![]() |
Wat vinden jullie hiervan>?
De zon is mooi
de zon is rond de zon is warm en hij straalt hij straalt alles uit van liefde en een roos tot in de donkere vaart ik wil jou bij me hebben als ik in het diepste der aarde naar boven kom Wat vinden jullie hiervan? ik ben bezig met mijn eerste boekje voor beginnende dichters. |
k vin het egt diep man, ik snap hem nog niet helemaal maar toch
|
maar wat vinden jullie er van? mn lerares vond het wel een mooi gedicht
ik ben er zlef ook tevreden mee ook omdat ik dislectie heb en dan is het wel moeilijk |
sorry als ik zo opdringent ben maar ik ben nogal trots op me gedicht en wil weten wat jullie ervan vinden
|
Citaat:
stoppen met dat ge-up! |
ja oke maar dat zei ik al
sorry dat ik zo entusjast ben maar wat vind je er dan van |
nou de eerste vers vind ik niet zo.. de rest al veel beter
|
Ik vind dat 1e versje ook helemaal niets.
dan kijk ik liver naar fox8. maar die laatste is wel ok, en die 2e hangt er tussen in. maar kan je het laatste met het 1e verbinden? de zon-diepste punt enz.? |
ik probeer de nieuwe style van Jorine Kowert. Kennen jullie haar werk?
|
Het gedicht is een beetje vaagjes. Vooral het begin. Je geeft wel een emotie mooi weer
|
hmmm de 1e vind ik niet zo mooi.
Waar is de 2e naartoe??:P |
Deze stijl spreekt me niet aan; ik vind het een beetje simplistisch, vooral de eerste strofe; het zégt mijns inziens niets. Ook vind ik het gebruik van enjambement niet zo sterk, hierdoor vind ik de slotstrofe niet zo goed tot zijn recht komen. De herhaling van 'de zon' in de eerste strofe vind ik ook wat minder; ik vind het gedicht hier een beetje saai eerlijk gezegd...
'van liefde en een roos' vind ik een mooi gevonden zin. Verder vind ik de zinnen qua thema wel op elkaar aansluiten, maar de dichtvorm vind ik vrij rommelig. Het lijkt alsof je drie keer van schrijfstijl wisselt. De brug die de tweede strofe legt tussen de 1e en 3e vind ik sterk, maar toch zou ik proberen het einde wat krachtiger te maken. De inhoud spreekt me wel aan, ik denk wel dat je hier veel meer mee kan :). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55. |