![]() |
Maken jullie je elke dag op?
Ik wel want ik heb zulke lichte wimpers, daar moet gewoon mascara op, het is zelfs eigenlijk zo dat als ik naar buiten ga altijd mascara op heb.
xx |
Ik maak me nooit op..
en dit is meer lifestyle denk ik? |
Ja, eigenlijk altijd...Ik ga zelfs nooit zonder make-up de deur uit....Ik vind dat gewoon mooier bij mezelf, anders zie ik er zo moe uit.. :o
|
Bijna nooit, alleen bij speciale gelegenheden ofzo.. En dan nog alleen maar mascara. Natuurlijk is en blijft het mooiste :)
|
Eigenlijk zijn mn wimpers al lang en zwart, maar toch doe ik altijd mascara op, soort gewoonte. Voor de rest doe ik altijd een beetje oogpotlood onder en boven mn oog in het midden, anders lijken mn ogen een beetje moe.
|
jep, altijd! Zonder make-up voel ik me 'kaal' en ietwat onzekerder.... :confused:
|
Ik doe altijd wel wat mascara op als ik naar buiten ga.
|
eigenlijk bijna nooit, hebk ook echt geen tijd voor 's ochtends, heb meestal maar tien minuten om me aan te kleden etc :p
|
Nee. (alleen als ik zin heb en/of goed voor de dag wil komen ed.)
|
Ja. Alleen soms niet als ik weet dat ik toch niemand zie die dag en lekker thuis blijf. Maar dan vind ik het al irritant om de hond uit te laten zonder make-up.
|
ja, vrijwel altijd
alleen niet als ik de deur niet uit hoef of soms als het vakantie is (en ik heel bruin ben en dus vind dat ik er zo ook wel toonbaar uitzie:)) |
He-le-maal nooit
|
Alleen als ik er zin en tijd voor heb en dan meestal alleen mascara en heel soms oogpotlood of lipgloss.
|
Ja eigenlijk altijd, vind ik mooier. Mascara heb ik niet echt nodig maar oogpotlood vind ik gewoon heel mooi. En meestal ook nog een beetje mascara.
|
nee
|
Altijd.....
heeeeeel af en toe op zondag niet als ik dan toch heel de dag binnen ben en niemand me ziet!!! |
Nooit. lekker makkelijk. ben dr ook helemaal niet goed in ofzo. priegelgedoe. heb er ook eigenlijk niet eens de spullen voor.
|
eigenlijk nooit..
|
Ja behalve als ik toch de deur niet uit hoef ;)
|
meestal wat foundation, verder niks.
|
Als ik de deur uit moet wel ja.
|
nee, niet altijd :p
|
vrijwel nooit, heel soms bruine mascara, want die zie je niet, jah erg vaag, I know
|
Ik heb altijd mascara op, ik heb gewoon zeer lichte wimpers en anders zien mijn ogen er wat leger uit.
En ik gebruik meestal de Pan Stik van Max Factor voor puistjes, erg fijn en ziet er ook niet make-uperig uit. |
Bijna elke dag wel. Héél soms niet, als ik het huis niet uit ga ofzo (is ook beter voor m'n huid).
|
Citaat:
|
Nee, nooit.
|
Heel af en toe, dan gebruik ik wel eens lipgloss en oogschaduw. Als ik erg bleek zie soms wat rouge.
|
yeps...zonder make-up ga ik de deur niet uit :) nu is het niet zo dat ik altijd dik "plamuur" ik heb eigenlijk alleen maar: oogschaduw,oogpotlood,mascara, lippenstift op.
als ik een keer bleek zie nog wel wat rouge of poeder... zonder make-up voel ik me gewoon te bleek en te "kaal" :rolleyes: |
Citaat:
|
Eigenlijk nooit, ik heb vrij donkere wimpers, dus dat is al helemaal niet nodig. Daarnaast is m'n huid vrij zacht van zichzelf, wil ik niet verprutsen door er wél iets op te doen. Wel af en toe lippenbalsem, maar daar laat ik het ook bij.
Als ik naar een feestje ga of uit ofzo, dan doe ik wel eens wat mascara op... en wat mooi glimspul ofzo... maar meer niet, niet nodig. |
Citaat:
(en natuurlijk ziet ze er alleen maar zieker uit door zoveel foundation op te doen, zo'n egale onnatuurlijke kleur... wugh... ) |
Citaat:
|
Nooit, gaat alleen maar kriebelen. Met echt iets heel bijzonders doe ik een klein beetje op. Met het gala had ik het wel gedaan en dan vind ik het ook mooi. Zo'n laag op je gezicht vind ik helemaal niks, dat zit niet prettig.
|
jep, elke dag oogschaduw, mascara en lipgloss :D
|
Nope, af en toe wat mascara ofzo en lipgloss als ik daar zin in heb maar meestal heb ik daar geeneens tijd voor 's ochtends. :o
|
sowieso zwart oogpotlood
meestal daarnaast mascara en wenkbrouwpotlood als extra eventueel eyeliner en lipgloss |
nee
|
Ja, behalve als ik thuis blijf. Meestal m'n ogen met mascara, oogpotlood en lippen een oranje/bruine lipgloss.
|
Als ik thuis blijf: nee
Als ik weg ga: meestal wel, niet altijd. Beetje mascara en wat oogpotlood en ik ben weer klaar. :) |
Citaat:
|
Als ik de deur uit moet bijna altijd wel
|
Citaat:
|
Ja ik maak mezelf altijd op... mijn moeder heeft een doe het zelf clownsset... daarmee maak ik mezelf altijd op...
Kijk hier een foto van mij http://www.webdesignskolan.com/photo...lder/clown.jpg maar op speciale gelegenheden pak ik een palet verf http://www.mystudios.com/art/italian...1503-small.jpg en dan zie ik er zo uit... Wat vinden jullie ervan? |
Citaat:
En ik maak me altijd op ja, tenzij ik zo'n hangdag heb |
Citaat:
En het is nog een lelijke clown ook. :o |
Nee. Zelden,als ik in een mascara-bui ben.
|
Citaat:
|
Ja, altijd. Meestal iets van foundation (anders heb ik zo'n glimneusje) mascara, oogpotlood en lipgloss
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14. |