![]() |
Miscommunicatie....
Miscommunicatie:
Altijd beste vriendinnen Niemand die ons ooit uit elkaar zou krijgen Waar de een was, was de ander En waar de ander was, was de een Toen kwam hij De jongen met de stoere lach en brede schouders Jij viel als een blok voor hem Zo vaak gewaarschuwd Nooit naar geluisterd Nog steeds beste vriendinnen Nog steeds niet uit elkaar te krijgen Waar de een was, was de ander En waar de ander was, was ook hij…. Toen kwam zij Het meisje met de leuke uitstraling en vlotte babbel Jij viel als een blok voor haar Weer vaak gewaarschuwd Nooit naar geluisterd Niet langer beste vriendinnen Toch iemand die ons uit elkaar kreeg Waar jij was, is een ander En waar ik was.... Ben ik.... |
Graag reacties...
Trouwens; ik ben geen echte dichter ofzo... ik schrijf en dicht gewoon alleen als ik dingen mee maak... weet niet of het iemand intereseert... -xxx- |
Je einde is leuk vind ik, met die aangepaste herhaling, maar verder vind ik het meer verhalend eigenlijk, er zit een duidelijke structuur in(eerst was het goed, toen gebeurden er dingen, nu is het niet meer goed). Misschien kun je je op 1 deel van dit verhaal richten?
|
hmmm.
het heeft meer van een liedje dan van een gedicht, vind ik. het is op zich beter nu ik hem meerdere malen heb gelezen, maar het is nog niet echt dat ik hem op zou hangen in mijn kamer. herhalende thema's zijn idd wel goed. |
Alvast bedankt..
weet niks van structuren of dichtvormen af hihi... schrijf gewoon wat in me opkomt en dan beetje ermee spelen... maarja...toch bedankt voor reacties (y) :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:18. |