![]() |
Spam op je mobiel?
Ik kreeg vanmiddag een smsje met de tekst in de strekking van: "You've got one message in your mailbox. Call: *nummer*" Heb ik niet gedaan natuurlijk, want het was niet van m'n voicemail. Ik heb geen flauw idee wat het wel was, maar ik vermoed een smerige spampraktijk.
Krijgen jullie ook wel eens van dit soort (of andere) spam smsjes? |
Nog nooit gehad (gelukkig) :o
|
Jawel, zoiets heb ik ooit ook een keer gehad. Geen idee waarvan :confused:
|
Nog niet gehad.
|
Nee, maar ik heb dan ook geen mobiel :p
|
Ik had laatste wel een date, dacht ik. :(
|
Nee alleen eerder van de provider zelf.
Dutchtone; sms naar (nummer) en win een reis naar Zwitserland. |
nope.
|
Alleen van t-mobile zelf. En van iets van mijn werk.. maar dat is alleen maar een sms-je om te zeggen dat ik weer 5 euro op mijn account heb...
|
Nee, ik spam alleen op De Kantine.
|
heheh ik spam overal :P :rolleyes:
|
ja, laatst had ik er 5 in 2 weken (n)
maar gelukkig verder nooit gehad |
Nog nooit gehad of zelfs maar van gehoord.
|
Nog nooit last van gehad
|
Citaat:
|
Nopes.
|
Ik heb geen mobiel.
|
ik heb dat niet echt
|
nooit gehad gelukkig. Ik heb orange
Ligt dat aan de provider misschien? |
Ik heb geen mobiele telefoon...
|
Dat heb ik gelukkig zelden. :)
|
datingservice iemand probeert contact te leggen bel ....
jaja |
Citaat:
|
Ik heb geen mobiel.
|
Veel meer dan Telfort gezeur ed is het ook niet. :)
|
1 keertje gehad volgens mij; dat ik een 1 of ander nummer moest bellen
|
Nee, thank God!
Héél soms van Hi zelf, maar daar valt mee te leven. |
Nope. Een vriendin wel. Echt ranzige smsjes. :o
|
Ik krijg het ook alleen van de provider.
Dank denk ik jaaaa een smsje is het dat :s |
Nope :)
|
Ja, ongeveer 2 weken terug. Dat ik een date had met iemand en als ik wilde weten wie moest ik bellen ofzo? Ik weet ook niet hoe ze aan mn nummer komen...
|
Ik heb dat nog nooit mee mogen maken. :)
|
Ja. Iets van 'iemand wil door middel van onze datingservice met je in contact komen. Wil je weten wie, bel dan 0900nog wat.' En later nog eentje: 'gefeliciteerd! Je hebt 50 euro gewonnen. Bel 0900nog wat om je prijs te incasseren.' (n) (n)
|
Gelukkig niet:)
|
Ik kreeg een keer iets dat ik een 0909 nummer moest terugbellen, mooit niet natuurlijk...
|
neej daar heb ik (nog) geen last van gelukkig...
|
Paar jaar geleden met oud en nieuw.
"Gelukkig nieuwjaar! Bel jij mij?" En dan één of ander (duur...) 0906-nummer. Ik zag het gelijk maar mijn vader (die kreeg m ook, maar dan iets later) vroeg nog aan me "Weet jij wie dit is?". |
Nee.. maar ik word wel heel de tijd door n onderdrukt nummer gebeld.. Trés vervelend in de les
|
Citaat:
Oke.. Sorry.. Maar nou vraag ik me toch echt af waarom jij en iemand of niemand dezelfde avatar hebben..? Ik Had gister ook een smsje gekregen, met allemaal vage tekens er in als @#$(*é‡}’‹%ž¤ë‡éš.. Het nummer bestond ook maar uit 8 of 9 cijfers.. Smsje maar gewist :S |
alleen op mijn vorige nummer
maar toen zette ik op iedere site mn nummer tjsa, dan is het te verwachten nu ben ik wat voorzichtiger en heb ik echt nergens last van |
Ja, wel eens gehad ja.. Heel vaag.. gewoon gedelete, nog een paar keer daarna ook gehad. Toen is het gestopt.
|
Daar heb ik gelukkig zelden last van, ik heb enkel af en toe een sms'je van m'n provider.
|
Heb wel eens een paar berichten gekregen van een dating lijn, dat iemand me leuk vond en dat ik naar dat en dat nummer moest bellen en zo :o:s
Heb ik niet gedaan uiteraard… Maar verder bijna nooit spam op mijn mobiel :) |
Gelukkig nog geen last van gehad. :)
|
*voor de kenners* [english accent]
SPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAM... i don't like spam... well SPAM beacon egg and SPAM does not have much SPAM on it.. I don't like any SPAM... how about SPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSP AMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAM SPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSP AMSPAMSPAM.. yukkkk |
even een spamfiltertje eraan *ratel ratel*... rooie dropveter bij de rooie.
en je kunt het niet een maandje proberen ;) ik heb er geen last van. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |