![]() |
Wat vinden jullie nou het leukste van de mode van nu? [eventueel foto's ]
Zie naam, voor meisjes en jongens, b.v.: vale broeken, beenwarmers, big-kralen-kettingen, leggings, puntlaarzen, noem maar op..
Ik vind de vale broeken toch wel héél leuk..en die stoffen puma-schoenen. [zijn soms ook van leer] http://10001designerclothing.com/aca...matrainers.jpg http://www.jeanscentre.nl/a_popup_tucson.jpg |
Dat men niet in de gaten heeft dat ze ontzettend voor schut lopen, ook zien ze eruit alsof ze een IQ van een brandnettel hebben!
|
Citaat:
|
Dat mensen dat mooi vinden, zegt ook iets over de mensen zelf ;)
|
Citaat:
|
Ik vind niets mooi nu,en ik wil nieuwe kleren. voor een redelijke prijs :bloos: .
En de collectie van H&M is echt (n). |
moonboots (y) :cool:
|
Citaat:
Ik vind die minirokjes gewoon heel leuk :o (maar zonder schotse print), in combi met moonboots of afzaklaarzen vind ik het stoer en sexy staan. |
Citaat:
ik vind de h*m collectie wel leuk. en ballerina's, die ik nog steeds niet heb omdat ik te lui ben ze te gaan halen |
De stipjes en de tuttige schoentjes en de strikjes en de tasjes en ik zal het wel helemaal anders ervaren omdat ik in Parijs zit? :confused:
|
Moonboots van bont, waaaaarom hadden ze ze niet meer vandaag? :mad:
|
Van die boks-sneakertjes, ook al zijn ze niet meer echt van nu, maar ook weer wel. :|
H&M is altijd leuk (y) |
ik vind die stippen wel :cool:
|
de moonboots en regenlaarsjes <3
|
Citaat:
|
Streepjes
Zwart wit Beenwarmers Afzaktruitjes Truttige dingetjes met hartjes/stippeltjes enzo Geweldig :) |
Citaat:
Hema/Favoriet oid? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hema gaat tot en maat 29 :(
Enfin, alles is bagger nu. Verschrikkelijke kleuren. Korte rokjes. Afzaktruitjes. Moonboots. Stippels. Gadver. En de H&M collectie is al helemaal om te janken. |
Citaat:
Ooooh, ik wil ook of gele of rode, maar dan wel in maat 42 :( Waarom was ik als groep 6'r niet jip-en-janneke-steelo, met regenlaarsjes :( En mini-rokjes zijn gewoon heel leuk om naar te kijken :bloos: |
vroeger had ik witte regenlaarzen.
en wat ik het leukste vind van de mode, nou, het is het allemaal net niet. apart dat ze dat altijd zo voor elkaar krijgen. |
ik vind bijna alles wel mooi als de goei persoon het draagt..
soms zie ik een iets te dik meisje in zon schots rokje lopen :nono: |
Ik heb appelgroene & witte regenlaarsjes. :cool:
Maar die heb ik ook maar toevallig gevonden. Iemand die weet waar je rode kunt kopen? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik heb ze al heel lang & de witte zijn sowieso tweedehands. |
Citaat:
|
mooi:
puntschoenen frustels&strikjes&ga zo maar door en rokjes...wel leuk maar een beetje afgezaagd nu.. stom: van die "cargo-broeken" ! mooi-wat-deze-zomer-in-komt (alvast uit de Otto haha) hotpants/shorts achtige dingen GEWELDIG pumps of hoe die dingen ook heten (denk aan puntschoenen alleen dan open..) en sandalets ofzo heb ik al in de winkels zien staan OOEHHH die wil ik! |
Citaat:
|
Minirokjes :cool: (y)
|
Citaat:
|
Heel grote blingbling oorbellen die zo'n beetje totaan je schouders komen zadat je de hele avond/dag schittert (y) :cool:
|
Citaat:
oh en colletjes en doorknooprokken en felle panties |
Citaat:
voor meisjes vind ik van die plasticke oorbellen grappig in allerlei kleurtjes, en dei mega-kralen-kettingen. |
Citaat:
|
Citaat:
Opstaande kraagjes zijn btw ook wel grappig, niet gewoon van een rugby, maar zo'n boerenkiel idee :cool: maar dat is niet echt mode van nu denk ik |
Citaat:
|
Scheuren en gaten.
Dan word ik ook nog hip. :o |
Citaat:
nee..ik had wat ik: leuk vond stom vond en wat ik leuk vond maar wat nog in moet komen van t zomer, en ja dus..vind ik sandalets leuk.. en die cargobroeken zijn stom..kan het niet echt uitleggen maar zeg maar dat je de pijpen opstroopt of bij je laarzen instopt ofzo.. enne oja..wat zijn in g*dsnaam regenlaarsjes...en wat is de site van betsy palmer (vergeef me..ik woon in een dorp ver in het noorden haha) oja, en plasticen oorringen zijn GEWELDIG ik vind oorbellen normaal niet zo great, maar ik heb nu grote blauwe plasticen oorbellen! yeah! |
Citaat:
|
Zwarte pantys, rokje (géén plooi!) en afzaklaarzen vind ik een leuke combi. Verder houd ik het bij klassieke (wikkel)vestjes en (col)truitjes.
|
Afzaklaarzen vind ik nog steeds leuk.
Tuttige, maar wel sexy, jurkjes/rokjes. |
Citaat:
|
baggy jeans... omdat ze zó relaxed zitten :o (y)
|
korte rokjes. jammer dathet zo koud is. krijg er blaasontsteking van.
|
Eerlijk gezegd kan ik niks leuks bedenken , afgezien van de geweldige jaren 50 knopen jassen :cool:
|
volgens de elle girl zijn beenwarmers alweer uit
:( nou ik vind dat ze nog hip zijn ;) |
Ik ben totaal niet into mode,
maar die punt schoenen, wat lelijk zeg. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |