![]() |
Ander werk, ook al heb je het naar je zin.
Denk je d'r wel eens over na om van werk te veranderen ook al heb je het ergens naar je zin?
Ik werk al 2,5 jaar bij hetzelfde bedrijf en denk wel eens 'hoe zou het zijn om daar te werken' of 'Het zou leuk zijn als ik ook eens ervaring opdeed bij een ander bedrijf'. Maar toch heb ik het helemaal naar m'n zin op m'n werk en zou het zonde zijn als ik dit baantje opgaf. Ervaringen? |
Ik op dit moment.
Ik heb een andere baan aangeboden gekregen. Ik werk nu in een ziekenhuis. De andere baan is een veel belangrijkere functie in het grootste ICT bedrijf van Europa, veel mogelijkheden dus. Alleen.... Ik verdien er minder (ze gaan me morgen meer bieden maar ik weet nog niet hoeveel) en t lijkt me een saai bedrijf op zich en t ziekenhuis waar ik nu werk is gewoon gezellig, ik ken de mensen net enz.. Maar het is goed voor mijn CV, carriere enz. In September ga ik weer studeren dus ik vraag me af hoe belangrijk dat is. Twijfels dus, ik wacht t voorstel van morgen even af. |
Ik loop op dit moment stage bij een advocatenkantoor en daar heb ik het wel naar mijn zin, eigenlijk. Ik heb nog nooit baantjes langer dan een jaar gehad.
|
Ja, dat heb ik wel. Ik heb nu een krantenwijk waarmee ik € 40 per maand verdien, op zich niet veel maar voor mij wel genoeg (ik ga toch nooit uit ofzo). Toch denk ik wel eens aan een ander baantje waar ik wat meer geld mee verdien, maar ik veel te gehecht aan m'n leuke, kleine krantenwijkje... :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34. |