![]() |
bob dylan
het is tijd deze man weer es te vereren.
dus. vereer. godvertyfus! wat is subterranean homesic blues een geweldig nummer! |
Yea! eindelijk iemand met smaak!
-Thinking about the goverment- |
geweldig (y)
alleen heeft hij geen mooie stem meer:( |
Bob Dylan is zo zwaar overschat :eek:
|
Om het eens over iets anders dan 's mans muziek te hebben: heb tijdens het R'damse Filmfestival "Zijn" film gezien (nee, die hoofdletter is geen tiepfout). Beetje vreemd maar wel fascinerend :cool:
|
Nee serieus, kweet wel dat die gast bestaat, maark heb nog nooit wat van em gehoord ^^
*schaam*? |
Citaat:
Mooi van Bob Dylan: 'Hurricane'. |
hehe :cool:
Bob Dylan (y) (y) hurricane is idd een keimooi nummer |
Serieus? Kwist niet eens da dat van Guns 'n Roses was...
|
mr tambourine man is mooi.
|
draai mn vaders lps nog regelmatig (y)
maar komt er nog wat gang in dit topic? niet van mij. |
Citaat:
|
ik heb m 1x live gezien
en heb 1 LP en een t-shirt en op het 25 jarig huwelijk van mn ouders een nummer van hem gespeeld titel kwijt maar zoek ik op ;) |
Ik heb een aantal mp3's en een cd :)
Jaa, Bob Dylan is zeker wel (y) |
Citaat:
Of je vind hem goed, of je vind het de slechtste film ooit. Vandaar ook het gemiddelde waarderingscijfer... En er komt veel muziek van Dylan in voor, aangezien hij een beetje zichzelf speelt. Maar dan anders. Zeg maar. Dus. Hm... |
geniaal natuurlijk, ik zweer bij tangled up in blue.
|
Citaat:
es kijken of ik die es ergens een keer kan bekijken |
Het ís waarschijnlijk de slechtste film ooit, en daarom is 'ie ook zo goed. Overigens: alle films waarin hij speelde (waaronder Pat Garret & Billy the Kid en vooral Hearts Of Fire) zijn van een bedroevend niveau. Trouwens: als je Dylan op 't podium ziet, vraag je je ook af wat nu echt is en wat gespeeld. Die man blijft een ongelofelijk mysterie, en dat maakt hem zo fascinerend. Over zijn talent valt naar mijn idee niet te twisten. Eén van de betere songwriters ever, en ik elk geval mijn favoriete ever. En dat zijn stem anno nu niet mooi meer zou zijn: dacht je nu werkelijk dat ze in de jaren 60 wél gecharmeerd waren van zijn stem? Je moet er van houden, da's het hele eieren eten. Maar als je mij een cd vol liefdesverdriet en een man die dat krakend zingt (lees: Time Out Of Mind) voorschotelt, ga ik voor de bijl!
|
Ik vind hem echt super, vooral zijn teksten zijn erg goed.
Masters of War vind ik zijn mooiste nummer. |
Stuck Inside of Mobile With The Memphis Blues Again!
Iemand Dylan live gezien (laatst)? |
De meeste songs van Bob Dylan zijn geweldig, maar sommige nummers (als Lady Lady Lady enzo) kan ik totaal NIET aanhoren. Verder, fijne melodien en puike teksten (Y)
|
yeah Bob Dylan is geweldig.
|
ja luister het met zekere regelmaat
|
Ken eigenlijk bedroevend weinig van hem, al zal ik ongetwijfeld sommige nr wel kennen, alleen niet weten dat het van hem is.
Enige die ik zo weet, is knocking on heavens door. Goed nr. :) |
Citaat:
Overigens: happy birthday to Bob; het is vandaag z'n 63e verjaardag! Zie mijn sig voor m'n favoriete Bob-nummer. |
Citaat:
http://picserver.student.utwente.nl/...picserver.jpeg |
and the tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimes they arrrrrrrrrrrrrrrrre a chaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanging :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ken niet zoveel van 'm als ik heel eerlijk ben, maar wat ik ken vind ik erg vet ja.
|
Citaat:
|
zo heeeeeel af en toe
|
Citaat:
|
die ene clip waarin hij steeds blaadjes op de grond gooit met te tekst erop is mooi. Ook de Nederlandse persiflage erop is prachtig... heel geinig gemaakt.
Ik ben nogal slecht in engels dus ik begrijp zijn teksten nooit goed (bijv. dat de Tambourine man over een drugsdealer gaat) maar zijn muziek is erg leuk. Ook om te luisteren in de auto |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48. |