![]() |
[FTP] Gratis site
Ik zou voor school ff een FTP account ergens aanmaken zodat we doc's kunnen uploaden (notulen enz)
Maar via lycos kan het niet meer :s (je moet tegenwoordig betalen ofzow) Wat zijn goede site's waar je webruimte kunt aanvragen (en FTP kunt inloggen) ??? alvast bedankt (y) |
je eigen webhost?
|
Citaat:
Maar er moeten toch nog wel gratis site's zijn?? (die FTP acces hebben) Vroeger had je er er iig heel veel.... |
Citaat:
Citaat:
|
endoria \o/
|
Citaat:
Citaat:
|
Nou,..ik gebruik al 2 jaar de briefcase van yahoo, tis geen ftp maar wel een onwijs goeie uploadsite!!!
|
Citaat:
|
http://www.tripod.lycos.nl/ :confused:
|
Lycos doet het wel, gebruik ik zelf ook
|
Citaat:
die gratiz.nl heb ik al gechecked maar is echt niet meer up-to-date (is volgens mij al 4 jaar niets aan veranderd ofzow) :s |
Citaat:
mappen maken enz is misschien niet zo snel als met FTP, maar nu ik het 2 keer heb gedaan is het geen probleem meer :D |
Citaat:
Check it out owja mijn is niet echt nodig om hier neer te zetten, maar is ook van hun webspace. web1000 [geen adds,50 mb, ftp upload] en nog meer! Ik hoop dat ik jou geholpen heb. of je hebt er wat aan voor de volgende x. Groeter Pieter [edit by ekki]geen reclame voor je eigen site!![/edit] |
Citaat:
|
Voortaan beter mikken, wijzig knopje is makkelijker :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
klinkt btw alsof jij bij de endoria crew hoort ofzo; zo ja, kan je me dan ff PM'en met wat meer info, de website is wat summier :o |
Citaat:
|
Citaat:
(En hoezo vind je dat zo klinken :s) het formulier (als je weet waar die staat) is gewoon bereikbaar.. Alleen de link is weg, het formulir werkt gewoon en dan word er dus een mail naar een sysadmin gestuurt en word er soms wat mee gedaan.. |
aha, :p
nou, nee, ik weet de url van dat formulier niet, dus dan houdt het op? |
Citaat:
ps. mailen naar support(at)endoria(dot)net gaat je niet helpen :D:D |
hmm het makkelijkst hiervoor is Yahoo Groups vind ik persoonlijk.
http://groups.yahoo.com/ Je kan tegelijkertijd webspace, een forum, mailinglist enz aanmaken. Alles gratis |
ik zet t altijd gewoon in de ftp van mn zonnet account... maar op school zijn ze bij ons zo leuk dat je geen ftp kunt joinen,
|
Citaat:
maar @TS.. Zijn er geen gratis internetaanbieders meer? waar je dan ook gratis een upload accountje krijgt? :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik werk namelijk nooit met van die dingen als Yahoo, Lycos, etcetc :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35. |