![]() |
Wat zou jij kopen van 20.000 euro?
Ik zou een snookertafel kopen, en verder niets geloof ik. Misschien een nieuwe PC. Maar verder heb ik geen urgente behoeften.
|
Een nieuwe fiets....
|
Een kamer en een husky
|
Dan zou ik hele leuke auto uitzoeken. :)
|
Ik zou het op de bank zetten, omdat ik niet zo snel een doel voor het geld heb. :)
|
Een laptop, een paar behoorlijke boxen, en een stapel cds en lps (y)
|
Veel cd's en DVD's...
|
ik zou een kamer midden in de stad huren en die heel mooi inrichten.
|
Ik zou een nieuwe computer kopen en veel nieuwe kleren en lingerie. Het overige geld zou ik bewaren voor later.
|
ik zou mijn diploma afkopen
|
Ik zou het bij de bank inwisselen voor een miljoen muntstukken van 2 eurocent.
|
Een notebook. En de rest zou ik apart zetten tot ik er een goede bestemming voor weet.
|
Een nieuwe computer....
|
Ik zou mijn scooter laten fine-tunen.....
|
Citaat:
|
Bij nader inzien: een mooie laptop :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
10.000 aan goede doelen
5.000 aan mijn ouders 5.000 studie en rijbewijs :) Fuck het materialisme :cool: (y) |
Een kado voor Kenjirro
|
Citaat:
ke van die overgebleven 5000 euro krijg jij ook wat van mij :) beloofd :cool: :) |
Citaat:
maar niet dat ik je afkraak ofzo |
Citaat:
weet ik ;) |
Een nieuwe computer.
Veel nieuwe games. Veel nieuwe films. :cool: |
Geen idee, één van de allerbeste laptops, een pooltafel, iets dat mijn vriendin graag wil hebben en de rest gaat op de bankrekening. :)
|
Volkswagen Busje
2.5 TDI met 140pk Snel en functioneel (y) Surf on!! |
Een auto!
|
Citaat:
|
nieuwe computer met alles derop en deraan
nieuwe cd, dvd speler en cd en dvd brander een super grote stapel cd's nieuwe kleren veeeeeel dvd's bureau oja en een auto natuurlijk etc |
computer
en de rest opzij zetten |
een beetle kopen!! wel een gele!
|
Hehe, nou zo'n hypothetische vraag is dat niet. Als minister heb ik natuurlijk aardig wat te besteden (zonder overigens uit de staatskas te peperen :D).
Ach het is bijna Valentijn en ik ben een romantische vent dus dan zou ik mijn vrouwtje eens goed in de spreekwoordelijke watten leggen, ghehe. |
Heel veel nieuwe bikini's.
|
Een nieuwe pc, nieuw mobiel, geld opzij leggen voor vakantie en voor een auto.
|
Citaat:
|
Medicijnen en dergelijke voor arme kinderen in Afrika of Zuid-Amerika, zodat ik ze fatsoenlijk kan behandelen.
|
Nieuwe pc. De rest op de spaarrekening.
|
5000 euro op de bank voor later
10000 naar goede doelen 3000 cadeaus kopen voor familie en vrienden 2000 zelf besteden :) (piano, vakanties) |
erg snelle pc wacht ik nog ff mee.. anders is het vershil te klein...
|
ik zou een lekker kroketje bij de plaatselijke snackbar gaan eten
|
ik zou me gek kopen!
- een sjiek pak - nieuwe telefoon - vakantie - een jurk - veel ondergoed in alle kleuren - nieuwe spijkerbroeken - shirtjes, vestjes, truitjes en rokjes - en een G-SUS JASJE :D |
rijlessen, en verder zou ik het op m'n rekening zetten voor als ik als au pair naar engeland ga denk ik
|
- kleren
- toffe boxen voor mn computer en een zwembad in mijn huis oh nee, ik heb geen huis :s |
Een nieuwe Telefoon een Nieuwe, hele Snele Com. :p , kleren, de rest bewaar ik...!
|
Als ik het heb zie ik wel weer verder:p
|
Gaan winkelen en dan vooral schoenen kopen :bloos: En de rest op de spaarrekening zetten.
|
een leesbril.. kan ik eerst het geld tellen.
|
Citaat:
|
Heel veel reuzesalmiaklolly's :cool:
|
Volkswagen T1, en het geld dat overblijft naar de studie.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21. |