![]() |
Tattoo
Wat doe je als je 16 bent, en een tattoo mag laten zetten zonder dat je toestemming van je ouders nodig hebt.. :rolleyes: ..Maar je vader verbied je om een tattoo te laten zetten, en als je het wel doet, laat ie 'm weglaseren.. :s ...Maar je wil het zooooooooo graag...Moet je dan toch stiekem een tatoo laten zetten???? :evil:
|
Ja moet je doen heb ik ook gedaan is chill hihi!! :evil: :evil: :o :D
:cool: :) |
......etisch dilemma :| Ikzelf heb een soortgelijk probleem; ik wil ontzettend graag een labret pierc maar dat zien mijn ouders niet zitten :(
Succes! (Waar wil je em laten zetten? En, kun je die tattoo niet een paar jaartjes verbergen voor je pa oid? Tot je het huis uit bent :)) |
Je vader kan toch niet zomaar beslissen dat ie hem weg laat laseren :confused: En ga anders gewoon naar het blijf-van-mn-lijf-huis :)
|
tot de dag voor ik 18 werd hebben ze me een tattoo verboden. (terwijl mn moeder er notabene 2 heeft.) nu vinden ze dat ik het allemaal zelf maar moet weten, nu zijn ze niet meer verantwoordelijk.
dus ik zou gewoon wachten tot ik 18 was en er dan nog eens over na denken ;) ze hebben het heus niet slecht met je voor. |
Er nog eens goed over nadenken, met duidelijke en goede argumenten komen om je ouders te overtuigen..
als je 16 bent, en je komt ineens aanzetten met: 'ik wil een tattoo' kan ik me best voorstellen dat je ouders het verbieden. Als je over een aantal maanden nog steeds zo overtuigd bent, en je kunt ze overtuigen dat je het echt wil, mag het misschien wel :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16. |