![]() |
stijgerun op je agterbant
Ja dat is dus echt wel vet, ik kan het wel goed enzo
wie kan het nog meer hier op dit forum dat vraag ik me nou eens af groetjes ps hoelang kunnen jullie ik kan zeker wel 3 en een halve meterrr |
leer nederlands :rolleyes:
|
3,5 Meter is ook niet veel..
En Nederlands typen is ook een optie. |
|
jo ik oeven dat veel maar ik kan niet zo ver 100 km maar :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
|
He onone dat geloof ik dus echt niet he weetje hoelang 100 km is dat haal je nooit
:o ik kan het niet zo heel lang ik denk maximaal 15 minuten |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat kan noiot dan moet je haast 25km/u :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
|
Citaat:
fiets je op je achterband zo half nederland door :) |
maar hoe heet dat dan als je zonder trappelen op je achterbant rolt?
|
dat heet een manual, eikel ga nu maar ergens anders stoer doen.
|
weet jij er veel van? wat voor een crossfiets heb jij?
|
ik weet er meer dan genoeg van, en ik heb geen crossfiets maar doe flatland.
|
wat is dat, met platte banden?
|
zucht en dat is 19 jaar....en heeft het over bmx lifestyle...
slotje |
tis niet jouw topic ouwe
als het je niet aanstaat lees je het niet sorry hoor |
en ik ben geen eikel ik vraag dat omdat ik dat wil leren
anders sorry |
flat landen, das dat je met je bmx je to flaty dropt en dan kunsten gaat doen en stuntelen!
|
19 jaar...Ga eerst een fatsoenlijk typen, gebruik enige interpunctie en niet overdreven veel smileys. Probeer ook eens serieuzer info te vragen ipv schrale meuk over wheelies van 100 km.
Flatlanden is zoals fox racing al zegt, stunten om een vlakke grond zonder hulpmiddelen zoals bij streeten en park rijden (bij de laatste 2 grind je veel, je springt in de lucht en maakt gebruikt van objecten, dat doe je dus niet bij flatland) |
ik doe nooit aan interpunctie ook niet op andere forums
verder weet ik er niet veel van sorry |
Ik kan onze hele straat el 3x op mijn achterband rijden :rolleyes:
|
Dan doe ik niet aan het beantwoorden van jouw vragen en zal ik als een facistische aap, jou zo vaak mogeijk aangeven op M&M totdat je verwijderd wordt van dit forum.
:rolleyes: en ik zou trouwens maar oppassen, want je opent veel kuttopics en iemand heeft je al gereport |
Citaat:
ahahaha Tis bijna goed en doe jij nu ook aan flatlanden> Je lijkt er namelijk innig veel van te weten. Ja, ik fiets zelf ook wel veel maar dan met me crosser of met me giant maar alleen echt stuntelen in het bos! |
wat is dat?
kan iok dat ook leren feeg van licht? |
Citaat:
|
het gaat meer over jouw hoor
hahahahahaha (y) (y) (y) (y) maar goed, ik kan niet 100 km op mijn achterbant dat was een grapje ik ben nu wel stuntels aan het leren met stuiteren op je voorband van steen naar steen als een echte t1 |
Das helemaal niet soter ,downhillen is vet veel gaver, ik kan dat maar kost veel geld dus jammer :cool: :cool: :cool:
|
Citaat:
|
Genoeg gespeeld kinders.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:46. |