![]() |
Hoe ontspan jij?
Stel: Het is avond, je bent zo gestresst als de tering, je bent depressief of gewoon a-relaxed. Wat doe je dan om je te onstpannen?
Ik: Als het echt erg is een Ibuprofen. Anders ga ik in bed een boek lezen. |
Een wat? :confused:
|
Citaat:
|
aha...
ik ga mezelf kapot-sporten of flink wat alcohol tot mij nemen daarna in bedje alles relativeren |
Citaat:
Eigenlijk komt het bij mij nooit voor. :confused: |
ik ga bij mn exvriendje langs.
ik ga in mn bed liggen met muziek aan. ik eet chocolade en zeik iedereen af, die in mn buurt komt. |
jointje/biertje/masturbatie/muziek
|
Slapen.
|
Komt eigenlijk nooit voor, maar ik denk dat ik een beetje ga computeren of een moeilijk boek lezen.
|
Iets waarbij ik niet hoef na te denken. Meestal soaps kijken :D
Anders slapen. |
Computere....(wat ik immers altijd doe...)
|
Dan ga ik forummen.
|
Citaat:
|
computeren, tv kijken, op bed liggen/slapen
|
beetje nutteloze tv kijken op me kamer en anders forummen
|
Verschilt, zolang ik er niet bij hoef na te denken...
|
muziek luisteren, springen, sporten als het even kan,
|
forummen/slapen
|
1. Iedereen die in mijn buurt al het mogelijke verwijten
2. Veel eten 3. "duffe" tv-programma's kijken: Life and Cooking, Gilmore Girls, Just shoot me, Family Law, IC, ER, Costa!, Kamphues maakt vrienden, Braceface, Sabrina, Saved by the Bell, Heartbreak High, Newlyweds, Cribs, Osbournes, Rich Girls.... 4. Lang in bad zitten 5. Liedjes van vroegah (1995-2000) downloaden 6. Lang bellen met vriendinnen in die volgorde.... |
Mijn favoriete muziek beluisteren, een leuk sf-verhaal lezen of een (stukje van een) film bekijken die ik zó leuk vind dat ik gewoon wel blij moet worden. :)
Tenzij ik gestressed ben omdat ik nog iets voor school moet doen. Dan is het natuurlijk het verstandigst om daarmee te beginnen. :s |
In bad zitten met een hele berg badschuim :D
|
lkrr op me bed liggen discman erbij met rustige muziek ( voor de liefhebbers enya) en dan beetjuh smsjes lezen enzo
|
Een beetje computeren (forummen of gamen), pilsje drbij, muziekje op de achtergrond (of voorgrond).
|
Citaat:
|
Een film kijken, of de straat op om te kijken of ik nog iemand in mekaar kan schoppen....
|
onder de zonnebank
|
Forummen, muziek luisteren, lezen.
Als ik er echt heel erg de behoefte naar heb, pak ik m'n dwarsfluit of ga naar buiten, maar 's avonds doe ik dat meestal niet.. |
gamen of wat sporten
|
Forummen, tv kijken, lezen, muziek luisteren, sporten. :)
|
Lezen met wat vioolmuziek op.
|
Lezen, piano spelen, muziek luisteren, stomme tvprogramma's kijken, zoiets.
|
Ik ga rondrennen totdat ik niet meer kan, tekenen, muziek aan, computeren, keyboard spelen, tv kijken, films..
|
- in de zomer lekker cruisen op een mooie dag met goede country muziek op
- in de winter gewoon lekker achter de pc en weer country muziek op....:) |
Citaat:
Ik bel meestal m'n broer op, weetook niet waarom maar als ik even tegen hem aan zeik gaat het wel weer beter ;) Ik ben niet vaak tot nooit a-relaxt eigenlijk |
classic fm luisteren, zelf hoorn spelen, tv kijken, terugtrekken op mn kamer.
|
Citaat:
|
Computeren, darten, voetballen, badmintonnen, biertje .
|
Zwemmen en dan naar de sauna.
Tv kijken. Eten. Muziek luisteren. Als ik gestressed ben én hoofdpijn heb (zelden) neem ik een Ibuprofen. |
ik ga forummen,battlefield spelen of gewoon wat muziek luisteren en/of lezen
|
Muziek luisteren, tv kijken, computeren.
|
Muziek luisteren en hard meebrullen of in bed hersenloze tv kijken.
|
muziek hard zetten, sporten, of met een goede vriendin mensen of dingen afzeiken. :o
|
sporten, internetten, televisiekijken, alles wat ik niet leuk vind afzeiken
|
Sporten.(knap ik van op als ik moe ben,raar maar waar.)
Computeren. Slapen. Krant lezen.(soms.) En in de zomer met een koud biertje in de tuin zitten of op strand liggen. |
Elke mogelijke vorm van goeie afleiding, als ik maar niet aan vervelende dingen hoef te denken. Tv kijken, zinnig gesprek voeren, forummen (staat het voorgaande weer 100% tegen, maar oké), msn-en
|
Citaat:
|
Citaat:
is dat waar? |
Citaat:
Niet te gebruiken: Bij overgevoeligheid voor paracetamol<...>. |
lekker sporten of forummen
|
Achter m'n computertje, hoofdtelefoon op (inderdaad geen kóptelefoon, want ik heb dus een hoofd en geen...), harde muziek aan, af en toe luchtgitaartje spelen, ondertussen forummen...
... ow ja en iedereen die je stoort afsnauwen werkt ook goed! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |