![]() |
irritant cadeau
Eerste post-> stomme vraag. maarja.
Mijn vriend en ik hebben er een sport van gemaakt om elkaar cadeaus irritant ingepakt te geven. Deze keer weet ik alleen echt niet hoe ik het moet doen. hij wil geld. Al gebruikt is: Ijs, Gips, en papier mache. kan iemand met een idee komen? |
1000 centjes. Of zoiets. :D
|
Nou ja, echt irritant is het niet, maarja:
- In een cake/brood - In watten met lijm - In gel |
dunno.
eerste ingeving is een aantal enveloppen (bijv. 10 miljoen) van verschillende grootte kopen en dan in elkaar doen (en dan het geld in de binnenste). maargoed, beetje flauw. edit: met briefgeld dus, dat ie niet zomaar vlug kan scheuren; dan verscheurt ie misschien zijn geld namelijk :o |
Citaat:
|
speurtocht naar het geld
|
Verpak het cadeau met zichzelf.
|
Citaat:
Ik zei toch ook: echt irritant is het niet. ;) Of verdeel het over het hele huis. |
ik heb wel een vaag idee, hele zooi papiertjes (enveloppen idee thnx) in een fles o.i.d doen. in een van de ingevouwen briefjes het geld vouwen. en dan zou het nog leuk zijn als die fles amper of niet te openen was. iemand daar een idee voor?
|
peurschuim...
|
doosje in een doos en daarin weer een doos en nog een doos (en allemaal strak ingepakt natuurlijk) en dan in het kleinste doosje het cadeautje :)
|
Maak een lange staaf van eurocentjes door ze met sterke lijm op elkaar te plakken... De staaf in grote stukken breken/slaan is te doen, maar het is vrij lastig om 2 eurocentjes die op elkaar vast zitten, van elkaar af te krijgen. :)
|
Citaat:
|
intapen in een bal van tape, en dan niet zo'n lullig balletje
|
En je kan altijd nog gaan papiermacheen met briefjes. Het is niet zo duur als je dat doet met buitenalnds geld dat nauwlijks iets waard is. Bijvoorbeeld Lires.
|
heel veel ouwe kranten met veel tape
|
pak 5 centen en pak deze allemaal zorgvuldig in in cadeau papier
maar er dan een grabbeldoos van met mega veel piepschuim ook zou je t kunnen in pakken in gelatine :D of het inpakken samen met een rotte vis :evil: |
in lege bierdopjes slaan.
Je bent dan zelf ook de hele middag bezig... hij waarschijnlijk de rest van de week... |
Plakband. Heeeel veel plakband. Dat is echt heel irritant (spreekt uit ervaring).
|
poep van honden in een bakje, geld ertussen, daarna invriezen:D
|
Speurticht is idd leuk! Eentje met een hoop cryptische aanwijzingen :)
|
Citaat:
|
Vroeger deden wij dit altijd bij kinderfeestjes....
enfin. Even nadenken wat voor truken er allemaal waren. - Je kan het in een blok hout doen en die dan helemaal dicht kitten. - of in een bak stappen met heel veel gel/lijm en confetti |
Citaat:
plaatsen. :cool: |
Met cement, dan moet hij met de drilboor aan de gang :D.
|
Citaat:
zoiets:p |
Je zou allemaal kleien muntjes (1,2 en 5 cent) in een kaars, of heel veel kaarjes kunnen insmelten, dan kan je ze opbranden, is ook nog romantisch.
|
Maak een kistje, wat je dan dicht last.. En in het midden, doen je dan een kleiner kistje, waar je alles in doet, zodat het tijdens het dichtlassen niet verbrand. Zeg dat hij t niet met een snijbrander open mag maken, omdat het dan kapot zal gaan, dus dat hij t dan met een ijzerzaag open moet zagen. geloof mij, daar ben je wel ff mee bezig!! :D
|
purschuim
now way dat je daar makkelijk doorheen komt! je moet er alleen wel voor zorgen dat het goed opgedroogd is, anders wordt het een grote knoeiboel! |
Intapen, dat in ijzerdraadwikkelen, en dat geheel met gips overgieten.
|
Ik heb nu al medelijden met die jongen...
|
Jeukpoeder?
|
Vragenlijstje aan verbinden. :p
|
geef jij je vriendje geld? :s
|
Citaat:
|
Flink inwikkelen met plakband of plastificeerfolie
|
Citaat:
|
(y) goede ideen allemaal. puerschuim is idd leuk. ik zal eens kijken
|
wij hebben een vriend een emmer vol met 1,2 en 5 centen gegeven.. (t was bij elkaar 50 euro ofzo)
vonden we wel grappig, hij ook wel. maar t was wel irritant. ook moeilijk om er aan te komen, banken wisselen dat neit zo maar voo rje |
Gewoon bij de praxis wat betonmortel kopen, aanlengen, emmertje vullen, en daar het geld in doen.
Als het hard is geworden, pak je een hamer en een beitel in als extra kadootje, en hij mag pas ophouden als hij het geld onbeschadigd tevoorschijn heeft gehaald |
geld verscheuren in 80 stukjes.... kan hij het gaan plakken. en hopen dat het nog geldig is gerekend.. erg irri dus
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eet het geld op......
|
druk het in pur!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan ook een groot blok hout geven waar een paar gaten ingeboord zijn, zeggen dat het geld erin zit, laat je hem eerst een uur zagen en aankloten en daarna geef je hem doodleuk het geld...
Hebben ze een x bij een oom van me gedaan, de arme man heeft 5 dagen lang lopen zoeken... (was ook wel een grote stronk... hehe) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54. |