![]() |
De ontdekking van de hemel
ongelooflijk mooi boek!!!
de film niet |
De film is owk hartstikke cool! Met (*zwijmel*) Jeroen Krabbé (*zwijmel*)! Jeroen Krabbé is gewoonweg een GENIE! Het boek is een topper, maar de film is een supertopper!!!
~echhies! |
Helemaal met je eens. Doe je trouwens goed, dat boek al lezen op je veertiende.
De film is klote. ltr |
Citaat:
|
De film is prima, maar heeft te weinig met het boek te maken. Zo'n boek, het boek der boeken zou ik haast willen zeggen, is niet te verfilmen. Er zijn twee 'Ontdekkingen van de hemel': het boek en de film. Het verhaal van de film haalt het niet bij dat in het boek. Het boek is fantastisch! Maar de film is ook mooi.
|
tis wel grappig. Mensen die het boek niet hebben gelezen, vonden vaak de film fantastisch, en de mensen die het boek wél hebben gelezen vonden de film nogal tegenvallen. http://forum.scholieren.com/smile.gif de film is gewoon goed, maar haalt het niet bij het boek.
|
Ik heb de film eerst gezien
Heb nu het boek (bijna) uit. Ik vind het moeilijk te beoordelen want je hebt er echt een hele andere (doch vreemde) kijk op. De film blijf ik heel goed vinden. In elk geval. Als je eerst de film ziet verpest het misschien en klein beetje het boek en andersom ook. Dus: ik weet niet wat ik vinden moet. Wat je het eerst ziet of leest maakt het meeste indruk denk ik. |
Boek is moooooii..film heb ik nog niet gezien.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29. |