![]() |
spelletjes
De gewone bordspelletjes, kaartspelletjes, familiespelletjes. Soms lijkt het echt of ze helemaal verbannen zijn. Doe jij ze nog wel eens, en welke spelletjes doe je dan?
Ts begint: Onze familie is de laatste tijd helemaal in de ban van Kolonisten van Catan. Briljant spel:D |
Games? :p
Wij doen soms nog Perudo, Levensweg of Hotel op zondagavond. (y) |
Onder het drugsgebruiken samen met wat vrinden willen we soms nog weleens een spelletje pesten.
|
Ik doe geen spellletjes, omdat ik er een hekel aan heb...
|
Citaat:
|
Risk. (y)
|
Citaat:
|
Doolfhof, backammen (maar weet niet of je het zo schrijft) en zelfbedacht kaartspel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Soms doen we dat wel met mijn grootouders. Dobbelen en kaarten, voornamelijk. :D
|
Monopoly, en Mens erger je niet. :D
|
wij spelen altijd rummikub als het onweert...
maar soms ook kolonisten van catan of ongelukslaan 13 ofzo :) |
Ik spel geen bordspelletjes met mijn ouders of broer.
|
nooit eigenlijk.
sporadisch mastermind of scrabble. |
op de camping zijn we altijd zwaar verslaafd aan beurs monopoly op een of andere manier...tsja op een gegeven moment komt et idd wel je neus uit hoor...
|
Citaat:
|
Risk en rikken, een kaartspelletje.
|
En blufpoker :cool:
|
Citaat:
daarna ook al 2 uitbreidingssets gekocht... |
ja tuurlijk!
Een reis door europa :s in de ban van de ring :D kolonisten van catan :D risk!!!! :o :D Eöl Yávëtil |
risk!!!
|
Monopoly en Stratego.
|
risk, kolonisten, scrabble, stratego, rummikub, kwartetten, wie is het, triviant, betoverd doolhof, monopoly, levensweg, uitweg, dammen, schaken... we hebben een kast vol spelletjes en die gebruiken we regelmatig!
|
Op zondag, met twee vrienden. Vaker dan ons lief is. We zijn een beetje verslaafd ben ik bang..
|
Heel af en toe.
|
Ehh.
Met vrienden willen er nog weleens verhitte Monopoly, Hotel, kaart en heel soms Jenga spelletjes uit komen. :o |
Junior Scrabble. (m'n broertje leert schrijven :cool: )
|
Bij ons kaarten we nog wel eens. Vaak doen we dan canasta, 2 tegen 2. Dan doe ik niet mee maar is het meestal mijn pa en ma tegen mijn zusje en haar vriend. Maar zelf vind ik kaarten wel leuk hoor :)
|
Nooit, gelukkig.
|
Monopoly speel ik vaak. En troef!
Oja, Twister ook! Maar dat is geen bordspel. |
carcassonne!
|
bij mij schoonouders spelen we wel vaker spelletje, vooral als mijn schoonzus + haar vriend er zijn, die doen heeeel veel spelletjes. Op vakantie hebben we alleen Kolonisten van Catan gedaan, echt uren achter elkaar :):)
Verder spelen we wel eens het spel van de eeuw, ofzoiets. En kaartspelletjes Maar ik hou eigenlijk niet echt van spelletjes, ben niet zo'n fan. Het duurt me vaak te lang. |
Wat staan hier een boel saaie spellen tussen ;)
leuke spellen die ik veel speel; -Kolonisten (met steden en ridders uitbr.) -Carcasonne! (rlax!) -Kardinaal en koning (aanrader maar wees snel t wordt uit de handel gehaalt) -Machiavelli! -Diplomacy!!!! |
Troefcall :cool: (y)
|
Stratego en Party&Co. :o
|
Citaat:
Geniaal :cool: |
Nagenoeg nooit.
|
Citaat:
|
Risk en Triviant speel ik vooral nog wel. Daarnaast is ook Set een erg leuk spel.
|
kan niet tegen mn verlies dus kan er beter nie aan beginnen :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32. |