![]() |
Hoeveel tussendoors?
hoeveel tussendoors ete jullie per dag en welke dan?
ik maximaal 5 en minimaal 3 toch wel vaak zijn het energie repen |
Dat zou ik echt niet weten.. Ik eet eigenlijk gewoon waar ik trek in heb, de ene dag is dat alleen een appel en mn avondeten, dus niets tussendoor ofzo en de andere dag is dat om het uur wel iets ofzo.
Maar op een gemiddelde dag eet ik naast mn ontbijt middag en avond eten 3 keer iets tussendoor. Dat is dat een mandarijntje of een appel of mueslireep overdag en soms chips of ook iets van fruit 's avonds. |
Het verschilt.
|
Meestal 2 of 3 geloof ik, maar het is vaak ook minder of meer :o Meestal crackertjes, appel, een koekje of iets dergelijks (y)
|
Ik heb werkelijk geen idee, ik tel ze niet... :o
Het verschilt nogal eigenlijk. |
Ik probeer het altijd op 1 te houden, maar het wordt wel es meer.
|
Te veel... :bloos: Meestal als ik uit school kom één of twee koekjes, vervolgens een appel, omdat we thuis altijd erg laat eten (rond 19.15) krijg ik rond 18.00 trek en neem ik of soep of soms wat chips en s'avonds soms nog een koekje(s).
|
Verschilt per dag, maar wel iets teveel denk ik..
|
goeie topic medecrosser (y) (y) (y) (y) (y) (y)
ik denk dat ik er zo 5 a 10 neem want ik heb altijd heul veul energie nodig want ik beweeg heul veul maar nu ga ik naar berlijn dag |
Ik weet weinig tussendoortjes. Meestal Liga ofzo.
|
Ik eet halverwege de ochtend 2 fruitdingen, halverwege de middag twee boterhammen en 's avonds een koek (eigenlijk zijn het meer cakejes; van die grote koeken) en 1 of 2 blokjes chocola of 1 of 2 snoepjes.
Je zou dus kunnen zeggen dat ik 3 tussendoortjes eet, maar je zou ook kunnen zeggen dat het er 6 zijn :). |
Ik eet eigenlijk de hele dag door :D
|
Gewoon als ik honger heb...
|
Citaat:
|
ja pas maar op strax worderiemand boos :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
|
gewoon als ik TREK heb...en tsja als k geen geld meer heb wordt et soms wel lastig...
|
Ongeveer 1 geroosterde boterham met duo penotti per dag.
|
3 tussendoortjes is een richtlijn... Zijn er meestal wat minder.
|
Citaat:
|
Zo'n 3 ofzo. Soms meer, soms minder
|
Geen idee, het verschilt heel erg per dag.
|
Verschilt per dag, maar meestal wel iets teveel.
|
Ik eet meestal twee tussendoortjes, eentje tussen mn ontbijt en mn lunch in en een tussen mn lunch en mn avondeten in.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13. |