ik er heel goed over praten. en ik praat veel met haar ouders en haar zussen. |
Citaat:
Sterkte meisje! |
Twee weken geleden is nog maar heel kort geleden, het is niet gek dat je je nog rot voelt (niet dat het dat wel was geweest als het langer geleden was). Wat anderen al zeiden, probeer er idd met anderen over te praten, over die vriendin en over bed. Misschien snappen ze je idd niet, maar misschien ook wel en anders kan je idd iig je verhaal kwijt en misschien kunnen ze je leren begrijpen, wanneer jij niks zegt, valt er ook niks te begrijpen, denk ik.
Wanneer er niemand in je directe omgeving is om er over te praten, kun je misschien eens een afspraak maken met je huisarts en met hem/haar overleggen wat je het beste kunt doen. Sterkte iig. |
dankje jullie wel
jullie hebben misschien ook wel gelijk, dat ik erover moet praten. heb iniedergeval me mentor net gemaild, en heb afgesproken om donderdg erover te gaan praten. dank jullie wel voor jullie reacties |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28. |